ساخت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی اندروید/ بهترین زبان برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن

ساخت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

ساخت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی اندروید/ بهترین زبان برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن

با توجه به تحقیقات ، پیش‌بینی می‌­شود تا سال ۲۰۲۰ حدود ۹۰ درصد کاربران ، برای استفاده از اینترنت ، از موبایل استفاده کنند. در نتیجه با داشتن این اطلاعات، استفاده از اپلیکیشن موبایلی به سرعت در حال رشد است. درحال حاضر مردم برای خرید به سمت فروشگاهی‌­هایی می‌­روند که فرایند خرید از آن‌ها آسان باشد. از این رو ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید کمک زیادی به این افراد می‌­کند. شما می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را به صورت کاملا رایگان بسازید. برای اطلاع از نحوه انجام این کار به صفحه ساخت اپلیکیشن رایگان اندروید مراجعه کنید.

استفاده از تلفن همراه به دلیل در دسترس بودن آن، بازار ساخت اپلیکیشن را حسابی داغ کرده و اکثر کسب‌­وکارها را به داشتن یک اپلیکیشن برای توسعه کار خود و جذب بیشتر مشتری سوق داده است که فروشگاه‎­ها نیز از این امر مستثنا نیستند .

ساخت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

 

شما باید به این نکته دقت کنید که اگر قصد واگذاری ساخت اپلیکیشن به اپ سازان را دارید قضیه فرق می‌کند و با یک جستجوی کوچک در دنیای اینترنت متوجه خواهید شد که تعداد سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌­کنند، زیاد است اما در قبال انجام این کار با توجه به سفارش شما و نیاز شما هزینه ساخت اپلیکیشن متغیر خواهید بود. البته سایت­‌هایی هستند که این کار را برای شما رایگان انجام داده و ایجاد و دانلود اپلیکیشن در این سایت ها کاملا رایگان است. اما اگر خودتان قصد ساخت اپلیکیشن را دارید حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.

اما برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید باید از کجا شروع کنیم ؟

اولین قدم برای ساخت اپلیکیشن مشخص کردن زبان برنامه نویسی  می‌باشد؟ زبان پیشنهادی گوگل برای برنامه نویسی اندروید، زبان جاوا است اما زبان‌هایی دیگری مثل سی، سی پلاس پلاس، جاوا اسکریپت، پایتون و غیره نیز برای برنامه نویسی این پلتفرم مناسب هستند که جاوا کامل‌ترین آن‌ها می‌باشد .

گام دوم جهت ساخت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی اندروید برنامه ریزی دقیق می‌­باشد که ما شما را با این برنامه­‌ریزی آشنا خواهیم کرد. شما باید هدف خود را از ساخت اپلیکیشن مشخص کرده و نیاز بازار را بسنجید. همچنین هدف شما از ساخت این اپلیکیشن باید خدمت بهتر به مشتریان و فراهم کردن امکان خرید آسان برای آنها باشد. به این نکته دقت داشته باشید که این نرم‌­افزار باید چه خدماتی به کاربر ارائه دهد که مشتری برای خرید به اپلیکیشن شما مراجعه کند.

در قدم بعدی شما باید ایده خود را روی کاغذ طراحی کنید و در مورد آن تحقیق کنید همچنین اپلیکیشن فروشگاه‌­های موفق یا نا­موفق در این زمینه را بررسی کرده و دلیل موفقیت یا عدم موفقیت هر کدام را مشخص کرده و نظرات کاربران را بخوانید. این کار به شما کمک خواهد کرد که در کار خود موفق باشید و درصد شکست خود را کاهش دهید .

هزینه­­‌ی ساخت یک اپلیکیشن

هزینه‌‌ی ساخت یک اپلیکیشن

 

هزینه ساخت یک اپلیکیشن به عوامل مختلف و ساعت کاری بستگی دارد. عواملی مثل پیچیدگی فنی و طرح­‌های سفارشی و انیمیشن­‌ها در تعرفه طراحی اپلیکیشن موثر است. پشتیبانی از تعداد دستگاه‌­ها در قیمت اپلیکیشن موثر بوده و هرچه تعداد دستگاه­‌های مورد پشتیبانی اپلیکیشن ( به دلیل زمان صرف شده برای تطبیق اپلیکیشن روی اندازه­‌های مختلف صفحه نمایش و غیره ) بیشتر باشد قیمت طراحی نیز بیشتر می‌­شود.

اما ویژگی‌های یک اپلیکیشن رایگان فروشگاهی اندروید چیست؟

اپلیکیشن فروشگاهی باید دارای امکاناتی مانند نمایش دسته بندی محصولات، جستجوی محصولات، عضویت، امکان افزودن به سبد خرید، نمایش توضیحات محصول، تخفیف‌­ها، پرداخت آنلاین، امکان ساخت فیلتر و فیلتر کردن دسته بندی­‌ها، گالری تصاویر محصول،  امکان تعریف رنگ و سایز­های مختلف محصول، مشخص کردن ناموجود بودن محصول، امکان نظر دادن در مورد محصول، امتیاز دهی و غیره را شامل شود .

یک اپلیکیشن فروشگاهی باید دارای رابط کاربری ساده و واضح باشد تا کاربر نیاز به راهنمایی نداشته باشد.  همچنین تمام اطلاعات غیر ضروری در اپلیکیشن  حذف شود. سرعت یک ویژگی مهم در اپلیکیشن موبایلی است. اگر زمان خرید برای کاربر به حداقل برسد بهترین تجریه خرید برای او را به ارمغان می‌آورید. همچنین یک برنامه نباید در انجام وظایف تأخیر داشته باشد و بهتر است سریع به دستورات کاربر پاسخ دهد .

شما با ارسال نوتیفیکیشن به کاربر خود می­‌توانید کاربر را به اپلیکیشن برگردانید و اگر مدت زیادی از اپلیکیشن استفاده نکرده و یا برند شما را فراموش کرده باشد با این کار می­‌توانید خود را به او یادآوری کنید.

نتیجه گیری:

اگر نگاهی به عصر حاضر بیاندازیم متوجه می‌شویم که دنیای اینترنت تا چه حد در زندگی ما موثر است و حتی کوچکترین کسب‌وکارها از اینترنت استفاده می­‌کنند. اگر کسب‌وکاری را راه انداخته‌ایم باید به فکر باشیم تا از قافله عقب نمانیم چرا که طراحی یک اپلیکیشن در یک کسب­‌وکار، کمک زیادی به پیشرفت در آن حوزه می­‌کند. با  ساخت یک اپلیکیشن می­‌توانید با یک تیر چند نشان  بزنید هم کسب‌­وکار خود را معرفی کرده و هم فرایند خرید را برای مشتریان خود آسان تر نمایید .

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

4 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

  2. محمدرضا says:

    با چه نرم افزاری بهتره اپ رو بسازیم؟

  3. Iman says:

    سلام من برنامه‌ای میخوام که کاربری ساده‌ای داشته باشه و هرکسی بتونه باهاش کار کنه و سفارش بده
    من عمده فروش هستم و نیاز دارم به برنامه‌ای ک ثبت سفارش کنه

    • سمن سعیدی says:

      سلام وقت شما بخیر
      از ارسال درخواست شما ممنونیم
      لطفا با شماره فروش در واتس اپ یا تلگرام در تماس باشید تا شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنیم

      با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *