بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین را چگونه انتخاب کنید.

بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین

بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین

قطعاً شما برای تولید بهترین برنامه با کیفیت بالا، به بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین نیاز دارید. اگر قصد انتخاب بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین را برای ساخت برنامه موردنظر خود را دارید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید. سایت اپ ساز یکی از بهترین اپلیکیشن ساز های ایرانی است که محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف پیدا کرده است.

اپلیکیشن ساز آنلاین

بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار ازجمله کسب‌وکارهای کوچک می‌خواهند که از طریق اپلیکیشن تلفن همراه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. اکثر صاحبان کسب‌وکار تجربه برنامه‌نویسی ندارند و از طرفی توسعه‌دهندگان برنامه‌ها نیز دستمزدهای بالایی می‌گیرند. خوشبختانه اپلیکیشن سازهایی برای صاحبان کسب‌وکار کوچک و متوسط وجود دارند که با استفاده از آن می‌توانند برنامه خود را به‌سرعت ایجاد کنند.

برای برخی از صاحبان کسب‌وکار کوچک که مایل به ایجاد یک برنامه با استفاده از اپلیکیشن ساز هستند سؤالاتی به وجود می‌آید: از کجا شروع کنم؟ بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین برای ایجاد یک برنامه تلفن همراه چیست؟ چقدر هزینه دارد؟ آیا بدون داشتن مهارت برنامه نویسی توانایی ساخت اپلیکیشن را دارم؟

در پاسخ به این سؤالات باید بگوییم که این برنامه‌ها تنها هزینه‌های اشتراک ماهانه را شامل می‌شوند اما به‌طورکلی بسیار ارزان‌تر و ذاتاً انعطاف‌پذیرتر از استخدام یک توسعه‌دهنده برای ایجاد و نگهداری یک برنامه سفارشی هستند. در استفاده از اپلیکیشن سازها شما نیازی به تجربه برنامه‌نویسی ندارید و به‌راحتی با یک کشیدن و رها کردن می‌توانید برنامه خود را بدون نوشتن حتی یک خط کد در کمترین زمان تولید کنید.

انتخاب بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین

هنگام تصمیم‌گیری در مورد انتخاب بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین به چهار مورد توجه کنید: ایجاد محتوا، توزیع، مشارکت مشتری و پشتیبانی مشتری.

ایجاد محتوا

بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین بستگی به ترجیح شخصی شما دارد: برخی از آن‌ها ساده هستند، برخی دیگر دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشند. اکثر اپلیکیشن سازها از قابلیت کشیدن و رها کردن استفاده می‌کنند برخی نه.

یک اپلیکیشن سازی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. یکی که هنگام استفاده از آن غرق ویژگی‌های آن نشوید و برعکس به دلیل نبود ابزارها از استفاده از آن ناامید نشوید. بسیاری از اپلیکیشن سازها امکان آزمایش رایگان را به شما می‌دهند تا نرم‌افزار خود را آزمایش کنید.

اکثر تولیدکنندگان اپلیکیشن سازها اعلام می‌کنند که هرکسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند حتی اگر افراد تجربه برنامه‌نویسی نداشته باشند. اکثر برنامه‌ها بسیار ساده هستند و یک تازه‌کار بدون تجربه برنامه‌نویسی می‌تواند یک برنامه مناسب ایجاد کند. برخی از اپلیکیشن سازها نیز امکان واردکردن کد یا دست‌کاری در کد را به شما می‌دهند اگر شما تجربه برنامه‌نویسی دارید می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن سازها در صورت نیاز کد وارد کنید و یا در کد تغییراتی ایجاد کنید.

توزیع (سازگاری با سیستم‌عامل تعیین‌شده)

برنامه‌ای که شما طراحی می‌کنید اپلیکیشن ساز آن را برای پلت فرم اندروید ویندوز و یا IOS ترجمه می‌کند بنابراین در مورد سازگاری اپلیکیشن سازی که قصد دارید از آن برای ساخت برنامه خود استفاده کنید تحقیق کنید.

مشارکت مصرف‌کنندگان شما

هدف نهایی ایجاد یک برنامه این است که آن را به دست مصرف‌کنندگان برسانید که آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و افرادی که قصد ایجاد یک اپلیکیشن رادارند در هنگام خرید اپلیکیشن ساز بلافاصله به قیمت آن فکر می‌کنند اما در حقیقت آنچه باید برای شما در اولویت باشد کیفیت است. اگر می‌خواهید مشتریان خود را که جذب کرده‌اید حفظ کنید و پس از استفاده مجدداً بازگردند تجربه و طراحی کاربر را نادیده نگیرید.

برای اطمینان از کیفیت بالا برای محصول خود، طراحی قوی، همچنین، سادگی استفاده، ادغام بدون مشکل با شبکه‌های اجتماعی، گزینه‌های چند پلت فرم، CMS و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب را انتخاب کنید. بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین باید دارای تمامی این ویژگی‌ها باشد زیرا برای ایجاد یک برنامه کاربرپسند به آن نیاز دارید.

بهترین اپلیکیشن ساز آنلاین

برای جذب مخاطب شما باید بر روی ابزار کارآمدتری تمرکز کنید شما می‌توانید با استفاده از ابزار تجزیه‌وتحلیل برنامه خود، به مشتریان در یک منطقه خاص یا به یک سیستم‌عامل خاص اعلان‌هایی را ارسال کنید.بنابراین اپلیکیشن سازی را انتخاب کنید که این ابزار را ارائه دهد.

راهنما و پشتیبانی

هنگام یادگیری نحوه استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین خدمات و پشتیبانی مشتری مهم است.
اکثر شرکت‌ها یک ایمیل و شماره تلفن برای برقراری تماس با تیم پشتیبانی فنی دارند. برخی خدمات چت زنده دارند که شما می‌توانید با عامل پشتیبانی فنی ارتباط مستقیم برقرار کنید و سؤالات خود را بپرسید و در صورت وجود مشکل یا ابهام آن را رفع کنید.

یکی از اپلیکیشن های ساخته شده در سایت اپ ساز، اپلیکیشن خدماتی می باشد. اگر قصد آشنایی با این اپلیکیشن را دارید به صفحه ساخت اپلیکیشن خدماتی مراجعه کنید.

 

منابع

business

goodbarber

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *