فواید و تاثیرات سفارش اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار چیست

سفارش اپلیکیشن برای کسب و کار

سفارش اپلیکیشن برای کسب و کار

در این مقاله به فواید سفارش اپلیکیشن برای کسب و کار خواهیم پرداخت. اپلیکیشن‌های مخصوص کسب و کار روز به روز در حال افزایش هستند، برای رشد کسب و کار و درآمد بیشتر قطعاً به اپلیکیشن نیاز پیدا خواهید کرد و اگر از اپلیکیشن سازهای رایگان استفاده کنید با پرداخت هزینه ناچیز صاحب اپلیکیشن می‌شوید اما این اپلیکیشن ها پاسخگوی تمامی نیازهایتان نیستند. چه بهتر که اپلیکیشن مخصوص کسب و کار خود را سفارش دهید تا تمامی خواسته‌هایتان برآورده شود. تقریباً هر کسب و کاری که کالا یا خدماتی برای ارائه به مشتریان دارد می‌تواند یک اپلیکیشن برای کار خود سفارش دهد

سفارش اپلیکیشن برای کسب و کار

سفارش اپلیکیشن برای کسب و کار

 

در اینجا برخی از مزایای سفارش اپلیکیشن برای کسب و  کار را برای شما ذکر می‌کنیم:

۱-بهبود کارایی

اپلیکیشن هایی که به صورت سفارشی تولید می‌شوند نیاز کسب و کار شما را در نظر می‌گیرند، مانند یک برنامه جامع عمل می‌کنند و شما را از نصب چندین برنامه بی نیاز می‌کنند. همچنین به دلیل اینکه این اپلیکیشن ها متناسب با سبک کاری شما طراحی شده‌اند باعث افزایش بهره وری کارکنان و به نوبه خود افزایش بازده کسب و کار می‌شوند.

۲-ارائه مقیاس پذیری بالا

اپلیکیشن های از پیش ساخته شده در صورت توسعه کسب و کارتان ممکن است جوابگو نباشند و امکان تغییر در آنها وجود ندارد ولی اپلیکیشن های سفارشی با در نظر گرفتن تمام این پارامترها ساخته شده‌اند و در مواقع لزوم قابل ارتقاء هستند.

۳-تأمین امنیت اطلاعات برنامه شما

اپلیکیشن های عمومی  ممکن است امنیت چندانی نداشته باشند و اطلاعات کسب و کار شما را به خطر بیندازند. داشتن یک اپلیکیشن سفارشی که صرفاً برای کسب و کار شما ساخته شده باشد می‌تواند سیستم امنیتی شما را تقویت کند.

۴-ادغام با نرم افزار موجود

اپلیکیشن های عمومی ممکن است با نرم افزار کسب و کار شما نتوانند کار کنند اما اپلیکیشن های سفارشی با در نظر گرفتن نرم افزار فعلی کسب و کارتان ساخته می‌شوند و قابلیت ادغام با آن را دارند.

۵- نگهداری آسان

با نصب اپلیکیشن های عمومی شما با یک توسعه دهنده ناشناخته مواجه هستید که در هر زمانی ممکن است توسعه دهنده تصمیم به توقف یا قطع عملکرد اپلیکیشن بگیرد و شما باید دنبال یک برنامه جدید باشید. با ساخت اپلیکیشن سفارشی کنترل کامل برنامه در دست خودتان است.

۶-بهبود بخشیدن روابط مشتری

سفارش ساخت اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا بروزرسانی های محصولات و خدمات خود را به موقع به مشتریان ارسال کنید، همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کرده و بازخوردهای آنان را دریافت کنید که این امر برای تقویت روابط طولانی مدت با مشتریان مفید است.

۷-آسان سازی بازخوانی داده‌های مراجعه کننده جدید

اضافه کردن فرم‌های ساده و نظرسنجی در اپلیکیشن های سفارشی می‌تواند در دریافت اطلاعات مورد نیاز از مشتریان کمک کند همچنین باعث صرفه جویی در وقت مشتریان و کارکنان می‌شود.

۸-فراهم‌سازی دسترسی به پروژه‌ها درهرزمان

با اپلیکیشن های سفارشی به راحتی می‌توانید تلفن همراه خود را با دسکتاپ خود همگامسازی کنید و در هر زمان و هر مکانی به داده‌ها، اسناد و مدارک و…. دسترسی داشته باشید.

۹-سهولت در مدیریت پروژه

اپلیکیشن‌های سفارشی قابلیت کنترل پیشرفت پروژه شما را دارند و می‌توانند پس از هر مرحله از پروژه برای شما صورتحساب ایجاد کنند.

۱۰- ضبط دیجیتال فایل‌ها برای حسابرسی

اپلیکیشن های سفارشی می‌توانند نظرات و ایده‌های مشتریان را ضبط کنند و فقط در دسترس کارکنان قرار دهند تا بتوانند به موقع به آنها پاسخ دهند.

 

 

سفارش اپلیکیشن برای کسب و  کار

سفارش اپلیکیشن برای کسب و  کار

مواردی که هنگام سفارش اپلیکیشن برای کسب و  کار باید در نظر بگیرید

مقرون بصرفه بودن: همیشه هزینه زیاد به معنای کیفیت نیست یک اپلیکیشن باید از لحاظ اقتصادی بصرفه باشد.

عرضه در زمان مناسب: اپلیکیشنی که سفارش می‌دهید باید در به موقع ساخته و وارد بازار شود

میزان مصرف شارژ باتری:  برنامه باید از نظر میزان استفاده از باتری تست شوند زیرا اپلیکیشن هایی که باتری گوشی را سریع تخلیه می‌کنند مورد پسند کاربران واقع نمی‌شوند.

پاسخگویی بر روی تمام شبکه‌های تلفن همراه: اپلیکیشن باید برای اپراتورهای متعدد تست شود تا اطمینان حاصل شود بر روی هر شبکه‌ای و در هر کشوری پاسخگو خواهد بود.

امنیت داده‌ها: زمانی که صحبت از طراحی اپلیکیشن موبایل به میان می‌آید، امنیت اطلاعات یکی از مواردی است که باید به دقت بررسی شود. زمانی که اپلیکیشن برای استفاده مشتریان یک کسب و کار طراحی شده است، در اینجا دیگر امنیت اطلاعات یک سازمان مطرح نیست. اطلاعات شخصی مشتریانی که از اپلیکیشن بهره می‌برند نیز باید از امنیت بالا برخوردار باشند. اپلیکیشن ها باید احراز هویت شوند تا امنیت آنها اثبات شود زیرا اکثراپلیکیشن ها توسط بیش از یک کاربر استفاده می‌شوند.

کانال ارتباطی راحت و در دسترس: برای اپلیکیشن یک کانال ارتباطی مانند پیام رسان ایجاد شود.

قابلیت اصلاح و ارتقاء: اپلیکیشن باید قابلیت بهبود و اصلاح در زمان نیاز را داشته باشد.

 

در پایان

با وضعیت پر رونق صنعت موبایل که امروزه شاهد آن هستیم، به کلیه کسب و کارها توصیه می‌شود که یک اپلیکیشن برای تبلیغ محصولات خود بسازند. به راستی موبایل وسیله‌ای است که کلیه ارتباطات توسط آن رهبری می‌شود، در نتیجه پیوستن به این فناوری، تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما خواهد بود. با سفارش اپلیکیشن برای کسب و کارتان درآمد خود را افزایش دهید و امنیت و راحتی را برای خود و کارکنانتان فراهم کنید. البته تنها عامل موفقیت در کسب و کار سفارش ساخت اپلیکیشن نیست بلکه توسعه و نگهداری از آن هم بسیار اهمیت دارد.

 

 

 

مقالات خواندنی:

۱۲ ترند توسعه برنامه‌های موبایل در سال ۲۰۱۹ که باید مراقب آنها بود.

۱۰ قدم برای ساخت اپلیکیشن با فروش بالا (بروزرسانی ۲۰۱۸)

کدام پلتفرم برای ساخت اپلیکیشن در اولویت است؟ اول iOS یا اندروید؟

چگونه ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی ممکن است؟

درباره‌ی اپلیکیشن رستورانی چه می دانید؟

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *