داغ‌ترین روند بازاریابی اپلیکیشن موبایل برای پاییز سال ۲۰۱۸

داغ‌ترین روند بازاریابی اپلیکیشن موبایل برای پاییز سال 2018

داغ‌ترین روند بازاریابی اپلیکیشن موبایل برای پاییز سال ۲۰۱۸

در چند سال اخیر، به نظر می‌رسد هر بخش در بازاریابی اپلیکیشن موبایل، تمایل دارد شامل کلمات “Al” و “پرداخت از طریق تلفن همراه” باشند. مسلماً این عرصه همواره رو به رشد است و فرصت‌های جدید وارد عرصه‌های مربوطه می‌شوند، و این امر تداوم دارد. ولی برای خودداری از قدم گذاشتن در مسیرهای اشتباه این مقاله به کمک شما آمده است، بیایید سریعاً این دو را از عرصه خارج کنیم. Al یک روند برای ادامه ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خواهد بود، اما این‌ها عمدتاً به وسیله تبلیغات AI طراحی شده‌اند. پرداخت با موبایل حدود ۱۰ سال با بازار انبوه فاصله دارد – حداقل در چشم مدیران اپل – ولی توسط Chase, CVS و دیگر برندهای بزرگ فعلاً در عرصه حضور دارد و شما این گزینه را به عنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی موبایل، خرید درون برنامه و غیره مشاهده خواهید کرد.

 

داغ‌ترین روند بازاریابی اپلیکیشن موبایل برای پاییز سال 2018

داغ‌ترین روند بازاریابی اپلیکیشن موبایل برای پاییز سال ۲۰۱۸

افزایش آگاهی برای جلوگیری از تقلب

در فرایندهای بهینه سازی برنامه (ASO) بتدریج تقلب وارد کار شده و ۲۰۱۶-۲۰۱۷ دوره‌ای بود که در آن اخباری  در خصوص هک‌ها، نقایص و به خطر افتادن داده‌ها شنیده می‌شد. کاربران تلفن همراه خواهان این هستند که به این اطمینان برسند که در امان هستند. به جایی می‌رسیم که در آن کاربران با دادن اطلاعات مشکلی ندارند زیرا می‌دانند که این اطلاعات می‌تواند منجر به پیشنهادات هدفمندتر شود. اما آن‌ها قطعاً می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که اطلاعات از دست افرادی که مخفیانه اطلاعات بدرد بخور را سرقت می‌کنند، ایمن نگه داشته شوند. در این لحظه مشکل “سطح حمله” است –اینکه چگونه فردی می‌تواند از شبکه تلفن همراه بهره برداری کند، به عبارت دیگر– تقریباً هر ساعت افزایش می‌یابد، اما نیروهای امنیتی (تعدادی از کارمندانی که شرکت برای حفاظت از شبکه آن‌ها را استخدام می‌کند) در اقصی نقاط شرکت روی کار آمده‌اند. احتمالاً در نهایت امنیت خودکار پاسخ صحیح خواهد بود.

 

تمرکز بر اکوسیستم گسترده‌تر

تلفن همراه چیزی فراتر از تبلیغات و برنامه‌ها است. تیز بینی بیش از حد ممکن است مشکل ساز باشد، به ویژه در دورانی که بسیاری از گروه‌های بازاریابی از خواسته خود را بر اساس “مشارکت مشتری” و همچنین معیارهای بازاریابی متعارف پایه ریزی می‌کنند.

 

ربات‌های گفتگو

در چند سال اخیر این روند رو به رشد بوده است. ولی در اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ ممکن است به یک “معیار” تبدیل شود. احتمالاً جالب‌ترین کاربرد این ربات‌های گفت و گو در ایجاد فضا است — افزایش ارتباطات، شفافیت و غیره– ولی در بازاریابی اپلیکیشن موبایل آن‌ها می‌توانند به قسمت‌های اتوماتیک فرایند کمک کنند و زمانیکه این تکنولوژی پیشرفته‌تر باشد حتی می‌توانند در برنامه‌های متقابل فروش و افزایش فروش در برنامه هم کمک کنند. مانعی که همیشه در اینجا وجود دارد (و باقی خواهد ماند) اینست که فرایند چگونه بنظر طبیعی برسد؟ اگر کاربران این حس را داشته باشند که با یک ربات صحبت می‌کنند، ممکن است آن طور که با یک فرد واقعی صحبت می‌کنند درگیر نشوند.  تا زمانی که کیفیت “لمس کردن” وجود دارد، داشتن ربات‌های گفتگو در برنامه‌ها و فرایندهای بازاریابی عمومی تلفن همراه خوب بنظر می‌رسد تا زمانی که ارتباط با انسانها تعیین کننده است داشتن آن‌ها به یک الزام تبدیل می‌شود.

 

تمرکز بیشتر به اهدف بهینه شده

از آنجایی که پیروان برخی از بازاریابی اپلیکیشن موبایل فعالیت بیشتری می‌کنند (روندی که شما بطور فزاینده شاهد آن خواهید بود) بازاریاب‌ها باید روی این مساله که مخاطبین آن‌ها چه خواسته‌ای دارند زمان بیشتری را صرف کنند. چگونه می‌توان بخش بندی کرد؟ چه گروه‌هایی فعال هستند؟ چگونه می‌توان بر اساس فعالیت‌های گذشته هدفمندی‌های بهتری انجام داد؟ گاهی اوقات به عنوان بازاریابان، ما با ابزارهای جدید درخشان روبرو می‌شویم، به عنوان مخالف با یک خودکار و کاغذ می‌نشینیم و به این فکر می‌کنیم که ما چه کسی هستیم؟ چه چیزی را ارائه می‌دهیم؟ و اینکه چگونه آن را از مقابل مردم برداریم؟

 

انتظار دارید چه روندهای دیگری را قبل از پایان ۲۰۱۸ ببینید؟

 

 

جدیدترین مقالات:

قابلیت های اپلیکیشن رستورانی برای کسب و کارها (بروزرسانی ۲۰۱۸)

 

مقالات خواندنی:

۱۰ قدم برای ساخت اپلیکیشن با فروش بالا (بروزرسانی ۲۰۱۸)

کدام پلتفرم برای ساخت اپلیکیشن در اولویت است؟ اول iOS یا اندروید؟

چگونه ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی ممکن است؟

درباره‌ی اپلیکیشن رستورانی چه می دانید؟

 

 

خدمات ما:

1x1.trans - کدام پلتفرم برای ساخت اپلیکیشن در اولویت است؟ اول iOS یا اندروید؟

1x1.trans - کدام پلتفرم برای ساخت اپلیکیشن در اولویت است؟ اول iOS یا اندروید؟
اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *