اپلیکیشن شبیه آلونک و شابش؛ مزایا و بررسی ویژگی ها

اپلیکیشن شبیه آلونگ و شابش

اپلیکیشن شبیه آلونگ و شابش

اپلیکیشن مشابه آلونک و شابش

اپلیکیشن شبیه آلونک و شابش

اپلیکیشن شبیه آلونک و شابش

 

مقدمه

اپلیکیشن آلونک و شابش چیست؟

این دو اپلیکیشن در حوزه املاک فعالیت می کنند. تعداد اپلیکیشن های شبیه آلونک و شابش  فعال در این حوزه زیاد است ولی در بین همه، این ۲ اپلیکیشن تخصصی محبوب هستند. ما امروز می خواهیم این اپلیکیشن ها را به صورت جزئی تر بررسی کنیم.

 

اپلیکیشن آلونک چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

اگر وب سایت آلونک را بررسی کنید؛ این شعار را گفته اند: «هدف اصلی ما توانمندسازی مردم برای رسیدن به «خانه‌ی ایده ال» و اتصال آنها به حرفه‌ای‌ترین مشاوران املاک است.»

 

همانطور که اشاره کرده اند؛ آلونک تیم واسطه ای است بین متقاضیان خرید یا اجاره خانه و کارشناسان مشاوره املاکی که صاحبان ملک به آن ها مراجعه می کنند. با فناوری های جدید حوزه موبایل و اپلیکیشن این شرکت توانسته است، با مدیریت داده ها خدمات خوبی برای کاربرانش ارایه دهد. هر جایی که نظر کاربران و عموم مردم گفته شود قطعا کیفیت هم بالا می رود. به کمک حضور کاربران و مشارکت آن ها در سطح بندی و امتیاز کارشناسان مشاوره ای این شرکت توانسته یک بازار جدید املاک و مستغلات را به وجود بیاورد.

 

درست است که این اپلیکیشن محبوبیت زیادی دارد ولی باید اپلیکیشن را بهینه سازی کند و امکانات مفید دیگری هم اضافه کند تا بتواند در بین اپلیکیشن های شبیه آلونک برجسته باشد.

 

مزایای اپلیکیشن آلونک

چنین اپلیکیشن هایی در شهرهای بزرگ مزایای خیلی زیادی دارد. رفت و آمد، ساعت های شلوغی، کار و کاسبی و بزرگی شهرهای کلانشهر مثل تهران، امکان دسترسی و بررسی املاک ایده آل را برای مردم سخت کرده است. خوشبختانه این اپلیکیشن با تکنیک های داده کاوی توانسته اطلاعات بسیار مفید را از اقصی نقاط شهرهای بزرگ جمع آوری کند. از دیگر مزایای اپلیکیشن شبیه آلونک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • دسترسی به اطلاعات مستغلات و املاک به تفکیک نام محله

  • یافتن ملک ایده آل در کمترین زمان

  • بررسی قیمت های موجود

  • یافتن ملک های متنوع

  • دسترسی و امکان کمک گرفتن از بهترین مشاوران املاک به انتخاب مردم

  • صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت آمد

 

معایب بالقوه اپلیکیشن آلونک

با توجه به بررسی ها، این اپلیکیشن در گستره محدودتری خدمات ارایه می دهد. در دیگر شهرها پتانسیل های بیشتری وجود دارد. بنابراین در آینده با طراحی و ساخت اپلیکیشن شبیه آلونک ممکن است رقابت ها کمی نزدیک تر پیش برود.

اپلیکیشن شابش چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

شابش یک اپلیکیشن شبیه آلونک است ولی در این اپلیکیشن اختیارات درج آگهی به صاحبان ملک نیز داده شده است. این تفویض اختیار می تواند مثل یک شمشیر دو لبه عمل کند. که اگر به درستی مهار نشود؛ شاید نتواند رقیب قدری برای اپلیکیشن های شبیه آلونک شود. نقطه قوت اپلیکیشن شابش فراگیر بودن خدمات آن است. یعنی مثل اپلیکیشن های دیوار و شیپور به سراسر کشور خدمات ارایه می دهند.

اپلیکیشن شبیه آلونگ و شابش

اپلیکیشن شبیه آلونک و شابش

 

به گفته شابش، این کسب و کار یا اپلیکیشن املاک هیچ گونه وجهی در قبال معاملات املاک دریافت نمی کند و تنها تلاش می کند خریدار ملک یا مستاجر را به صاحب املاک یا کارشناس مشاور املاک لینک کند.

شابش در سال ۱۳۹۴ با طراحی وب سایت تخصصی شروع به کار کرد و تلاش می کرد برترین فناوری را در حوزه املاک ارایه دهد. این کسب و کار سپس نسخه های اپلیکیشن خود را طراحی و آن را منتشر کرد. به جد می توان گفت موفقیت این این کسب و کار یا ایده، پیاده سازی آن در فرمت اپلیکیشن باشد. بدین ترتیب مردم بیشتری اپلیکیشن شبیه آلونک یعنی شابش را نصب کرده اند و از آن استفاده می کنند.

 

به هر حال این کسب و کار نیز چالش های زیادی دارد و باید قدم به قدم به سمت اهداف خودش حرکت کند. تکنیک ها و روش های خیلی زیادی برای جان گرفتن دوباره این کسب و کار وجود دارد. بهینه سازی اپلیکیشن یا سئو اپلیکیشن موبایل و دیگر روش های قدرتمند بازاریابی از مواردی هست که مدیران این اپلیکیشن می تواند از آن استفاده کند.

سئو اپلیکیشن موبایل ؛ چگونه اپلیکیشن خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

 

خلاصه کلام

بازار اپلیکیشن و موبایل روز به روز پیشرفت می کند و فناوری های جدیدی معرفی می شود. بروز نگه داشتن و یافتن روش های بهینه عامل کلیدی برای موفقیت اپلیکیشن های شبیه آلونک است.

 

 

بیل گیتس می گوید: «اولین قانون هر تکنولوژی که در تجارت استفاده می شود اینست که اضافه نمودن اتوماسیون به فعالیت های اجرایی اثربخش، بازدهی را افزایش خواهد داد. دومین قانون اینست که اضافه نمودن اتوماسیون به فعالیت های ناکارآمد، عدم بازدهی را افزایش خواهد داد.»

 

نوبت شما

طراحی اپلیکیشن سفارشی در هر صنفی می تواند موفق باشد. اگر شما هم فکر می کنید برای اجرایی کردن ایده ها و پلن تجاری تان به ما نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید.

 
مقالات جدید:
اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *