اپلیکیشن ساز اندروید ؛ چگونه یک اپلیکیشن رایگان بسازیم؟

اپلیکیشن ساز اندروید

اپلیکیشن ساز اندروید

مردم همیشه دوست دارند اپلیکیشن بسازند ولی در بسیاری از مواقع کمبود وقت و سرمایه آن ها را صرف نظر می کند. این یک اتفاق تازه نیست. شاید شما هم درگیر کار و زندگی باشید و نتوانید برای ساخت اپلیکیشن وقت و سرمایه اختصاص دهید. ولی ه روز که می گذرد شما با مشاهده بازار در حال رشد اپلیکیشن مصمم می شوید. پس برای استفاده از پتانسیل های این بازار بزرگ (مخاطبان زیاد) باید اپلیکیشن بسازید. یا از اپلیکیشن ساز اندروید و iOS استفاده نمایید.حالا بخوانید و بدانید.

اپلیکیشن ساز اندروید ؛ چگونه یک اپلیکیشن رایگان بسازیم؟

 

اندروید چیست؟

اندروید یک سیستم عامل موبایل است که گوگل آن را توسعه داده است. که نوعی دیگر از لینوکس کرنل و سایر نرم افزارهای سورس باز است و برای دستگاه های صفحه لمسی مثل تبلت ها و موبایل طراحی شده است.

چرا اپلیکیشن های اندرویدی خیلی محبوب هستند؟

دلایل زیادی برای محبوبیت اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد؛ ولی مهم ترین دلیل آن، که ما در کشور خودمان شاهد آن هستیم، ارزان بودن تلفن های هوشمندی است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند. رقیب اصلی و نه شاید همیشگی اندروید IOS است. بدین ترتیب به علت گران بودن دستگاه های آیفون، ایرانی ها اندروید را ترجیح می دهند و از برندهایی مثل سامسونگ، ال جی، هواوی و … استفاده می کنند.

با توجه به این دلایل و بازار بسیار بزرگ تلفن های هوشمند اندرویدی، طراحی اپلیکیشن اندرویدی یک کار منطقی به نظر می آید. البته در ادامه مقاله به دیگر مزایای اپلیکیشن های اندرویدی اشاره می کنیم.

اپلیکیشن ساز اندروید چیست؟

واژه «اپلیکیشن ساز» جدید نیست! ولی کاری که می کند جدید است. در چند سال گذشته اپلیکیشن را برنامه نویس ها توسعه می دادند و متناسب با نیازهای کسب و کارها اپلیکیشن هایی را طراحی می کردند. اما امروز نیازهای مردم و انتظاراتی که از یک اپلیکیشن دارند شناسایی شده است. سامانه اپلیکیشن ساز یا مرکز ساخت اپلیکیشن هم حاصل این شاخت عمیق از اپلیکیشن ها و کاربرد آن هاست.

به عبارتی ساده تر، این روزها با پیدایش اپلیکیشن سازها، زمان و هزینه به حداقل رسیده است. دیگر مثل سابق کسی ۲۰ الی ۳۰ روز برای ساخت اپلیکیشن منتظر نمی ماند و برای ساخت اپلیکیشن هم هزینه های هنگفتی را پرداخت نمی کند. در سال ۲۰۱۸ همه به یک اتفاق نظر رسیده اند که ایده و کارکرد اپلیکیشن اهمیت زیادی نسبت به خود اپلیکیشن و نحوه ساخت آن دارد.

چگونه یک اپلیکیشن اندرویدی رایگان بسازیم؟

تنها کاری که لازم است، باز کردن صفحه اپلیکیشن ساز اپ ساز است: ساخت اپلیکیشن

در این صفحه شما با ثبت نام ساده می توانید وارد مرحله بعدی یعنی ساخت اپلیکیشن شوید. و با راهنمایی هایی که دارد به صورت رایگان و آنلاین می توانید اپلیکیشن خود را بسازید.

مزایای اپلیکیشن ساز اندروید چیست؟

اپلیکیشن ساز اندروید مزایای زیادی دارد. چون هیچ پولی پرداخت نمی کنید می توانید در کاری که انجام می دهید آزمون خطا کنید. رایگان بودنش تنها مزیت آن نیست؛ یکی دیگر از مزایای آن طراحی آسان و فوری آن است. اگر طراحی اپلیکیشن خود را به یک  شرکت یا تیم حرفه ای بسپارید باید زمان بیشتری منتظر بمانید تا سفارش شما آماده شود. در حالی که با اپلیکیشن ساز رایگان فورا می توانید اپلیکیشن بسازید.

آیا امکان ارتقا و سفارشی کردن اپلیکیشن در اپلیکیشن ساز اندروید وجود دارد؟

 اپلیکیشن ساز اندروید

اپلیکیشن ساز اندروید

بلی – خیلی از افراد با اپلیکیشن ها درآمد کسب می کنند و حتی کالاهای خود را می فروشند، در این موارد می توان با اپلیکیشن ساز تماس گرفت و درخواست نسخه ای حرفه کرد. اپلیکیشن هایی که در اپلیکیشن ساز ساخته می شوند امکان بروزرسانی و ارتقاء هم دارند و خیلی راحت می توان امکانات دیگری را به اپلیکیشن افزود.

ساخت اپلیکیشن سفارشی

اما اپلیکیشن های سفارشی هم داریم که برخلاف اپلیکیشن ساز، آن را فرد یا تیمی از ابتدا مخصوص مشتری طراحی می کنند. این نوع اپلیکیشن ها متناسب با نیاز مشتری امکانات دارند. مزایایی هم نسبت به اپلیکیشن ساز دارند که شما می توانید با مطالعه مقاله زیر از آن باخبر شوید:

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

اما چرا اندروید؟

گفتیم که دستگاه هایی که از اندروید استفاده می کنند ارزان هستند. ارزان بودنشان آن ها پراستفاده کرده است. ولی هر ارزانی ارزان نیست. کیفیت بسیار بالای تلفن های هوشمند اندرویدی آن را آماده رقابت با ios کرده است. البته برخی از متخصصا پیش بینی می کنند ios سال های آینده حریف اندروید نمی شود. از این صحبت ها می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاری روی سیستم عامل اندروید کار هوشمندانه ای است.

 

مقالات خواندنی

 

اپلیکیشن ساز آنلاین و ۵ سوال مهم (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

طراحی اپلیکیشن رستوران | چگونه یک اپلیکیشن عالی برای رستوران خود طراحی کنیم؟

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

۵ مزیت بی نظیر طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن | ۷ دلیلی که کسب و کار ها به اپلیکیشن موبایل نیاز دارند

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای تازه کارها (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *