اپلیکیشن شبیه اسنپ فود ؛ علت موفقیت، سازوکار و راهکارهای جدید

اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

اسنپ فود یک استارت اپ موفق در حوزه اپلیکیشن رستوران است، که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با ادغام دو کسب و کار اسنپ و زود فود شروع کرد. اما بیایید این اپلیکیشن رستورانی را بررسی کنیم و بدانیم که چه دلایلی عامل موفقیت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود و این گونه این کسب و کارهای اپلیکیشنی است.

اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

«سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران ها و فست فود های تهران»  شعاری است که اسنپ فود در وب سایت رسمی خود گذاشته است. البته در حوزه رستوران و سفارش آنلاین غذا اسنپ فود تنها اپلیکیشن موفق نیست؛ بلکه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود زیاد هستند و روز به روز رشد می کنند و شعله ی رقابت آن ها گرم تر می شود.

ما در این  مقاله به دلایل موفقیت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود و اپلیکیشن مشابه چیلیوری اشاره می کنیم. همچنین راه حل هایی را نیز برای موفقیت ارایه می دهیم. این خبر خوش را نیز به شما می دهیم که هر کسی می تواند پرچم دار یک صنف باشد و تنها چیزی که اهمیت دارد مسلح شدن به ابزار دقیق رقابت و حفظ موقعیت موجود است.

اپلیکیشن اسنپ فود چگونه کار می کند؟

اسنپ فود و اپلیکیشن رستورانی شبیه اسنپ فود جایی است که شما می توانید با لمس تلفن هوشمند خود رستوران های محله خود را شناسایی کنید. خیلی راحت می توانید منوی غذاهای رستوران ها را مشاهده کنید و با توجه به علاقه و سلیقه خود از غذاهای خوشمزه رستوران محله خود سفارش ثبت کنید.

بعد از ثبت سفارش شما به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شوید و با تکمیل پرداخت، زمان تحویل سفارش به شما نشان داده می شود.

البته ویژگی جالب اپلیکیشن اسنپ فود در نظرات کاربران است. کاربران بدون هیچ محدودیتی تجربه خود را از غذاهای رستوران ها مطرح می کنند. این نظرات می تواند برای شما یک مولفه تصمیم گیری باشد.

اپلیکیشن های شبیه اسنپ فود را چرا یک حرکت فرهنگی می پندارند؟

صنعت غذا و تنوع آن در ایران بسیار پررنگ است. ایران غذاهای سنتی زیادی دارد ولی به علت ترندهای موجود؛ بیشتر غذاهای خوشمزه و محبوب به مرور از منوی رستوران ها برداشته می شود. اسنپ فود و اپلیکیشن مشابه اسنپ فود مانند چیلیوری به راحتی می تواند فرهنگ سازی کند و طبخ غذاهای ایرانی ما را دوباره احیا کند.

مشتری مداری و توجه به کیفیت غذا در اپلیکیشن های شبیه اسنپ فود

الان دیگر کیفیت غذاهای یک رستوران را میزان فروش آن مشخص نمی کند؛ بلکه نظرات قابل تامل مردم است که برای مشتری ها مهم است. شما می توانید نظرات کاربران را بخوانید و یا حتی از پیشنهادهای آن ها برای انتخاب نوع غذا استفاده کنید. این یک اتفاق کم نظیر و زیبا در صنعت غذا و رستوران است.

رستوران هایی که از خدمات اپلیکیشن اسنپ فود استفاده می کنند به کیفیت غذا اهمیت می دهند و برای حفظ مشتری های خود آفر های ویژه ای ارایه می دهند.

نظامی که اپلیکیشن اسنپ فود طبق آن طراحی شده، خودش کیفیت و نحوه خدمات دهی رستوران را کنترل می کند. همه اپلیکیشن های شبیه اسنپ فود هم این نظام را دارند ولی دست آخر کسی موفق می شود که بازاریابی و بهینه سازی قوی داشته باشد. ما در مقاله زیر روش بهینه سازی اپلیکیشن را توضیح داده ایم؛ علاقمندان می توانند برای بهینه سازی اپلیکیشن خود از آن استفاده کنند:

سئو اپلیکیشن موبایل ؛ چگونه اپلیکیشن خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

روش های تبلیغات و بازاریابی اپلیکیشن موبایل

 

اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

اما بازاریابی و تبلیغات هم اهمیت زیادی دارد. روش های مختلفی برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل وجود دارد. تبلیغات در تلویزیون، رپورتاژ آگهی؛ تبلیغات در موتورهای جستجو مثل گوگل تبلیغات در اپ استورها و بسیاری از روش های دیگر در موفقیت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود موثر است.

اپلیکیشن های شبیه اسنپ فود کدامند؟

اسنپ فود، ریحون، چنگال، چیلیوری، دلینو و مامان پز اپلیکیشن های رستورانی مشابه اسنپ فود هستند. اگر شما هم برای ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود فکر می کنید می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده کنید.

 

مقالات جدید: 

اپلیکیشن ساز وردپرس و ۷ سوال رایج (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز آنلاین و ۵ سوال مهم (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

طراحی اپلیکیشن رستوران | چگونه یک اپلیکیشن عالی برای رستوران خود طراحی کنیم؟

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

۵ مزیت بی نظیر طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن | ۷ دلیلی که کسب و کار ها به اپلیکیشن موبایل نیاز دارند

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای تازه کارها (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز اندروید ؛ چگونه یک اپلیکیشن رایگان بسازیم؟

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

4 دیدگاه

  1. سپنتا عبدی says:

    سلام اگر من یه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود یا چیلیوری بزنم چقدر شانس موفقیت دارم؟ چقدر سرمایه نیاز دارم ؟ آیا در زمینه ی شروع و موفقیت کار هم شما مشاوره میدید؟

  2. فرشاد شفی says:

    سلام اگر‌من بخوام در شهر خودم دزفول برنامه ای مانند اسنپ فود بزنم هزینه مورد نیازش چقدر هست و ایا شما تمام کار هاش مانند تبلیغات و پشتیبانی برنامه رو انجام میدین و حدودی چقدر براورد هزینش است

    • سمن سعیدی says:

      سلام روز بخیر
      ما امکان ساخت و طراحی اپلیکیشن و وبسایت شبیه به اسنپ فود را داریم
      لطفا به پشتیبانی واتس اپ و تلگام ما به شماره ۰۹۱۷۵۰۳۳۳۹۷ پیام دهید تا درباره جزییات کار به شما مشاوره دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *