مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

طبق گزارشی که  Kantar Worldpanel داده است؛ رقابت سختی بین اندروید و اپل وجود دارد و در فوریه ۲۰۱۶ اندروید با ارایه دستگاه های خود در سال جدید چینی، توانست رشد خوبی را در شهر های چینی بدست بیاورد. در آن زمان اندروید رشد ۳٫۴ درصدی را تجربه کرد؛ این در حالی بود که ۷۶٫۴ درصد هم رشد کلی داشت.

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

 

 

در سال ۲۰۱۷ مشخص شد که سیستم عامل اندروید ۹۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده است و با این رشدی که دارد، در سال آینده هم متوقف نمی شود. با این وجود مشخص شد که بازار اپل رشد چندانی نداشته است و این برای بار اول بود که بازار اپل در شهرهای چینی سال را بدون رشد سپری کرده باشد.

از این رو، اپلیکیشن ساز ها تمرکز خود را برای ساخت اپلیکیشن های اندرویدی گذاشتند تا برای مخاطبان کلان اندرویدی خدمات دهند.

طبق گفته های Guenveur، در ایالات متحده ۶۹ درصد از مصرف کننده ها برای خرید تلفن همراه های اندرویدی زیر ۳۵۰ دلار خرج کردند؛ در حالی که فقط ۳۹ درصد از خریداران موبایل های اپل را خریدند.

به هر حال، تمرکز فقط به یک پلتفرم یا سیستم عامل، انتظارات مطلوب را برآورده نمی کند ولی با توجه به تحقیقات که بخشی هم در بالا اشاره کردیم، می توان پتانسیل بالای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندروید را پیش بینی کرد. بیایید مزایای آن را بشناسیم و بدانیم که اپلیکیشن های سفارشی اندرویدی چگونه می تواند سازمان ها و صنایع را متحول کند.

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

همه ما می دانیم که فناوری ها در حال تحول هستند و در سال ۲۰۱۸ پیش بینی می شود تغییرات خوش آیندی را شاهد باشیم. ترندهای اخیر در ساخت اپلیکیشن نه تنها فرایند ساخت را راحت می کند بلکه به کسب و کارها کمک می کند پیروز میدان های رقابت باشند. با اینکه مزایای بسیاری زیادی برای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی وجود دارند؛ ما به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

۱- صرفه جویی در زمان و هزینه

اپلیکیشن های عمومی که در قالب پکیج طراحی می شوند که برخی ویژگی ها و امکاناتش به درد شما می خورد ولی برخی از آن ها به درد شما نمی خورد و شما مجبورید پول آن را پرداخت کنید. اما در اپلیکیشن های سفارشی همه امکانات و ویژگی هایش مطابق نیازها و خواسته های کاربرانش طراحی می شود. خودشان تصمیم می گیرند که به چه چیزی پول پرداخت کنند. علاوه بر این ها، در اپلیکیشن سفارشی  نیازی به نصب، انتقال داده و سایر پشتیبانی ها و غیره نیست و اپلیکیشن برای مدت درازی با تمام امکانات تحویل داده می شود.

 

۲-حداقل سرمایه گذاری – حداکثر بازگشت سرمایه

همه می دانیم که اندروید یک پلتفرم سورس باز است. بنابراین با تمام توسعه دهنده های اپلیکیشن به اشتراک گذاشته می شود. بدین ترتیب شرکت ها و سرمایه گذارها از هزینه های لایسنس نگرانی ندارند. در کنار این توسعه دهنده های اندروید خیلی آسان جدیدترین و بروزترین ورژن های سیستم عامل را دریافت می کنند.

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی به سرمایه کمتری نیاز دارد و فرایند طراحی و توسعه هم آسان است. سرانجام کاربران، اپلیکیشنی را می خواهند که به طور منظم بروزرسانی شود. نرخ بازگشت سرمایه بیشتر باشد و اپلیکیشن سفارشی اندرویدی گزینه عالی است.  

۳- ارایه امنیت بالای کسب و کار

اپلیکیشن های سفارشی در مقایسه با اپلیکیشن های معمولی از امنیت بالایی برخوردار هستند. این اپلیکیشن ها به شیوه مخصوص متناسب با نیاز کاربرانش ساخته می شوند و سطح بالایی از امنییت را دارند. بنابراین هوشمندانه است که در مدل تجاری خود اپلیکیشن سفارشی داشته باشید تا هکرها نتوانند نفوذ کرده و داده های حساس شما را دزدی کنند.

خلاصه کلام

سختی های گذشته، که ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی را محدود می کرد؛ دیگر گذشته است. امروز طراحی یک اپلیکیشن سفارشی کامل، خیلی آسان و در دسترس است و به تمام نیازهای کسب وکار شما پاسخ می گوید و کسب و کار شما را به مرحله بعدی رشد هدایت می کند.

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی

اگر هدف شما تجاری است؛ سعی کنید از اول کار، اپلیکیشن سفارشی طراحی کنید. این یک راه حل هوشمندانه برای موفقیت در کسب و کار است.

 

مقالات جدید:

۱۱ ویژگی اپلیکیشنی؛ ترندها و نوآوری ها در تولید اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن برای بچه ها؛ روش کسب درآمد با اپلیکیشن و معیارهای اپلیکیشن خوب

ساخت اپلیکیشن تجاری ؛ مزایا و مقایسه آن با روش های سنتی خرید و فروش

اپلیکیشن ساز ؛ مزایا و معایب ساخت اپلیکینش بدون نیاز به کدنویسی

مقالات خواندنی:

ساخت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار و ۶ دلیل آن

۱۰ نکته موثر برای طراحی اپلیکیشن کاربرپسند

۵ اشتباه رایج در در ساخت اپلیکیشن موبایل

سئو اپلیکیشن موبایل ؛ چگونه اپلیکیشن خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *