ساخت اپلیکیشن تجاری ؛ مزایا و مقایسه آن با روش های سنتی خرید و فروش

x-default

مزایای اپلیکیشن های تجاری در برابر فروشگاه های فیزیکی

 

مزایای اپلیکیشن تجاری

اگر به ترندهای بازار در دهه گذشته نگاه کنید، خواهید دید که خرید و فروش در مغازه ها و نوع فیزیکی آن رو به کاهش است و مردم به خرید و فروش آنلاین گرایش پیدا کرده اند. برای گرایش تدریجی مردم به اپلیکیشن ها و خرید و فروش آن ها در اپلیکیشن ها دلایل زیادی وجود دارد.

اگر به آمار بدست آماده توجه کنیم، می بینیم که تعداد خریداران آنلاین در سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده بیش از ۲۰۹ میلیون بود. که در سال ۲۰۱۷ به ۲۱۵ افزایش یافت. این در حالی است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰ به میزان ۲۲۰ میلیون برسد.

در منطقه آسیا و اقیانوس آرام این میزان به ۱ میلیارد می رسد و کشور هند به تنهایی ۱۰۰ میلیون را به یدک  می کشد.

اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید، با ارایه چند نکته به شما توضیح می دهیم که این شرایط چگونه در آینده پایدار خواهد ماند. تا با چشم انداز جدید برای بهره برداری از آن و افزایش سود به جلو گام بردارید.

خرید و فروش آنلاین روز به روز بیشتر می شود و اپلیکیشن های موبایل هم با این بحث ارتباط بیشتری پیدا می کند. اگر شما بدانید آینده خرید و فروش آنلاین چه می شود؛ می توانید جایگاه خود را بهتر و موثرتر بسازید.

سرمایه گذاری در ساخت اپلیکیشن موبایل باعث می شود مشتریان و مخاطبان کاربری بهتری را تجربه کنند و به همین ترتیب سودآوری شرکت شما نیز بیشتر می شود.

گفتنی است فناوری در حال تحول، فروشگاه های موبایلی آنلاین را جذاب کرد است.

اگر به دقت به این داده ها نگاه کنیم و گرداننده این نوع فروشگاه های آنلاین را آنالیز کنیم. متوجه می شویم که مهمترین فاکتور موفقیت همان تکنولوژی در حال رشد است.

 

 

ما چند مورد از فاکتورها را برای مطالعه شما در زیر آورده ایم:

 

 

استفاده از مشاوران آنلاین برای فروش محصولات

در گذشته وقتی خرده فروش های آنلاین یا اپلیکیشن های موبایل را بازدید می کردید؛ مجبور بودید که همه چیز را ببینید. اما در مقایسه با این فروشگاه های فیزیکی به شما امکان آن را می دهد که محصولات را از نزدیک لمس کنید.

با این حال به لطف پیشرفت هوش مصنوعی، مشاوران دیجیتال شما را به یک معامله خوب راهنمایی می کند و به شما کمک می کند مناسب ترین محصولات را پیدا کرده و بخرید.

 

ربات های چت و دستیارهای مصوت کمک می کند تجربه ی بهتری داشته باشید.

امروزه اپلیکیشن های فروشگاهی آنلاین برای فروش محصولات به صورت فزاینده ای از ربات های چت و دستارهای گوینده استفاده می کنند. این ابزارها به اپلیکیشن ها کمک می کند، به سوالات مرتبط به شکل جذابی پاسخ داده شود.  

 

سفارشی سازی در اپلیکیشن های موبایل گسترده تر است

شرکت های خرده فروش آنلاین از داده های عظیمی که از معامله ها بدست می آید، استفاده می کنند. تیم آن ها، این داده ها را به دقت بررسی می کنند و مشخص می کنند که چه محصولاتی طرفدار بیشتری دارد. به این طریق محصولات را از خرده فروشی ها جمع آوری کرده و آن را در یک فروشگاه بزرگ عرضه می کنند.

 

ظهور تکنولوژی ۳ِD خرده فروشی آنلاین را بهبود بخشیده است

خرید و فروش آنلاین در گذشته طوری بود که نمی شد شکل اجناس را با ابعاد کامل دید. اما امروزه به لطف تکنولوژی سه بعدی، می توان عکس های سه بعدی از محصولات را به نمایش گذاشت. مشتری ها و مخاطبان در اپلیکیشن ها می توانند محصولات را قبل از خرید به شکل شبه واقعی بررسی و ابعاد مختلف آن را بسنجند.

 

تحویل سریع و بازگشت کالا

این یکی از شاخص ترین فاکتورها در خرید و فروش آنلاین است. امروزه با انجام سفارش، شما می توانید بسته خود را در عرض چند روز تحویل بگیرید. همچنین اگر کالای خریداری شده شما مشکلی داشت، می توانید آن را معاوضه کنید. حتی می توانید هزینه کالا ها را با روش هایی مثل اینترنت بانک، پیپال، کارت کردیت و حتی به روش متداول COD به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 

تلفن های همراه برای افزایش خرید و فروش در اپلیکیشن موبایل به عنوان یک کاتالیزور عمل می کنند

در سراسر جهان، کاربران تلفن همراه به شدت زیاد شده است؛ وجود داده های بسیار زیاد در این فضا مردم را طوری تشویق کرده است که با موبایل ها و اپلیکیشن های خود وارد بازار شوند. به لطف توسعه دهنده و طراح های ریسپانسیو، امروز افراد زیادی هستند که به طور جدی تلاش می کنند و برای راحتی تاجران، اپلیکیشن های تجاری آماده طراحی کنند.

ساخت اپلیکیشن تجاری

ساخت اپلیکیشن تجاری

شرکت های خیلی زیادی در تلاش هستند محصولات خود را در پلتفرم های آنلاین به فروش برسانند. از این رو، نیاز به توسعه دهنده های اپلیکیشن، توسعه دهنده های وب و شرکت های بازاریابی در سال های آینده به طور فزاینده ای بیشتر می شود.

ساخت اپلیکیشن تجاری

ساخت اپلیکیشن تجاری

مراحل گام به گام برای ساخت اپلیکیشن تجاری خودتان

از آنجایی که پدیده خرید و فروش در اینترنت در سال آینده هم رشد قابل توجهی خواهد داشت، بنابراین وقت آن است که وارد این بازار شوید و با استراتژی های سنجیده، پول خوبی هم بدست آورید.

  • در بازاری که می خواهید اپلیکیشن خود را راه اندازی کنید یک تحقیق انجام دهید؛
  • در مورد الزامات اپلیکیشن موبایل برای خرید و فروش آنلاین تحقیق کنید؛
  • از نحوه کسب درآمد با اپلیکیشن تجاری موبایل باید اطلاعات جمع آوری کنید؛
  • تلاش کنید یک کمپین قدرتمندی را ارایه کنید تا در بازار جلوی چشم باشید؛
  • به عنوان صاحب اپلیکیشن تجاری موبایل یا اپلیکیشن تجاری اپل باید بهینه سازی اپلیکیشن را یاد بگیرید؛
  • امنیت را برای شرکت ها و کاربرانی که از اپلیکیشن استفاده می کنند، تامین کنید؛

جهت ساخت اپلیکیشن تجاری برای کسب و کار آنلاین با ما تماس بگیرید

ما میزبانی بسیاری از کسب و کارهای خرده فروش آنلاین را به عهده داریم. شرکت ما اپلیکیشن های می سازد که در تمام پلتفرم ها قابل استفاده هستند. این اپلیکیشن ها طوری ساخته می شوند که اثربخشی خرید و فروش آنلاین با اپلیکیشن ها به میزان زیادی بهبود یافته است.

ما یک شرکت طراحی و ساخت اپلیکیشن های تجاری برای موبایل هستیم. شرکت ما متخصصان حرفه ای دارد که علاوه بر اپلیکیشن تجاری در سایر حوزه ها هم اپلیکیشن می سازد.

اگر یک شرکت خرید و فروش آنلاین هستید و برای چیره شدن بر مشکلات نیاز به راه حل دارید؛ با ما ملاقات کنید. ما در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل در پلتفرم های اندروید و IOS سال ها تجربه داریم. اگر تمایل دارید که با اسمارت فون های مشتری هایتان با آن ها ارتباط بگیرید، ما اپلیکیشنی را برای شما می دهیم که شما را به آن هدف برساند.

خدمات ما کیفیت خیلی بالایی دارد و رضایت کامل شما را تضمین می کنیم.

 

 

مقالات جدید:

ساخت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار و ۶ دلیل آن

۱۰ نکته موثر برای طراحی اپلیکیشن کاربرپسند

۵ اشتباه رایج در در ساخت اپلیکیشن موبایل

سئو اپلیکیشن موبایل ؛ چگونه اپلیکیشن خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

مقالات خواندنی:

طراحی اپلیکیشن ، چگونه برای پروژه خود بهترین توسعه دهنده اپلیکیشن را پیدا کنیم؟

۵ مزیت اصلی طراحی اپلیکیشن رستوران

کسب درآمد با اپلیکیشن موبایل چگونه است؟ چگونه با اپلیکیشن خود درآمد کسب کنیم؟

طراحی اپلیکیشن سفارشی ؛ ۴ فاکتور استراتژیک که باید در نظر گرفت

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *