طراحی اپلیکیشن ، چگونه برای پروژه خود بهترین توسعه دهنده اپلیکیشن را پیدا کنیم؟

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن ، چگونه برای پروژه خود بهترین توسعه دهنده اپلیکیشن را پیدا کنیم؟

 

معمولا طراحی اپلیکیشن استارت اپ ها را برنامه نویس ها انجام می دهند و حتی این کار را بری خودشان انجام می دهند. اما این از اشتباه های رایج در صنعت آی تی است. در حقیقت هر کسی می تواند یک ایده داشته باشد و آن را با طراحی اپلیکیشن موبایل راه اندازی کند. از این رو برای راه اندازی و اجرای ایده خود و حتی اجرای بهتر آن به توسعه دهنده اپلیکیشن نیاز دارید.

سوال مهم دیگر این می شود که چگونه توسعه دهنده اپلیکیشن را پیدا کنیم؟ و یا چه چگونه کسی را پیدا کنیم که با بودجه، مهارت ها و ویژگی های شخصیتی هم سو با کسب و کار شما را داشته باشد. این مقاله اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد که برای اخذ یک تصمیم درست نیاز دارید.

توسعه دهنده اپلیکیشن یا اپلیکیشن ساز

زمانی که بخواهید توسعه دهنده اپلیکیشن پیدا کنید، اشخاص و شرکت هایی که وجود دارند بیشمار هستند. امروز مسافت و برنامه ها هم مانع ما نیستند و این شرایط گزینه های بسیاری را به ما پیشنهاد می کند که هم می تواند فرصت و هم تهدید باشد.

 

اولین معیاری که می تواند در فیلترکردن گزینه ها کمک کننده باشد موقعیت مکانی است. پیدا کرده اپلیکیشن ساز یا توسعه دهنده اپلیکیشن محلی راه حل خیلی خوبی است. متناسب با اهداف پروژه؛ ارتباط حضوری با توسعه دهنده اپلیکیشن می تواند کمک کننده باشد. برای مثال یکسان بودن تایم زون شما و اپلیکیشن ساز باعث انسجام در برنامه ریزی ها می شود. از این رو، می توانید در زمان ها و ساعت های مشخص جلساتی برگزار کنید.

 

ویژگی اپلکیشن سازهای محلی

همچنین وجود برخی پیش زمینه های مشترک فرهنگی و سنتی برای برخی مشتری ها ضروری است. همچنین برخی موانع زبانی که برقراری ارتباط را مختل می سازد از سر راه برداشته می شود. خصوصا در زمان هایی که نیاز به بحث و گفتگو پیش می آید. به سبب این دلایل گفته شد، به کار گیری اپلیکیشن ساز یا توسعه دهنده اپلیکیشن محلی خیلی سودمند خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

 

معایب اپلیکیشن سازهای محلی

با این که انتخاب توسعه دهنده محلی مزایایی دارد، با برخی از اشکالات نیز مواجه است. برای مثال اگر توسعه دهنده اپلیکیشن را از شهر خود انتخاب کنید ممکن است مهارت ها و کیفیت خیلی خوبی نداشته باشد. زیرا گزینه های خود را محدود می کنید و از سایر افراد خبره بی نصیب می شوید.

 

دومین دلیلی که ممکن است تاثیرگذار باشد، هزینه طراحی اپلیکیشن است. برخی از توسعه دهنده های محلی در مقایسه با سایر توسعه دهنده ها دستمزد بالایی می گیرند و بودجه شما قبل از تکمیل پروژه تمام می شود. درست است که به کارگیری مهندسان خارجی جهت طراحی اپلیکیشن یک فرایند خیلی پیچیده به نظر می رسد ولی مزایای خیلی زیادی هم دارد.

 

کار را به حرفه ای بسپارید

اولا شما با متخصص های زیادی می توانید کار کنید که با تکنولوژی های متفاوتی آشنا هستند. دوما شما می توانید با متخصص هایی همکاری کنید که مهارت های خاص و غیر معمولی دارند. همچنین به متخصص هایی دسترسی خواهید داشت که تجارب خیلی زیادی در زمینه پروژه شما دارند. این افراد علاوه بر این که کدنویسی برنامه شما را انجام می دهند، با بینش خود می توانند رسیدن شما را به سطح بعدی پروژه تسهیل کنند.

 

در مورد تایم زون های متفاوت هم می توان طوری برنامه ریزی کرد که به کمترین میزان تفاوت در ساعات کاری رسید و در جلسات و میتینگ های آنلاین شرکت کرد.

تاثیر کشور مبدا خدمات بر هزینه طراحی اپلیکیشن

هزینه طراحی اپلیکیشن هم یکی از فاکتورهایی است که نمی توان نادیده گرفت. برای مثال هزینه طراحی اپلیکیشن در ایالات متحده برای هر ساعت ۱۵۰ دلار است. درحالی که در اروپا با مبلغ ۳۰ الی ۵۰ دلار کار می کنند. تفاوت خیلی بزرگی است، مگه نه!؟

 

کم کردن هزینه ها با حفظ کیفیت کاری، یکی دیگر از دلایل برون سپاری طراحی اپلیکیشن ایست و آن را مقرون به صرفه کرده است.  خصوصا برای شرکت های کوچک و استارت آپ ها این یک انتخاب ایدال است.

 

برون سپاری طراحی اپلیکیشن به شخص یا شرکت

گام بعدی که در انتخاب طراحی اپلیکیشن باید در نظر بگیرید. شخص یا شرکتی است که می خواهید همکاری کنید. هم می توانید با شخص و هم با شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن همکاری کنید.

باید ها و نباید های برون سپاری پروژه به شخص یا شرکت

وقتی یک شخص فریلنسر را استخدام می کنید؛ باید در نظر بگیرید که مدیریت و مسئولیت پروژه به این شخص مربوط می شود. وقتی پروژه را به یک شخص واگذار می کنید او تنها کسی است که مسئول مدیریت زمان، مدیریت پروژه یا کیفیت نهایی پروژه است. از این رو اگه پروژه شما در کوتاه مدت تکمیل می شود، واگذاری کار به فریلنسر فکر خوبی است. اما در مقابل اگر برنامه درست جلو نرود، نمی توان براحتی با شرایط ساخت. مهم تر از این، غیر از شخص مسئول طراحی اپلیکیشن کس دیگری نیست که با او صحبت کنید و برای کیفیت و موفقیت پروژه تضمین بگیرید.

 

مزیت بسیارعالی که شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن دارند و آن ها را از فریلنسر ها متمایز می کند، برنامه کاری منسجم آن هاست. به عبارتی در شرکت هر شخص کاری انجام می دهد که واقعا توانایی آن را دارد. برنامه نویسانی که در شرکت طراحی اپلیکیشن کار می کنند به حوزه ای تخصصی خودشان تمرکز کرده اند.

 

در شرکت طراحی اپلیکیشن کارهای مربوط به برنامه ریزی و تعاملات را مدیر پروژه انجام می دهد. درحالی که یک فریلنسر مسئول تمام این کارهاست. مدیر پروژه فرایند کار را سازماندهی می کند و اطمینان می دهد که کار نهایی مطابق توافق اولیه خواهد بود. مهم تر از همه فرایند کار را برای مشتری رصد می کند.

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی اپلیکیشن

 

شرکت طراحی اپلیکیشن خدمات تکمیلی هم ارایه می کند و کاری می کند که عملکرد اپلیکیشن عالی باشد. برای مثال شرکت طراحی اپلیکیشن آپ ساز علاوه برا طراحی و توسعه اپلیکیشن های موبایل؛ خدمات تخصصی UI/UX و QI نیز ارایه می کند.

 

مقالات خواندنی:

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *