با اپ ساز پرو، کسب و کار خودتو حرفه ای تر کن!

دوستان و همراهان عزیز سلام، 

همه ما این روزها خبر موفقیت کسب و کارهایی رو می شنویم که با یک نوآوری ساده در مدل درآمد زایی خودشون خیلی موفق شدن و از اون طرف هم خبر شکست کسب و کارهایی رو می شنویم که با وجود اینکه خوب بودن اما در مدت زمان کمتر از دو سال تقریباً در حال حذف شدن هستن(تاکسی تلفنی ها رو می گیم!) علتش هم خیلی سادس! چون تکنولوژی پیشرفت کرد، اما اونها باهاش پیشرفت نکردن! 

پس دوست عزیزی که در حال حاضر صاحب یک کسب و کار هستی و یا حتی در فکر راه اندازی اون هستی، تا دیر نشده به فکر یک روش یا ابزار جدید باش تا بتونی پر قدرت در بازار فعالیت کنی! 

خوب گفتنی ها رو که گفتیم، ما رو هم که می شناسید! اپ ساز هستیم، یکی از بزرگترین مراکز تولید اپلیکیشن های موبایل کشور که همه تلاشمون اینه که بتونیم به مشتری هامون کمک کنیم تا بتونن کسب و کاری موفق داشته باشن و مثل حرفه ای ها در بازار رقابت کنند. هرروز که می ریم جلوتر می بینیم نیازهای مشتری هامون داره هوشمندانه تر و بهتر میشه و ما هم وظیفه خودمون می دونیم که به این نیازها پاسخگو باشیم. 

در سال جدید ما در اپ ساز، مجموعه جدیدی رو راه اندازی کردیم برای حرفه ای هایی که می خوان در دنیای پر رقابت تجارت، حرفه ای باشن و به این راحتیا از گردونه کنار نرن؛از شما دعوت می کنیم که به اپ‌ساز پروسر بزنید و پکیج های حرفه ایی که برای انواع کسب و کارها آماده کردیم رو مشاهده کنید. 
یه خبر خوب دیگه هم داریم واستون : 
به مناسبت راه اندازی ” اپ ساز پرو ” هدیه ما به شما تخفیف ۳۰ درصدی روی کلیه پکیج های این وبسایت هست که تا ۲۱ اردیبهشت قابل استفاده است.

 

کد تخفیف : AppsazPro

پس تا فرصت هست عجله کنید و برای رونق کسب و کار خودتون در سال جدید دست به کار بشید.

سفارش اپلیکیشن

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *