اپ ساز- برنده داوری بخش سایت‌ساز و اپلیکیشن‌ساز دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اپ ساز- برنده داوری بخش سایت‌ساز و اپلیکیشن‌ساز دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که در ۲۶ و ۲۷ بهمن ۹۶ برگزار شد، وبسایت اپ ساز توانست برنده داوری بخش سرویس‌های سایت‌ساز و اپلیکیشن‌ساز جشنواره شود.

جشنواره وب و موبایل ایران، مراسمی برای انتخاب برترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل فارسی است که به صورت سالانه برگزار می‌گردد.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

 جشنواره در دو بخش “مردمی” و “داوری” برگزار می‌شود.

در بخش داوری، هیئت داوران وبسایت‌های کاندید شده را به صورت تخصصی بررسی می‌کنند و یک وب سایت را به عنوان برگزیده نهایی در هر گروه معرفی می‌کنند.

در اختتامیه مراسم، اپ‌ساز توسط هیئت داوران به عنوان بهترین وب‌سایت گروه سرویس‌های سایت‌ساز و اپلیکیشنساز معرفی شد و تندیس جشنواره را دریافت کرد.


 

برگزیده شدن اپ ساز و دریافت تندیس برترین وبسایت بخش سایت‌ساز و اپلیکیشن ساز، یکی از بزرگ‌ترین افتخاراتی بوده که در حوزه وب و موبایل در فضای رقابتی وبسایت‌های برجسته سطح کشور نصیب تیم ما شده است.

منتخب شدن اپ ساز در بخش داوری جشنواره، این را گواهی می دهد که فعالیت‌ها و تلاش های تیم اپ ساز نتیجه‌بخش بوده و این انگیزه‌ای قوی برای پیشرفت و تلاش هر چه بیشتر تیم اپ ساز هست.

 

ممنون که از ما حمایت کردید، منتظر خبرهای خوش اپ ساز باشید…

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *