اینفوگرافیک بهینه سازی اپلیکیشن برای اپ استورها و عوامل موثر بر ASO

بهینه سازی اپلیکیشن و ASO عوامل موثر بر ASO

عوامل موثر بر ASO

اینفوگرافیک: بهینه سازی اپلیکیشن برای اپ استورها و عوامل موثر بر ASO

قبلا در این نوشته به طور کامل (ASO (App Store Optimization بهینه سازی اپلیکیشن‌های موبایل برای مارکت‌ها را توضیح داده‌ایم.

اهمیت ASO برای اپلیکیشن های موبایل-App Store Optimization

یکی از راه های بازاریابی و فروش اپلیکیشن توجه  به دو موضوع  SEO و ASO است. در حال حاضر اکثر اپلیکیشن هایی که در دنیا ساخته می شوند بر روی فروشگاه اپ استور و پلی استور قرار می گیرند و این فروشگاه ها جزئی از  زندگی روزمره افراد در دنیا شده اند. میلیون ها اپلیکیشن در این فروشگاه ها قرار دارند و یکی از نگرانی سازندگان اپلیکیشن این است که اپلیکیشنی که انتشار می دهند به راحتی توسط افراد پیدا می شود یا در میان انبوهی از اپلیکیشن ها  گم می شود.

در این اینفوگرافیک به صورت تصویری عوامل موثر بر ASO اپلیکیشن، معرفی و توضیح داده شده‌اند.

 

در همین رابطه توصیه می‌کنیم نوشته‌های زیر را هم مطالعه کنید.

انتخاب نام مناسب اپلیکیشن

۷نکته برای ساخت آیکن اپلیکیشن

نکاتی جهت بهبود اسکرین‌شات‌های اپلیکیشن

چطور توضیح مناسبی برای اپلیکیشن بنویسیم؟

ساخت ویدئو معرفی اپلیکیشن جهت ارتقای کسب و کار

چطور از نظرات کاربران جهت افزایش دانلود اپلیکیشن استفاده کنیم؟

تست A/B اپلیکیشن

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
 
 
مهرناز بهرام‌زاده
مهرناز بهرام‌زاده
عضو تیم اپ ساز و فعال در زمینه ی تولید محتوای وبلاگ و شبکه های اجتماعی، ترجمه، برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل می باشد.

3 Comments

  1. ساناز says:

    جالب بود. فقط یه سوال برای اپ استورهای مختلف هم تفاوتی وجود داره؟ مثلا گوگل پلی یا بازار؟

  2. موبایل مارکتینگ says:

    بهینه سازی مستمر کاملا در ایران مغفول مانده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *