ساخت ویدئو معرفی اپلیکیشن

ساخت ویدئو معرفی اپلیکیشن

ساخت ویدئو معرفی اپلیکیشن

با گسترش استفاده از دستگاه‌های هوشمند شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای ساخت اپلیکیشن‌های موبایل هستیم.
روزانه اپلیکیشن‌های زیادی توسعه داده می‌شوند.
آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از این برنامه ها در لیست برترین اپلیکیشن‌ها قرار دارند و تعداد زیادی نادیده گرفته می‌شوند؟!
دلیل این امر تفاوت در استراتژی‌های بازاریابی است.
ممکن است شما یک اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربردی بسازید ولی اگر نتوانید آن را ارتقا دهید اپلیکیشن شما نادیده گرفته می شود و با شکست مواجه خواهد شد.
بنابراین اگر شما توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل هستید،در کنار مسائل فنی باید استراتژی‌های بازاریابی را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید.
ابزارهای مختلفی برای ارتقا اپلیکیشن شما و برجسته کردن آن در بازار وجود دارند که یکی از مهم ترین آنها ساخت ویدئو جهت معرفی اپلیکیشن است.
در این مقاله دلیلِ اهمیتِ ساخت ویدئو برای اپلیکیشن های موبایل را توضیح می دهیم. 

 

مزایای ساخت ویدئوی معرفی اپلیکیشن

یکی از مهم ترین دلایلی که ساخت ویدئو به ارتقای اپلیکیشن شما کمک می کند معرفی مختصر اپلیکیشن شماست.
از طریق ساخت ویدئو می توانید نظرات و ایده ها را مستقیما با مخاطبین به اشتراک بگذارید.
همچنین می توانید کاربران را از فوایدی که اپلیکیشن شما برای آنها دارد آگاه سازید و آنها را از ویژگی های منحصر به فردی که وجه تمایز اپلیکیشن شما  با سایر نمونه های مشابه هست مطلع کنید.
در واقع شماخیلی سریع و دقیق می توانید با مخاطبین بالقوه ارتباط برقرار کنید و اعتماد آنها را از این طریق جلب کنید.

 

۱– ویدئوی کوتاه و جذاب باعث ترغیب کاربران می‌شود.

اگر  قصد ساخت یک ویدئوی طولانی را دارید بهتر است همین الان بیخیال ساختن آن شوید!
کاربران تمایل ندارند یک ویدئو را بیش از یک یا دو دقیقه تماشا کنند.
کار شما وقتی ارزشمند است که بتوانید در مدت زمان کوتاهی مخاطبین را جذب کنید و بر آنها تاثیر بگذارید.
اگر شما از کاربر می خواهید که اپلیکیشن شما را دانلود و نصب کنند.
مطمئن شوید که این مفهوم را به درستی از طریق جلوه های بصری انتقال داده اید.
اگر بتوانید مخاطبین را از این طریق به دانلود اپلیکیشن ترغیب کنید به موفقیت بزرگی رسیده اید.

 

۲-ویدئوهای انیمیشنی امروزه تبدیل به نقطه قوت بسیار مهمی شده‌اند.

ویدئوهای متحرک به دلیل جذابیت و تعامل قوی با مخاطبین بالقوه دارای اهمیت زیادی هستند.
چون این ویدئو ها بسیار جذاب هستند.
از طریق بیان یک داستان با مخاطبین ارتباط برقرار می کنید و آنها مشتاقانه با تماشای ویدئوی متحرک داستان را دنبال می کنند.
بر اساس آمار به دست آمده حدود ۴۰ درصد افراد، در صورتی که جذب محتوای ویدئو شوند اپلیکیشن را دانلود و نصب می کنند و از خدمات شما استفاده می کنند.
برای نمونه در اینجا ویدئو انیمیشنی اَپامنشیان را به شما معرفی می کنم.
این ویدئو روایت گر داستان جذاب پیدایش اپلکیشن های موبایل است!
برای مشاهده ویدئو به این لینک مراجعه کنید.

 

۳-  بازگشت سرمایه از طریق ساخت ویدئوی معرفی اپلیکیشن.

یکی از دلایلی که باعث شده ویدئوهای معرفی تبدیل به ابزار قوی بازاریابی شوند، میزان بالای بازگشت سرمایه است. ویدئوهای معرفی پیام شما را در مدت زمانی کوتاه به گوش مخاطبین هدف می رساند.
امکان تعامل با کاربران را فراهم می نماید.
به زبان ساده و بصری کار شما را توضیح می دهد و منجر به بازگشت سرمایه می شوند.

 

۴-پیوند قوی با مخاطبین از طریق ویدئوی معرفی.

هنگام ساخت ویدئو به اهمیت کاراکترهایی که استفاده می کنید  توجه بسیاری داشته باشید.
این ویدئو احساسات کاربر را بر می انگیزد و شما در هنگام ساخت ویدئو باید به افراد توجه ویژه داشته باشید؛
این طور که به نظر بیاد این ویدئو اختصاصی برای آنها ساخته شده است.
کاراکترهای استفاده شده در ویدئو باید مشکلات و رفتار مشابه مخاطبین شما را داشته باشند تا بیننده به راحتی بتواند با ویدئو ارتباط برقرار کند و نسبت به کار شما حس رضایت پیدا کنند.
هر زمان توانستید توجه افراد را جلب کنید کسب و کار شما به موفقیت رسیده است.

 

۵-ویدئو معرفی کمک می کند برَند(نام تجاری) شما شناخته شود.

ساخت ویدئو معرفی باعث می شود برند کسب و کار شما شناخته شود و وجه تمایز نسبت به رقبا ایجاد شود.
هر چه برند شما شناخته تر شود افراد بیشتری اپلیکیشن شما را دانلود و نصب خواهند کرد.
 قوه تخیل و خلاقیت خود را برای روایت یک داستان در ویدئو با استفاد از رنگ های مرتبط با برندتان به کار بگیرید.
این کار باعث می شود ببینندگان با اعتماد بیشتری تصمیم به خریدار برنامه های شما بگیرند.
 

پیش به سوی ساخت ویدئو…

پس فراموش نکنید که ساخت ویدئو یک ابزار بسیار کارآمد جهت بازاریابی است و ارتقای اپلیکیشن از این طریق باعث می شود به مخاطبین بالایی برسید.
همچنین یادتان باشد که جذابیت محتوا و داستان ویدئو در جذب مخاطبین بسیار تاثیر گذار است.
اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *