پاییز رنگارنگ با طرح های تشویقی متنوع باشگاه مشتریان اپ ساز

شرکت در قرعه کشی

شرکت در قرعه کشی

ضمن تبریک آغاز فصل زیبای پاییز به اطلاع می رساند :

۱) اعضای کانال رسمی اپ ساز در تلگرام می توانند از ١۵ مهرماه سال جاری با تکمیل فرم ثبت نام زیر، در قرعه کشی هفتگی سه بسته رایگان اپلیکیشن اندروید برای سه نفر به مدت ۹۰ روز شرکت کنند. بنابراین تمامی کاربران تلگرام که هم اکنون عضو کانال اپ ساز نیستند می توانند پس از عضویت در کانال مذکور به نشانی  @appsaz_ir  و ارایه اطلاعات فردی خود در این قرعه کشی هفتگی شرکت کنند. (ارایه اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل معتبر، شماره تلفن همراه، نام کاربری در تلگرام (username) و عضویت در کانال اپ ساز در زمان برگزاری قرعه کشی، از جمله شروط تعلق جایزه به برندگان تعیین شده است.)

۲) کلیه اعضای کانال رسمی اپ ساز  در تلگرام در قرعه کشی سه بسته رایگان اپلیکیشن اندروید و iOS به مناسبت شب یلدای ۹۶ شرکت داده خواهند شد. (عضویت در کانال اپ ساز در زمان برگزاری قرعه کشی، شرط تعلق جایزه به برندگان تعیین شده است.)

۳) کاربران عزیز اپ ساز که بسته های مختلف آسان ساز اپ ساز را خریداری کرده اند می توانند :

الف) با رساندن تعداد نصب اپلیکیشن خود به ۱۰۰۰ نصب فعال تا پایان سال جاری، هدیه ای نقدی معادل با کل وجه پرداختی بابت اپلیکیشن خود را دریافت خواهند کرد.

ب) با رساندن تعداد نصب اپلیکیشن خود به ۳۰۰۰ نصب فعال تا پایان سال جاری، هدیه ای معادل با یک گرم طلای ۱۸ عیار دریافت خواهند کرد.

ج) با رساندن تعداد نصب اپلیکیشن خود به ۵۰۰۰ نصب فعال تا پایان سال جاری، یک ربع سکه به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *