ترفند اپ ساز: لینک دهی داخلی در اپلیکیشن

ترفند اپ ساز: لینک دهی داخلی در اپلیکیشن

ممکن است پس از ساخت صفحات مختلف اپلیکیشن به این فکر کنید که چطور می توانید در اپلکیشن به صفحاتی که ساختید لینک دهی انجام دهید و صفحات مختلف اپلیکیشن را به هم ارجاع دهید، ما در این مقاله این ترفند را به شما آموزش می دهیم.

در قسمت تنظیمات پنل ساخت اپلیکیشن بر روی دامنه کلیک کنید.

این آدرس را کپی و در مرورگرتان وارد کنید. همان طور که مشاهده می کنید اپلیکیشن را از طریق مرورگر با این آدرس می توانید مشاهده کنید. وارد صفحات متفاوت از اپلیکیشن که شوید آدرس بالا تغییر می کند. به صفحه ای که قصد دارید به آن لینک دهی انجام دهید وارد شوید و آدرسش را کپی کنید.

حال وارد امکان “صفحه سفارشی” شوید و گزینه “دکمه ها” و “آدرس لینک” را انتخاب نمایید و در قسمت آدرس لینک، آدرس کپی شده را وارد نمایید.

شمابه راحتی توانستید از طریق این صفحه ای که ساختید دکمه ای برای لینک دهی به صفحه ای از اپلیکیشن که از قبل ساختید بسازید.

همان طور که در صفحه پیش نمایش مشاهده می کنید ما صفحه اخبار را از قبل در اپلیکیشن ایجاد کرده بودیم و حالا در صفحه سفارشی دکمه ای برای ارجاع به صفحه اخبار قرار دادیم.

به جای صفحه سفارشی  از امکان لینک نیز می توانستید استفاده کنید.

 

در واقع قرار دادن لینک به همان روش قبل انجام می شود مسئله مهم در پیدا کردن آدرس هر صفحه است که از طریق ادرس دامنه می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. کوتاه کننده لینک says:

    سلام ممنونم از وب سایت عالی و مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *