چطور از نظرات کاربران جهت افزایش دانلود اپلیکیشن استفاده کنیم؟

در این مقاله راه های نظردهی کاربران به اپلیکیشن که منجر به افزایش دانلود اپلیکیشن می شوند را به شما معرفی می کنیم.

قسمت نظرات اپلیکیشن یکی از فاکتورهای مهمی است که در انتخاب کاربران جهت دانلود یا عدم دانلود اپلیکیشن شما تاثیر می گذارد.

نظرات خوب به افزایش دانلود اپلیکیشن شما کمک می کنند و نظرات بد نیز می توانند تاثیر بسیار بدی در کسب و کار شما ایجاد کنند.

توجه کنید که اپلیکیشنی که هیچ نظری بهش داده نشده می تواند به اندازه اپلیکیشنی که نظرات منفی دریافت کرده تاثیر بد در انتخاب کاربران بگذارد.

پس باید سعی کنید کاری کنید تا کاربران به شما نظر دهند. نظرات مثبت بیشتر به افزایش دانلود اپلیکیشن کمک می کنند.

افراد تا به اپلیکیشنی حس عشق نداشته باشند نظر ارسال نمی کنند.

احتمال این که کسی پس از دانلود و استفاده از اپلیکیشن شما مجدد به اپ استور بازگردد و نظرش را ارسال کند خیلی کم هست ولی می شود غیر مستقیم آنها را ترغیب کرد.

۱-اپلیکیشن خوبی بسازید.

خب واضح هست که باید اپلیکیشن خوبی ساخت تا نظرات خوبی هم دریافت کرد.

اگر اپلیکیشن شما عملکرد درستی نداشته باشد و کاربر در استفاده های اولیه دچار مشکل شود نباید توقع دریافت بازخورد مثبتی باشید.

اپلیکیشن شما باید برای کاربر ارزش ایجاد کرده باشد.

هر چه کاربر خوشحال تر باشد نظرات مثبت بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

سعی کنید حتما با اپدیت های منظم عملکرد اپلیکیشن را ارتقا دهید.

۲-از کاربران بازخورد بگیرید.

توجه به مشتری یکی از نکات کلیدی برای دریافت بازخورد مثبت است.

اجازه دهید مشتریان ناراضی به شما غر بزنند، دلیل عدم رضایت خود را مطرح کنند.

این موضوع نشان دهنده این است که شما چقدر به نظرات کاربران اهمیت می دهید.

درون اپلیکیشن یک دکمه “ارسال نظر” قرار دهید که مستقیما به ایمیل شما متصل باشد.

از کاربران بخواهید مشکلات ها، پیشنهادها و انتقادی که از تجربه با اپلیکیشن شما کسب کرده اند را ارسال کنند.

این کمک می کند مشکلات هر چه سریع تر حل شوند و پس از برطرف کردن مشکل ، احساس خوبی به مشتریان انتقال دهید.

با احترام از مشتریان خود بخواهید که نظرات خود را ارسال کنند و به نظرات اهمیت دهید.

پس از مدتی می بینید که نظرات منفی کم رنگ شدند و نظرات مثبت زیادی دریافت کرده اید.

سعی کنید در اپدیت های بعدی اپلیکیشن، حتما نظرات و بازخوردهای کاربران را در نظر گرفته باشید و تغییرات و بهبودهای انجام شده را به مشتریان اطلاع دهید تا نظرات منفی به نطرات مثبت تبدیل شوند.

۳- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

در شبکه های اجتماعی از فالوئران(دنبال کنندگان)خود درخواست کنید که برای شما نظر دهندو به شما امتیاز دهند .

بهتر است در مراحل ابتدایی انتشار نسخه اولیه اپلیکیشن این کار را انجام دهید تا نظرات، تاثیر بیشتری در انتخاب افراد جدید برای دانلود کردن یا نکردن اپلیکیشن بگذارند.

۴- از ASO غافل نشوید.

قبلا در این مقاله در مورد بهینه سازی مارکت‌های اپلیکیشن(ASO) صحبت کرده ایم.

ASO مانند SEO برای وبسایت ها عمل می کند.

از عنوان و کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید تا اپلیکیشن شما در اپ استور در معرض دید افراد زیادی قرار گیرد.

وقتی افراد بیشتری اپلیکیشن شما را ببینند احتمال دانلود و نظر دهی بیشتر می شود.

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.