چرا ساخت اپلیکیشن با سیستم اَپ ساز کم هزینه و به صرفه است؟

ساخت اپلیکیشن اندروید با سیستم اپ ساز

ساخت اپلیکیشن اندروید با سیستم اپ ساز

همان طور که می دانید اَپ ساز یک سیستم آنلاین جهت ساخت اپلیکیشن اندروید و iOS بدون دانش فنی می باشد و شما  به سادگی چند کلیک می توانید اپلیکیشن دلخواه خود را بسازید؛ این در حالیست که اگر شما سفارش یک اپلیکیشن ساده را به یک شرکت طراحی و توسعه اپلیکیشن و یا یک فریلنسر برنامه نویس اپلیکیشن های موبایل دهید هزینه ساخت اپلیکیشن بسیار بیشتر از هزینه ساخت اپلیکیشن در اَپ ساز می باشد.

دلایل به صرفه بودن ساخت اپلیکیشن اندورید با سیستم اَپ ساز

۱-قابلیت های از پیش برنامه نویسی شده

در سیستم اَپ ساز قابلیت های کلیدی ساخت اپلیکیشن  از قبل برنامه نویسی شده اند.

منظور از قابلیت های کلیدی امکاناتی است که برای ساخت یک اپلیکیشن کامل مورد نیاز هستند؛

به طور مثال امکان فروشگاه ساز، کاتالوگ ساز، پوش نوتیفیکیشن، صفحات سفارشی، گالری تصاویر، صوت، ویدئو، لیست، وردپرس، RSS، فرم و …..

این موضوع باعث شده شما به راحتی و سریع بتوانید با چند کلیک ساده از این امکانات پیش فرض استفاده کنید و محتواهای مورد نیاز خود را وارد اپلیکیشن نمایید.

۲-هزینه زمانی کم 

اما اگر درخواست یک اپلیکیشن با همین امکانات را به یک شرکت یا فریلنسر(آزادکار) دهید هزینه ساخت اپلیکیشن بسیار بیشتر می شود؛

زیرا یک شرکت تولید اپلیکیشن موبایل برای هر درخواست از صفر، یک قابلیت را برای شما برنامه نویسی و توسعه می دهد و هزینه زمانی بیشتر و چندین نیروی متخصص به پروژه اختصاص داده می شوند.

۳-عدم نیاز به نیروهای متخصص

 ساخت یک اپلیکیشن ساده علاوه بر برنامه نویس بک اند به طراح و گرافیست نیز نیازمند است که در سیستم اَپ ساز تمام این موارد با چند کلیک ساده بدون هیچ دانش برنامه نویسی توسط افراد قابل انجام است.

در سیستم اَپ ساز هم بخش طراحی وجود دارد که امکان تعیین رنگ بندی و استایل دلخواه را به شما می دهد و هم بخش استفاده از امکانات هست که همگی به سادگی قابل استفاده می باشند.

۴-به  روز رسانی بدون نیاز به نسخه جدید

زمان آماده سازی اپلیکیشن بستگی به میزان محتوای شما دارد. هر زمان محتواهای خود را وارد اپلیکیشن کنید و ظاهر دلخواه خود را بسازید اپلیکیشن قابل دریافت می باشد.

نکته قابل توجه این است که پس از دریافت اپلیکیشن نیز شما قادر به تغییرات و به روز رسانی محتوا و ظاهر اپلیکیشن هستید و کاربران تغییرات جدید را آنلاین مشاهده می کنند و جهت اعمال تغییرات هیچ نیازی به ارائه نسخه جدید ندارید.

تنها تغییراتی که به ارائه نسخه جدید نیازمند هستند تغییر صفحه آغازین،آیکن و اسم اپلیکیشن می باشد.

۵-کراس پلت فرم بودن

کراس پلت فرم یا چند سکویی به معنی یک بار برنامه نویسی و دریافت خروجی اپلیکیشن در دو پلت فرم اندروید و iOS می باشد.

این در حالیست که در خیلی از شرکت ها برای هر پلت فرم جداگانه اپلیکیشن برنامه نویسی و ساخته می شود و این امر باعث افزایش هزینه ها می شود.

در سیستم اَپ ساز شما زمانی که اپلیکیشن دلخواه خود را ساختید می توانید هر دو نسخه اندروید و iOS  از اپلیکیشن را دریافت نمایید.

چه زمانی باید هزینه بیشتری برای تولید اپلیکیشن پرداخت کنیم؟

در برخی موارد ممکن است شما به قابلیت هایی در اپلیکیشن نیاز داشته باشید که جزء قابلیت های پیش فرض اَپ ساز نیستند و یا نیازمند یک اپلیکیشن با قابلیت های کاملاً سفارشی سازی شده هستید؛

در این صورت تیم اَپ ساز  متشکل از افراد فنی برنامه نویسی، طراح گرافیست و … یک اپلیکیشن سفارشی را برای شما برنامه نویسی می کند که هزینه ساخت اپلیکیشن های سفارشی به قابلیت های مورد نیاز شما بستگی دارد. 

شما می توانید ویژگی های اپلیکیشن سفارشی مورد نیاز خود را از طریق  این فرم ارسال نمایید تا تیم فنی اَپ ساز پس از بررسی هزینه و زمان ساخت را به شما اعلام نمایند.

 همچنین از این لینک  می توانید تعرفه های ساخت اپلیکیشن با سیستم اَپ ساز را مشاهده نمایید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *