وسایل کوچکی که به شما اجازه می دهند ماشینتان را از طریق گوشی هوشمند خود ردیابی کنید.

ردیابی ماشین با گوشی هوشمند

ردیابی ماشین با گوشی هوشمند

گاهی اتفاق میافتد که شما ماشین تان را برای خرید درجایی پارک میکنید و زمانیکه برمیگردید نمیتوانید آن را پیدا کنید بنابراین با نگرانی درحالیکه مدام دکمه های ریموت را فشار میدهید به اطراف میچرخید تا اینکه بلخره آلارم خاموش شود. از بخت بد اگر آن روز، یک روز گرم آفتابی هم باشد کلافه شدن اجتناب ناپذیر است. برای اینکه ماشین تان را ردیابی کنید نیازی نیست که یک سیستم GPS گرانقیمت روی آن نصب کنید. از آنجا که اینکار نیاز به پرداخت مبلغ اشتراک ماهیانه دارد خیلی هم گران تمام میشود. آیا ما به اندازه کافی هزینه های ماهیانه نداریم؟!

اما آیا راهی برای ردیابی وسیله نقلیه خود بدون صرف هزینه وجود دارد؟ بله وجود دارد.

دستگاه “TrackR” که به اندازه یک سکه است و میتواند در هرجایی قرار گیرد

یک شرکت استارتاپی در کالیفرنیا یک دستگاه کوچک ساخته که با گوشی هوشمند کار می کند این دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید!

آن دستگاه چیست؟

یک دستگاه کوچک و ظریف که همه روشهای ردیابی وسایل مهم زندگیمان را دگرگون می کند.

با “TrackR” می توانید به سرعت محل وسیله خود را ردیابی کنید و مجددا آرامشتان را بدست آورید.

ذستگاه ردیابی چطور کار می کند؟

خیلی راحت! اپلیکشن رایگان TrackR را برروی تلفن هوشمند خود نصب کنید. دستگاه را به نرم افزار معرفی کنید و حالا همه چیز آمادست. خیلی راحت TrackR را به هر دستگاهی که میخواهید ردیابی کنید متصل کنید. کل روند تنظیم آن تنها پنج دقیقه یا کمتر طول می کشد.

شما می توانید آن را به کلیدهایتان، کیف، کیف پول، آخرین گجت های تکنولوژی و هر چیز دیگری که نمی خواهید گم کنید متصل کنید. پس از آن از برنامه TrackR برای یافتن شیء گم شده در چند ثانیه استفاده کنید.

سیستم های گران قیمت GPS یا سرویس های ردیابی را فراموش کنید. هیچ کس نمی خواهد هزینه های گزاف اشتراک ماهیانه را پرداخت کند. قابل درک است که این موارد چقدر می تواند استرس زا باشد و این همان دلیلی است که TrackR بخاطرش ساخته شد.

زمانیکه بخواهید از وسایل مهم زندگیان مراقبت کنید این دستگاه مهمترین اولویت شماست.

حال سناریوی ماشین را بخاطر آورید، اگر TrackR داشتید، می توانستید آن را زیر کفپوش ماشین خود یا در بدنه یا داشبورد و یا هرجا که اگر ماشینتان به سرقت رفت پیدا نشود، مخفی کنید.

اگر فراموش کرده اید ماشین تان کجا پارک شده است، گوشی هوشمند خود را درآورید و برنامه TrackR را باز کنید سپس بر روی آیکون “مورد از دست رفته”  روی صفحه ضربه بزنید تا برنامه به شما مختصات دقیق آخرین مکان ردیابی شده را نشان دهد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *