پول درآوردن آنلاین و کسب درآمد اینترنتی با مثال های کاربردی

پول درآوردن آنلاین با اپلیکیشن

پول درآوردن آنلاین و کسب درآمد اینترنتی با مثال های کاربردی @appsaz_ir

عصر اینترنت برای افرادی که علاقمند به کسب درآمد هستند چندین معنی می دهد. اول از همه ظاهرا با کاری نکردن می توانید پول درآورید. مثلا خواهران کارداشیان! از طرف دیگر شما گزینه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین دارید چرا که اینترنت اساسا تبدیل به مکانی برای همین کار شده است. جالب تر اینکه برای شروع نیاز به آموزش خاصی هم ندارید. در اینجا سعی شده است که چند روش برای پول درآوردن آنلاین و کسب درآمد اینترنتی مختصرا توضیح داده شود.

پول درآوردن آن لاین و کسب درآمد اینترنتی

۱- اپ های موبایل طراحی کنید و بفروشید

برای این منظور تمام چیزی که نیاز دارید یک ایده قابل فروش و یک سیستم طراحی قوی شبیه Appsaz هست. این کار به شما امکان میدهد تا از قالب های آماده استفاده کنید و تمام ویژگی های جالب و کد های سفارشی که نیاز دارید را خودتان تنظیم و پیکربندی کنید. در ابتدا کل سیستم سفید و خالی است بنابراین مشتریانتان نمیتوانند با سیستم کار کنند. پس از اینکه برنامه تان ساخته شد میتوانید بازده سرمایه گذاری خود را با جذب تعداد انگشت شماری مشتری ماهیانه افزایش دهید. مهمترین بخش در مورد طراحی اپ های موبایلی این هست که هزینه ماهیانه برای بروز رسانی ها و تعمیر و نگهداری را بپردازید.

۲- یک بلاگ بسازید

یکی دیگر از روش های پول درآوردن آنلاین، ساخت بلاگ است. موفق ترین بلاگ ها به این خاطر موفق شده اند که بر روی فروش محصولاتشان و یا تبلیغ آنها در گروه های کوچک تمرکز کرده اند. تلاش برای اینکه همه چیز را تحت پوشش قرار دهید دشوار است. با این حال ممکن است با راه اندازی یک کمپین مثلا کمپینی در رابطه با زنان، تبلیغات و تجارت الکترونیکی موفقی داشته باشید. باید موضوع خودتان را پیدا کنید و دست به کار شوید.

۳- بازاریابی وابسته انجام دهید

بازاریابی وابسه یعنی شما محصولی را آزمایش، بازبینی و تبلیغ کنید که خودتان آن را نساخته اید. اگر مشتری چیزی را بخرد شما بخشی از سود را دریافت میکنید. بزرگترین بخش بازاریابی وابسته این هست که چندین روش برای آن وجود دارد مثلا میتوانید از لینک های وابسته در بلاگتان استفاده کنید و یا از نمایشگاه های تجارت الکترونیک، خبرنامه های ایمیلی، کتاب های الکترونیکی و یا حتی از طریق کلیپ آموزشی در YouTube این کار را انجام دهید. بازاریابی از روش های مرسوم پول درآوردن آنلاین است.

۴- وسایلتان را اجاره دهید

سایت AirBnB به شما اجازه می دهد تا چیزهای را که دارید اجاره دهید. اگر در مکان مطلوبی زندگی کنید این یک راه مطمئن برای پول درآوردن آنلاین است. چندین وب سایت برای اجاره وسایلتان مثل ماشین، کامیون (برای حمل و نقل) و چیز های مختلف دیگری که متعلق به شماست وجود دارد. مزیت اجاره دادن وسایتان این هست که لازم نیست برای چیزی پیش پرداخت داشته باشید.

۵- وسایلتان را بفروشید

اگر سریعا به پول نقد نیاز دارید، این بهترین راه است. وسایل برقی قدیمی و یا لباس هایی را که دیگر استفاد نمیکنید پیدا کنید. دنبال چیزهایی بگردید که هنوز ارزش دارند ولی شما از آن استفاده نمی کنید. برای این منظور می توانید از سایت های شیپور  و یا دیوار که از نمونه سایت های ایرانی است برای پول درآوردن آنلاین استفاده کنید.

۶- مهارتتان را بفروشید

مردم همیشه به معلم خصوصی نیاز دارند. مثلا نویسنده های کمدی مهارتشان را به شرکت های بزرگ از جمله شرکت های تبلیغاتی می فروشند. نکته خوبی که وجود دارد این است که مهارت میتواند هر چیزی باشد از چمن زدن گرفته تا مشاوره برای شرکت های تجاری حرفه ای. بدون در نظر گرفتن سطح مهارتتان حداقل یک مهارت برای فروختن به کسی وجود دارد.

۷- کلیپ های آموزشی بسازید

با سایت هایی مانند Udemy، می توان ویدیوهای آموزشی خود را آماده کرده و به افرادی که نیاز دارند بفروشید. درس ها میتواند چندین ساعت وقت شما را بگیرد، اما در عوض شما هم معمولا در طول این فرآیند هزینه ای را پرداخت نمی کنید. بعلاوه یک درس میتواند یک درآمد ثابت را به همراه داشته باشد، به ویژه اگر آن را در یک مرکز آموزشی یا یک فروم دیگر هم قرار دهید.

۸- عکس بگیرید و بفروشید

شرکت های عکاسی مانند shutterstock و shutterfly به طور مداوم دنبال تصاویر جدید برای اضافه کردن به کتابخانه هایشان هستند. اگر یک دوربین خوب دارید و همچنین علاقمند به عکاسی هستید نگاهی به کتابخانه هایشان بندازید تا موضوعی برای تصاویری که موجود نیست، پیدا کنید.

 ۹- محصولات دیگران را تست کنید و پول بگیرید

می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل چندین سایت که این پیشنهادات را دارند، پیدا کنید. برای مثال، جهت تست کاربری هر برنامه یا وبسایت می توانید دستمزد دریافت کنید. این کار به شرکت ها اطلاعات با ارزشی درباره واسط کاربری برنامه هایشان میدهد و شما میتوانید به سرعت درآمد کسب کنید.

 ۱۰- کتاب الکترونیکی بنویسید و بفروشید

در عصر آمازون هر کسی می تواند یک نویسنده باشد. اگرچه که نوشتن یک کتاب می تواند خیلی زمان ببرد. بهترین نویسنده ها زمان و پول زیادی را صرف نوشتن کتاب، ویرایش آن، اصلاح، طراحی جلد و بازاریابی آن می کنند. اما در اینجا شما فقط می توانید با یک بلاگ، یک ایمیل و یا یک صفحه رسانه اجتماعی متنتان را انتشار دهید. تعدادی از بلاگ ها حتی کتاب های رایگان را در مقابل مقداری شارژ ماهیانه برای آدرس های ایمیل می فرستند. اگر کتاب یا محصولی برای ارائه دارید از این طریق می توانید به پول برسید.

پول درآوردن آنلاین را شروع کنید!

از فروش برنامه های موبایل گرفته تا نوشتن کتاب های الکترونیکی راه هایی برای بدست آوردن پول آنلاین وجود دارد. نسبت به مهارتتان دست بکار شوید و فکر کنید و خود را برای چیزهایی که نمی دانید آماده کنید. بعد از کمی سعی و تلاش شما می توانید به آن چیزی که می خواهید برسید. اگر هر فکر یا پیشنهاد دیگری برای بدست آوردن پول آنلاین دارید ما را مطلع کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

9 دیدگاه

  1. محمد says:

    باسلام چگونه می توانم یک سیستم اپ سازراهندازی کنم لطفا راهنمایی کنید

  2. arian says:

    ممنونم
    به من خیلی کمک شد.
    حرفه من تاسیسات هستش..تعمیرات موتورخونه و پمپ و پکیج…چطور میتونم به درآمد عالی برسم باتوجه باراهنمایی های شما…ازچه راهی شروع کنم..آیا کتاب صوتی مثلا در مورد تعمیرات پکیج درست کنم..یا بصورت آنلاین در اختیار دیگر همکارام باشم…ودیگه اینکه من زود باید به درآمد برسم بنابه شرایطی که دارم..لطفا کمکم کنید…

    • بهاره بهرمن says:

      می تونید کتاب صوتی در مورد راهنمای تعمیرات و یا بررسی های اولیه پکیج داشته باشید، به نحوی که مشتری ها بتونن با داشتن اونها، تعمیرات ساده یا اولیه رو خودشون انجام بدن:
      همچنین می تونید مشابه اپلیکیشن های خدماتی داشته باشید که لیست خدمات مختلف رو توی اون ارائه کنید. ما نمونه های مختلف اون رو برای مشتری ها آماده کردیم.
      توی صفحه ویترینمون هم می تونید تعدادی از نمونه کارهامون رو مشاهده کنید:
      https://appsaz.ir/%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%BE-%D8%B3%D8%A7%D8%B2/
      همچنین می تونید با پشتیبانی ما در تماس باشید، هم از طریق چت آنلاین و هم اینکه باهامون تماس بگیرید تا همکارهامون نمونه کارها رو براتون ارسال کنند:
      https://appsaz.ir/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3/

  3. mmm says:

    من عکاسی میکنم میشه بگین چجوری تو سایتا عکسامو بفروشم هرچی گشتم نتونستم بفهمم

  4. Hamid RJ says:

    سلام من ازخیلی از بازی های اندروید سرم میشه تاجایی که میشه بگم هربازی بگید بازی کردم میشه یه راه بهم توصیه کنید من نوجوان هستم و پدر و مادرم نمیتونن خرجم و بدم امیدوارم شما بتونید کمکم کنید تا یه راه کسب درامد پیداکنم.
    باتشکر

  5. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۲ ستاره

  6. مریم استرحام says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

  7. Agahi90.iR says:

    بسیار جالب بود ممنون موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *