آموزش گرفتن کد QR اپلیکیشن

گرفتن کد QR اپلیکیشن

گرفتن کد QR اپلیکیشن

شما به راحتی می توانید پس;از ساخت اپلیکیشن کد QR آن را بسازید و در وبسایت خود، بروشورهای تبلیغاتی، بنرها و… از آن استفاده کنید.

افراد با استفاده از کد QR اپلیکیشن شما میتوانند به سادگی و با استفاده از نرم افزار  QR کد خوانی که بر روی دستگاه خود دارند بدون نیاز به جستجو در مارکت های مختلف به راحتی می توانند اپلیکیشن شما را نصب کنند.

چطور برای اپلیکیشنی که ساختم QR Code بسازم؟

پس از ساخت اپلیکیشن، فایل نصبی اپلیکیشن از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. لازم است که ابتدا لینک دانلود اپلیکیشن که با پسوند .apk هست را کپی کنید.

ابتدا وارد ایمیل خود شوید و در قسمت صندوق دریافت یا inbox بر روی ایمیلی که از طرف اَپ ساز با عنوان لینک دانلود اپلیکیشن آمده کلیک نمایید. صفحه ای مشابه صفحه زیر را مشاهده می کنید.

بر روی لینک دانلود فایل نصبی اندروید که در تصویر بالا مشخص شده راست کلیک نمایید و گزینه copy link address را انتخاب نمایید.

لینک فایل نصبی با پسوند apk می باشد.

حال وارد این سایت شوید و لینک کپی شده  را اینجا وارد کنید( paste کنید) و بر روی دکمه سبز رنگ Create QR code کلیک کنید.

در سمت راست کد QRرا میبینید که برای شما ساخته شده است. بر روی گزینه download کلیک نمایید پس از چند ثانیه فایل QR Code دانلود می شود که می توانید از آن استفاده کنید و در اختیار کاربران خود قرار دهید تا به راحتی بتوانند اپلیکیشن شما را نصب کنند.

گرفتن کد QR اپلیکیشن

کاربران چگونه می توانند از این کد QR استفاده کنند؟

کاربران باید اپلیکیشن QR Code Reader را بر روی دستگاه خود نصب کنند و با اسکن این کد،اپلیکیشن بر روی دستگاه کاربر دانلود می شود.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *