چرا گرفتن نمایندگی فروش اپلیکیشن های موبایل را به شما پیشنهاد میکنیم؟

نمایندگی فروش اپلیکیشن موبایل

شغلی را تصور کنید که در آن هیچ کسی بالا دست شما نیست ولی به راحتی این فرصت  را پیدا می کنید که پول در بیاورید و برای خودتان کار کنید. ما شغل نمایندگی فروش اپلیکیشن های موبایل اپ ساز  را به شما پیشنهاد می کنیم. با این کار شما علاوه بر کسب درآمد در واقع  به بهبود کسب و کارهای کوچک نیز کمک می کنید.

نماینده فروش با استفاده از سیستم اپ ساز می تواند اپلیکیشن های کاربردی زیبا و سفارشی سازی شده برای انواع کسب و کارها بسازد بدون اینکه نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشد. مشتریان شما می توانند هر نوع کسب و کاری باشند. انواع فروشگاه ها، شرکت ها، رستوران ها، آژانس های مسافرتی و خلاصه هر کسب و کاری که اطرافتون مشاهده می کنید.

شما با گرفتن نمایندگی اپ ساز امکان ساخت تعداد زیاد اپلیکیشن را پیدا می کنید و می توانید مشتریان خودتان را جذب کنید بدون اینکه هیچ نامی از اپ ساز باشد و برای فروش اپلیکیشن ها می توانید از هر برنامه فروش که خودتان در نظر دارید استفاده کنید که برای شما مقرون به صرفه باشد.

بازار اپلیکیشن های موبایل رو به رشد است.

 

پیش بینی شده بازار اپلیکیشن های موبایل تا سال ۲۰۲۰ رشد دو برابری پیدا کند. این به این معنی است که وارد شدن به این بازار فرصت بسیار خوبی هست،مخصوصا برای کسانی که با کسب و کارهای کوچک کار می کنند. در آینده خیلی نزدیک با افزایش نجومی قیمت های اپلیکیشن ها مواجه خواهیم بود.

گرفتن نمایندگی اپ ساز از نظر هزینه زمانی و مالی کاملا به صرفه است.

اینکه شروع به یادگیری زبان های برنامه نویسی کنید تا بتوانید اپلیکیشن بسازید هزینه زمانی و مالی در بر دارد و ممکن است برای خیلی از افراد سرگرم کننده نیز باشد ولی وقتی بحث پول در آوردن به میان می آید استفاده از سیستمی که از قبل برنامه نویسی شده و به شما این امکان را می دهد که با چند کلیک ساده اپلیکیشن مورد نظر خود را برای هر دو نسخه اندروید و iOS بسازید قطعا شما را سریع تر و راحت تر به پول می رساند.

برای گرفتن نمایندگی اپ ساز هزینه مالی زیادی نیاز نیست.

 

گرفتن نمایندگی اپ ساز هزینه مالی زیادی برای شما ندارد و تنها با یک میلیون تومان می توانید این کار را شروع کنید.

در حال حاضر قیمت یک اپلیکیشن اندروید ساده و استاتیک حدود ۳۰۰ هزار تومان و برای iOS حدود ۵۰۰ هزار تومان هست. با پرداخت  یک میلیون تومان امکان ساخت سه اپلیکیشن اندروید و iOS به شما داده می شود. شما با فروش این اپلیکیشن ها می توانید علاوه بر کسب درآمدی معادل یک کارمند رسمی دولت، به ساخت کسب و کار خود بپردازید.

همین الان می توانید تحقیق کنید و ببینید قیمت اپلیکیشن ها در بازار برای اندروید وiOS به چه صورت هست؟

تحقیق کنید ساخت یک اپلیکیشن برای یک برنامه نویس چقدر هزینه زمانی دارد؟

اگر از یک برنامه نویس بخواهید برای شما سه اپلیکیشن بسازد چقدر هزینه زمانی و مالی دارد؟

شما با استفاده از سیستم اپ ساز با سریع ترین و کم هزینه ترین روش ممکن می توایند اپلیکیشن بسازید، کسب درآمد کنید و هزینه ها را تا ۹۰ درصد کاهش دهید.

انتخاب با خودتون هست!

برای اطلاعات بیشتر راجع به پلن های نمایندگی اپ ساز به اینجا مراجعه کنید.

 

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

2 دیدگاه

  1. افشین آگین says:

    من متقاضی خرید اپلیکیشن برای ارائه خرید و فروش آنلاین در همه زمینه ها هستم خصوصا در زمینه های املاک و خودرو و فروش آنلاین

    • سمن سعیدی says:

      سلام روز بخیر
      لطفا به پشتیبانی واتس اپ و تلگرام ۰۹۱۷۵۰۳۳۳۹۷ پیام دهید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *