مزایای اَپلیکیشن کاتالوگ موبایل

اَپلیکیشن کاتالوگ

اَپلیکیشن کاتالوگ

با استفاده از سیستم اَپ ساز به راحتی می توانید کاتالوگ کسب و کار خود را  به مشتریان به صورت آفلاین یا آنلاین از طریق اَپلیکیشن موبایل ارائه کنید. در این مقاله مزایای اَپلیکیشن کاتالوگ موبایل را معرفی می کنیم.

توجه داشته باشید که برای ساخت اَپلیکیشن کاتالوگ نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و به راحتی می توانید اَپلیکیشن کاتالوگ خود را بر اساس نیاز و سلیقه خود در چند دقیقه ایجاد کنید و در مارکت های معتبر و جهانی  گوگل پلی و اَپ استور انتشار دهید.

اَپلیکیشن کاتالوگ چیست؟

روزانه میلیون ها اَپلیکیشن دانلود و نصب می شوند. داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان به شما فرصت می دهد محصولات خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید و روزانه مشتریان زیادی جذب کنید.

اَپلیکیشن کاتالوگ امکان قرار دادن تصاویر، متن، ویدئو، صوت و ارتباط تعاملی با مشتریان از طریق اپلیکیشن موبایل را به کاربران می دهد.

مزایای اَپلیکیشن کاتالوگ

۱معرفی خدمات یا محصولات

اگر صاحب کسب و کار هستید به راحتی می توانید خدمات خود را از طریق اپلیکیشن به مشتریان ارائه نمایید. در صورتیکه محصولات خاصی دارید می توانید تصاویری از آنها به همراه توضیحات و قیمت به صورت دسته بندی شده قرار دهید.

در صورت نیاز می توانید ویدئو یا صوت نیز قرار دهید.

۲به روز رسانی های مستمر

یکی از مزیت های اَپلیکیشن کاتالوگ قابلیت به روز رسانی های مستمر هست. هر زمان نیاز داشتید می توانید اطلاعات را ویرایش، تغییر، حذف یا اضافه کنید و به این صورت مشتریان شما همیشه اطلاعات به روز را مشاهده می کنند.

به طور مثال اگر قیمت یکی از محصولات شما افزایش یافت به راحتی می توانید قیمت جدید را جایگزین کنید و کاربران قیمت به روز شده را مشاهده می کنند.

۳حفظ مشتریان

با داشتن اَپلیکیشن کاتالوگ می توانید همیشه با مشتریان خود در ارتباط باشید و آنها را از اخبار و اطلاعیه های جدید و تخفیف های روز آگاه کنید که این کار را به راحتی با استفاده از قابلیت ارسال نوتیفیکیشن می توانید انجام دهید.

۴–  بازخورد گرفتن از مشتریان

مشتریان شما می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل نظرات، پیشنهادات یا انتقادات خود را نسبت به خدمات یا محصولات شما مطرح کنند. این کار به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بر اساس نیاز مشتریان بهبود دهید.

۵جستجو در بین محصولات

شما می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت دسته بندی شده و منظم قرار دهید و امکان جستجو در اَپلیکیشن قرار دهید تا کاربران راحت تر بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

۶سفارش گیری از طریق اپلیکیشن موبایل

کاربران به راحتی بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند درخواست خود را از طریق اَپلیکیشن برای شما ارسال کنند.

۷انتشار در مارکت های معتبر و جهانی

پس از ساخت اَپلیکیشن، می توانید آن را در مارکت های جهانی و معتبر گوگل پلی و اپ استور انتشار دهید و کسب و کار خود را در معرض دید مخاطبان وسیعی قرار دهید که به بیشتر شناخته شدن کسب و کار شما و افزایش مشتریان شما کمک زیادی می کند.

همان طورکه گفته شد برای ساخت اَپلیکیشن کاتالوگ نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و با استفاده از سیستم اَپ ساز این کار را به راحتی می توانید انجام دهید و نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن را هم زمان دریافت کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *