۵ نکته برای ارسال پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن

همه ما می دانیم که پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) یک امکان خوب برای ایجاد تعامل با کاربران اپلیکیشن است. بر اساس منابع مختلف، گزارش شده که ۹۷% از پیام های فوری ارسال شده خوانده می شوند. پوش نوتیفیکیشن به کاربران اپ این امکان را می دهد که از راه دور نیز بتوانند به راحتی با کاربران خود تعامل ایجاد کنند و احساس مثبت از نام تجاری خود به جا بگذارند و نهایتا منجر به افزایش دانلود و بازدید اپلیکیشن شوند.

در این مقاله ۵ ترفند موثر ارسال پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) ، بدون ایجاد حس خسته کنندگی یا اسپم(مزاحم) در کاربران را معرفی می کنیم.

پوش نوتیفیکیشنتعداد پیام های شما

اولین قانون بازاریابی با پیام فوری این است که بیش از اندازه از این امکان استفاده نکنید، به خصوص زمانی که جهت تبلیغات و با هدف ارتقا از این امکان استفاده می کنید.

از خود بپرسید آیا به من هنگام دریافت پیام فوری حس ناراحت کننده دست می دهد؟!

اگر پاسخ بله است بهتر است از ارسال زیاد پیام فوری دوری کنید.

پوش نوتیفیکیشنزمان بندی پیام های فوری

هیچ کس دوست ندارد نیمه شب از شنیدن صدای پیام فوری از خواب بپرد و پیام تخفیف ۲۰ درصدی شما را مشاهده کند!

شناخت بازار هدف به شما کمک می کند ساعات معقول برای ارسال پیام فوری را بهتر بشناسید.معمولا ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر زمان مناسبی است.

وقتی شما در زمان نا مناسب پیام فوری ارسال کنید احتمال دارد به جای ترغیب کاربران، آنها را از دست بدهید!

پوش نوتیفیکیشنتشویق کاربران

از طریق ارسال پیام فوری می توانید برای ایجاد تعامل بهتر با کاربران، یک مسابقه برای آنها بگذارید و آنها را تشویق کنید که مثلا اگر عکسی با موضوع x ارسال کنند به بهترین ارسال کننده جایزه ای داده می شود.

پوش نوتیفیکیشنارائه تخفیف منحصر به فرد

چه کسی تخفیف دوست ندارد؟! همه تخفیف دوست دارند. با ارسال نوتیفیکیشن، کاربران را از تخفیف های جدید محصولات خود آگاه کنید.

پوش نوتیفیکیشنیادآوری رویدادها و اطلاعیه ها

یک تعطیلی در پیش رو هست و شما در این روز خاص تعطیل هستید؟! یک مناسبت خاص در راه است و می خواهید این موضوع را به کاربران یادآوری کنید؟!

شما می توانید با استفاده از امکان پوش نوتیفیکیشن(پیام فوری) کاربران را از رویدادها مطلع سازید. وقتی مشتریان شما ، آخرین اخبار و اطلاعیه ها را همیشه در دست داشته باشند باعث افزایش رضایت آنها خواهید شد.

ارسال بهینه پیام فوری به شما کمک می کند مشتریان شما همیشه از شما راضی بمانند  و این موضوع به افزایش وفاداری مشتریان منجر می شود.

در صورتی که با سیستم اپ ساز اپلیکیشن بسازید به راحتی از طریق پنل تحت وبی که در اختیار شما قرار داده می شود، می توانید پیام های فوری برای موضوعات خاص، موقعیت خاص و یا زمان خاص ارسال کنید و با کاربران خود همیشه در تعامل بمانید و آنها را از آخرین اخبار و اطلاعیه ها آگاه سازید.

منبع:.shoutem

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
مهرناز بهرام‌زاده
مهرناز بهرام‌زاده
عضو تیم اپ ساز و فعال در زمینه ی تولید محتوای وبلاگ و شبکه های اجتماعی، ترجمه، برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *