۱۵ راه که به افزایش دانلود اپلیکیشن شما کمک می‌کند

دانلود اپلیکیشن - وبسایت

بعد از ساخت اپلیکیشن و انتشار آن در مارکت‌ها این نگرانی به وجود می‌آید که چطور اپلیکیشن که ساختید در میان انبوهی از اپلیکیشن‌های موجود در مارکت به چشم بیاید و چه کار کنیم تا به دانلود بیشتر اپلیکیشن منجر شود.

در این مقاله چندین راه ساده که باعث می‌شوند اپ شما بیشتر به چشم آید و باعث افزایش دانلود اپلیکیشن شما می‌شود را معرفی می‌کنیم.

۱-ساخت لندینگ‌پیج: قبلا در این مقاله راجع به لندینگ‌پیج صحبت کرده‌ایم.

۲-استفاده از شبکه‌های اجتماعی: در شبکه‌های اجتماعی راجع به کسب و کار و اپلیکیشنی که ساختید اطلاع رسانی و تولید محتوا کنید و سعی کنید خلاق باشید. کاربران اطلاعات کپی شده از منابع دیگر را دوست ندارند. برای ترغیب کاربران باید خلاق باشید و محتوای مفید و ارزشمند تولید کنید. حتما توجه کنید که از هشتگ در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

promote_android_app_on_socila_media

۳-ساخت ویدئو معرفی اپلیکیشن: یک ویدئوی کوتاه برای معرفی اپ بسازید ولی نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد برای این کار نیست. در ویدئو هدف استفاده از اپ باید برای کاربران به صورت واضح مشخص شود. می‌توانید از ویدئوهای ساخته شده بقیه ایده بگیرید.

۴-ساخت و انتشار اینفوگرافیک: برای ساخت اینفوگرافیک می‌توانید از ابزاری مثل Vizualize.me استفاده کنید و از طریق شبکه‌های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید.

۵-درخواست بررسی برنامه: وبسایت‌ هایی وجود دارند که کارشان بررسی اپ است. به این وبسایت‌ ها مراجعه کنید و از آنها بخواهید اپلیکیشن شما را بررسی کنند و در وبسایت منتشر کنند.

۶-درخواست معرفی اپ در وبسایت‌ های تکنولوژی: وبسایت‌ های زیادی وجود دارند که در حوزه فناوری و تکنولوژی فعالیت دارند. به آنها درخواست دهید تا اپلیکیشن شما را معرفی کنند.

۷-ارتباط با ادمین پیج‌های شبکه‌های  اجتماعی: از ادمین پیج‌های اینستاگرام،فیسبوک،کانال تلگرام  درخواست کنید اپلیکیشن شما را معرفی کنند.

۸-ضبط پادکست: پادکستی تهیه کنید و توضیح دهید اپ شما کارش چیست و چرا باید از آن استفاده کرد .

۹-ساخت کانال youtube یا vimeo: سعی کنید ویدئوهای جذاب به صورت سریالی به اشتراک بگذارید. درباره آپدیت‌های جدید،نظرسنجی‌های جدید کاربران و…

۱۰-ساخت وبلاگ:مطالب مفید و جذاب مرتبط با موضوع اپ و کسب و کار خود بنویسید.

۱۱-گذاشتن امکان معرفی به دوستان در اپ : این امکان را در اپ قرار دهید تا کاربران بتوانند اپلیکیشن را با دوستان،همکاران،خانواده به اشتراک بگذارند.

۱۲-فعالیت در شبکه اجتماعی لینکدین: لینکدین یک شبکه اجتماعی بسیار مفید برای کسب و کار است. اپلیکیشنی که ساختید در گروه‌های مرتبط لینکدین معرفی کنید.

۱۳-ارسال خبرنامه: اگر اپ شما به قشر یا گروه خاصی مرتبط می‌شود یک خبرنامه بسازید و از طریق ایمیل به آنها ارسال کنید.

۱۴-بهینه سازی اپ در اپ‌ استور: آیکن،اسکرین شات‌ها، عنوان و توضیحات درستی برای انتشار قرار دهید تا اپ سریع‌تر قابل دسترسی باشد.

۱۵-ایجاد رقابت در بین کاربران: مسابقه بگذارید و کاربران را ترغیب کنید تا در شبکه‌های اجتماعی عکس با هشتگ شما بگذارند، درباره شما توئیت کنند و مثلا به برندگان مسابقه این امکان را دهید تا اپلیکیشن شما را رایگان استفاده کنند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. حسن says:

    خیلیاشو خودم بلد بودم ولی در کل خیلی خوب بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *