ساخت یک صفحه کاملا سفارشی در اپلیکیشن

صفحه سفارشی اپلیکیشن

صفحه سفارشی اپلیکیشن

یکی از امکانات خوبی که اپ‌ساز در کنار سایر قابلیت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد ساخت صفحه سفارشی در اپلیکیشن است. پس از ثبت‌نام در سایت و ورود به پنل مدیریت، در قسمت امکانات این صفحه را انتخاب کنید.

pic1

امکانات صفحه سفارشی

شما به راحتی می‌توانید متن مورد نظر خود را با سایز فونت و رنگ دلخواه وارد کنید و در کنارش قابلیت‌های اسلایدر عکس، لینک، ویدئو، تصاویر، موقعیت مکانی، دکمه تماس، فایل  در صفحه اضافه کنید.

pic22

اگر همچنان فکر می‌کنید به امکاناتی بیشتر از مواردی که در بالا گفته شد نیاز دارید، اپ‌ساز قابلیت اضافه کردن کد را هم در صفحه سفارشی در اختیار شما قرار داده است. به طور مثال اگر بخواهید جدول یا دکمه سفارشی بسازید با نوشتن کد html به راحتی می‌توانید این امکان را هم به صفحه خود اضافه کنید.

برای نوشتن کدهای html,css هم می‌توانید از بخش source در صفحه سفارشی استفاده کنید و هم می‌توانید در بخش امکانات سورس‌کد را انتخاب کنید.

قرار دادن کدهای HTML,CSS

ساخت جدول 

اگر نیاز به ساخت جدول داشته باشید می‌توانید از امکان سورس‌کد یا  صفحه سفارشی(قسمت source) استفاده کنید و کدهای html مربوط به ساخت جدول را وارد کنید. به طور مثال جدول زیر را مشاهده کنید.

 

jadval1

شما می‌توانید جدول مورد نیاز خود را با تعداد سطر و ستون دلخواه و  استایل مورد نظر خود در صفحه سفارشی اپلیکیشن قرار دهید.

برای ساخت جدول با html,css می‌توانید از کدهای این لینک استفاده کنید.

ساخت دکمه

صفحه سفارشی اپلیکیشن

برای ساخت دکمه با کد html,css می‌تواند از کدهای این لینک استفاده کنید.

قرار دادن کدهای جاوا اسکریپت

در سورس‌کد این امکان هم به شما داده می‌شود که از کدهای جاوا اسکریپت هم در کنار html,css  استفاده کنید. جاوا اسکریپت باعث می‌شود کدهای html تعاملی و پویا شود.

به طور مثال در تصویر زیر اگر روی دکمه کلیک شود تاریخ و زمان نمایش داده می‌شود.

صفحه سفارشی اپلیکیشن

برای وارد کردن کد جاوا اسکریپت از این لینک می‌توانید استفاده کنید.

با سیستم اپ‌ساز می‌توانید امکاناتی که گفته شد را بر اساس نیاز خود ادغام کنید و یک صفحه کاملا سفارشی در اپلیکیشن ایجاد کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *