افزایش دانلود اپلیکیشن با ساخت لندینگ پیج(صفحه فرود)

ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن

ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن

در حال ارسال
نقد‌ و بررسی کاربر
0 (0 رای)

راه‌های زیادی برای;شناخته شدن اپلیکیشن شما وجود دارد.مثل مراجعه مستقیم به اپ استور،یا شناخته شدن;از طریق دهان به دهان و یا از طریق وبسایت.;وقتی اپلیکیشنی جست و جو می‌شود انتظار می‌رود یکی از نتایج جست و جو رفتن به وبسایت اپلیکیشن به غیر از اپ استور یا مارکت مربوطه باشد.;حتما می‌دانید آمار جست و جوی افراد در اینترنت برای تحقیق،خرید،سرگرمی چقدر زیاد است.ساخت یک لندینگ پیج می‌تواند;آمار شناخته شدن و دانلود اپلیکیشن شما را به خوبی بالا ببرد.;

Landing Page

لندینگ پیج(Landing Page) یا صفحه فرود،همانطور که از اسمش مشخص است یک وبسایت تک صفحه‌ای است;که اطلاعات لازم و کافی از محصول یا اپلیکیشن شما را دارد;و کاربر نیاز به جست و جو برای پیدا کردن اطلاعات بیش‌تر ندارد.;
این باعث می‌شود تعامل زیادی با افراد برقرار کنید;و نام اپلیکیشن شما گسترده‌تر شود.هدف شما این باید باشد که هر روز افراد بیشتری به لندینگ پیج شما سر بزنند;ولی این موضوع به فاکتورهایی بستگی دارد.;لندینگ پیج باید ارزش‌هایی برای کاربران ایجاد کند و صرفا تبلیغاتی نباشد.;

در اینجا راه‌هایی را برای ساخت یک لندینگ پیج خوب به شما معرفی می‌کنیم.;

۱-عنوان

مهم‌ترین قسمت لندینگ پیج،عنوان آن است.;زمانی که افراد در اینترنت جست و جو می‌کنند هم زمان چندین وبسایت را می‌بینند;که عنوان مناسب لندینگ پیج باعث می‌شود افراد مکث کنند و توجهشان به خواندن وبسایت شما جلب شود.;عنوان خوب می‌تواند  مزایای کسب و کار یا اپلیکیشن شما به مشتریان را به خوبی به مخاطبان منتقل کند.;

عنوان‌های اثرگذار کوتاه هستند;(کم‌تر از ۹ حرف).عنوان کوتاهی که پیام را ساده منتقل کند;و در عین حال حس کنجکاوی را در مخاطب برای خواندن بیشتر ایجاد کند.;

۲-زیر عنوان

بعد از این که شما جرقه را در ذهن مخاطب ایجاد کرده‌اید;آنها به سراغ خواندن زیر عنوان می‌روند که پیام عنوان شما را بهتر می‌رساند.;زیر عنوان مرتبط با عنوان است و در واقع هدف اپلیکیشن شما را توضیح می‌دهد.;زیر عنوان باید طوری تعریف شود که مخاطب را ترغیب کند.;

۳-تصویر یا ویدئو

یک تصویر خوب به اندازه هزار کلمه می‌تواند;معنی داشته باشد.تصاویر در انتقال احساسات بسیار موثر هستند;و حتما از یک تصویر یا ویدئو برای معرفی ارزش برنامه خود استفاده کنید.;تصویر صرفا نباید تصویر صفحه نمایشی از اپلیکیشن شما باشد.;باید تصویری از مزیت استفاده از اپ باشد و مفهوم درست را به مخاطب برساند.;

اگر هم تصمیم به ساخت یک ویدئو دارید،;تمرکز خود را روی این موضوع بگذارید که چگونه اپلیکیشن شما می‌تواند;به مشتریان بالقوه کمک کند، نه صرفا ویدئویی که به معرفی ویژگی‌های اپلیکیشن می‌پردازد.;

۴-لینک دانلود

لینک دانلود اپلیکیشن را در لندینگ پیج قرار دهید;و اگر اپلیکیشن شما برای پلت‌فرم‌های مختلفی وجود دارد لینک‌های;دانلود اندروید و ios را مجزا قرار دهید و مطمئن شوید که هر دو لینک درست هستند.;لینک‌های دانلود یا دکمه‌ها باید در نگاه اول برای مخاطبان بدون اینکه نیاز به اسکرول کردن صفحه داشته باشند واضح باشند.;

همچنین در لندینگ پیج می‌توانید شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود را معرفی کنید; که منجر به افزایش بازدید و دانلود محصول شما می‌شود.;

در اینجا می‌توانید نمونه‌هایی از لندینگ پیج را ببینید.;

منبع:entrepreneur

مهرناز بهرام‌زاده
مهرناز بهرام‌زاده
عضو تیم اپ ساز و فعال در زمینه ی تولید محتوای وبلاگ و شبکه های اجتماعی، ترجمه، برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل می باشد.

ارسال یک پاسخ