افزایش دانلود اپلیکیشن با ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرود

ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن

ساخت لندینگ پیج اپلیکیشن

در این مقاله به افزایش دانلود اپلیکیشن با لندینگ پیج می پردازیم. راه‌های زیادی برای شناخته شدن اپلیکیشن شما وجود دارد. مثل مراجعه مستقیم به اپ استور،یا شناخته شدن از طریق دهان به دهان و یا از طریق وبسایت. وقتی اپلیکیشنی جست و جو می‌شود انتظار می‌رود یکی از نتایج جست و جو رفتن به وبسایت اپلیکیشن به غیر از اپ استور یا مارکت مربوطه باشد. حتما می‌دانید آمار جست و جوی افراد در اینترنت برای تحقیق،خرید،سرگرمی چقدر زیاد است. ساخت یک لندینگ پیج می‌تواند آمار شناخته شدن و دانلود اپلیکیشن شما را به خوبی بالا ببرد.

لندینگ پیج

لندینگ پیج(Landing Page) یا صفحه فرود،همانطور که از اسمش مشخص است یک وبسایت تک صفحه‌ای است که اطلاعات لازم و کافی از محصول یا اپلیکیشن شما را دارد و کاربر نیاز به جست و جو برای پیدا کردن اطلاعات بیش‌تر ندارد.
این باعث می‌شود تعامل زیادی با افراد برقرار کنید و نام اپلیکیشن شما گسترده‌تر شود.هدف شما این باید باشد که هر روز افراد بیشتری به لندینگ پیج شما سر بزنند ولی این موضوع به فاکتورهایی بستگی دارد. لندینگ پیج باید ارزش‌هایی برای کاربران ایجاد کند و صرفا تبلیغاتی نباشد.

در اینجا راه‌هایی را برای ساخت یک لندینگ پیج خوب به شما معرفی می‌کنیم.

۱-عنوان

مهم‌ترین قسمت لندینگ پیج،عنوان آن است. زمانی که افراد در اینترنت جست و جو می‌کنند هم زمان چندین وبسایت را می‌بینند که عنوان مناسب لندینگ پیج باعث می‌شود افراد مکث کنند و توجهشان به خواندن وبسایت شما جلب شود. عنوان خوب می‌تواند  مزایای کسب و کار یا اپلیکیشن شما به مشتریان را به خوبی به مخاطبان منتقل کند.

عنوان‌های اثرگذار کوتاه هستند (کم‌تر از ۹ حرف).عنوان کوتاهی که پیام را ساده منتقل کند و در عین حال حس کنجکاوی را در مخاطب برای خواندن بیشتر ایجاد کند.

۲-زیر عنوان

بعد از این که شما جرقه را در ذهن مخاطب ایجاد کرده‌اید آنها به سراغ خواندن زیر عنوان می‌روند که پیام عنوان شما را بهتر می‌رساند. زیر عنوان مرتبط با عنوان است و در واقع هدف اپلیکیشن شما را توضیح می‌دهد. زیر عنوان باید طوری تعریف شود که مخاطب را ترغیب کند.

۳-تصویر یا ویدئو

یک تصویر خوب به اندازه هزار کلمه می‌تواند معنی داشته باشد.تصاویر در انتقال احساسات بسیار موثر هستند و حتما از یک تصویر یا ویدئو برای معرفی ارزش برنامه خود استفاده کنید. تصویر صرفا نباید تصویر صفحه نمایشی از اپلیکیشن شما باشد. باید تصویری از مزیت استفاده از اپ باشد و مفهوم درست را به مخاطب برساند.

اگر هم تصمیم به ساخت یک ویدئو دارید، تمرکز خود را روی این موضوع بگذارید که چگونه اپلیکیشن شما می‌تواند به مشتریان بالقوه کمک کند، نه صرفا ویدئویی که به معرفی ویژگی‌های اپلیکیشن می‌پردازد.

۴-لینک دانلود

لینک دانلود اپلیکیشن را در لندینگ پیج قرار دهید و اگر اپلیکیشن شما برای پلت‌فرم‌های مختلفی وجود دارد لینک‌های دانلود اندروید و ios را مجزا قرار دهید و مطمئن شوید که هر دو لینک درست هستند. لینک‌های دانلود یا دکمه‌ها باید در نگاه اول برای مخاطبان بدون اینکه نیاز به اسکرول کردن صفحه داشته باشند واضح باشند.

همچنین در لندینگ پیج می‌توانید شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود را معرفی کنید  که منجر به افزایش بازدید و دانلود محصول شما می‌شود.

در اینجا می‌توانید نمونه‌هایی از لندینگ پیج را ببینید.

منبع:entrepreneur

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *