معرفی روش های خودکار تولید اپلیکیشن که می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید

آیا ایده خوبی در مورد اپلیکیشن دارید که مایلید آن را تبدیل به واقعیت کنید؟ اکنون شما می توانید بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی، اپلیکیشن اندروید و آیفون بسازید. پلتفرمهای ساخت اپلیکیشن بسیاری در دنیا موجود میباشند که با چند حرکت کشیدن و رها کردن، یک اپلیکیشن موبایل را میسازد. میلیون ها نفر در سراسر جهان با استفاده از اینگونه پلتفرم ها اپلیکیشن خود را ساخته اند. اینگونه پلتفرم ها نمونه های داخلی(appsaz, appwizard, …) و خارجی(appmakr, ibuildapp, appsgeyser, …) بسیاری دارند. در ادامه میخواهیم به معرفی روش های خودکار تولید اپ بپردازیم. پس شروع کنید و همین امروز اپلیکیشن خود را بسازید.

demo_claim_mobile_app

بدون نیاز به برنامه نویسی یک اپلیکیشن iOS (آیفون) بسازید

بیش از ۵۰۰ میلیون آیفون در جهان وجود دارد. آیا میخواهید این شانس را داشته باشید که به همه آنها دسترسی داشته باشید؟ کار آسانی است: با استفاده از سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های موبایل اپ ساز (www.appsaz.ir) استفاده کنید. اپلیکیشن آیفون خود را بدون یک خط برنامه نویسی بسازید و حتی اپلیکیشن خود را در فروشگاه اپلیکیشن اپل (آیتونز) انتشار دهید. به همین راحتی!

oled-samsung

یک اپلیکیشن اندروید بسازید

اندروید همه جا است! در واقع، بیشتر از ۸۰ درصد تلفن های هوشمند جهان به وسیله این روبات کوچک سبز رنگ کنترل می شوند. شما می توانید اپلیکیشن اندروید خود را ، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بسازید. به راحتی عکس، ویدئو، فیدهای اجتماعی، نقشه و سایر موارد را اضافه کنید. شما می توانید به راحتی آن را در بازار گوگل پلی یا کافه بازار انتشار دهید و آن را در دسترس همه طرفداران/مشتریان خود در سراسر جهان قرار دهید. همین حالا در کمتر از ۱۰ دقیقه و بدون هیچگونه دانش فنی با استفاده از اپ ساز (www.appsaz.ir)  برای خود یک اپلیکیشن حرفه ای اندروید بسازید.

demo_make_android_apps

چرا اپ ساز؟

۱- امنیت بالای اطلاعات و احترام به حریم شخصی کاربران

۲- تعرفه های بسیار مناسب

۳- منابع آموزشی جامع (فیلم و متن)

۴- رابط کاربری ساده و قدرتمند

۵- امکانات بسیار بالا (بیش از ۲۰ قابلیت کاربردی که همه آنها می توانند در یک اپلیکیشن استفاده شوند)

۶- پنل مدیریت تحت وب قدرتمند

۷- امکان ساخت اپلیکیشن برای بزرگترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موبایل در جهان (اندروید و iOS)

۸- سرعت اجرای بالا به واسطه سرورهای اختصاصی قدرتمند داخل کشور

۹- مدت زمان کوتاه ساخت اپلیکیشن

iphone6_mockup_secure

آیا هنوز تعجب می کنید که چگونه ممکن است خودتان یک اپلیکیشن را بسازید؟ این کار بسیار ساده میباشد، کافیست این ۴مرحله را دنبال کنید …

گام اول ایده تان را مشخص نمایید. 

 

2

 

گام دوم اضافه کردن امکانات مورد نیازتان تنها با کلیک بر روی آنها:

 با ورود به وبسایت اپ ساز،  اپلیکیشن خود را گام به گام به کمک راهنمای موجود شروع به ساخت نمایید. شما میتوانید رنگ دلخواهتان را نیز انتخاب و عکس هایتان را آپلود نمایید.

 

3

 

گام سوم مطالب مورد نیاز خود را جمع آوری کنید:

تصمیم بگیرید که در برنامه تان میخواهید چه چیزهایی گنجانده شود.

book-pages--information_19-1280501

گام چهارم انتشار اپلیکیشن:

حال میتوانید نسخه  android و ios اپلیکیشنتان را جهت انتشار بر روی iTunes ، google play  یا کافه بازار تنها با چند کلیک ساده ایجاد نمایید و سپس آنها را انتشار دهید.

4[feather_share]

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *