ایجاد کارت وفاداری در اپلیکیشن

کارت وفاداری

کارت وفاداری

پس از ایجاد;کارت وفاداری در اپلیکیشن به قسمت “صفحات شما”، مدیر سیستم در اولین گام می بایست برای کارمندان خود سطح دسترسی ایجاد کنید. برای این کار ابتدا مطابق شکل ۸ کارمندان و رمزهای عبور آنها را تعریف نمایید.

کارمندان

شکل ۸: تعریف کارمندان

پس از تعریف کارمندان نوبت به تعریف کارت تخفیف می رسد. برای این کار برروی دکمه add کلیک کنید، با این کار پنجره ای مشابه شکل ۹ به شما نمایش داده می شود. در شکل ۹ سعی شده تا با استفاده از یک مثال واقعی قسمت های مختلف افزودن یک کارت امتیاز به شما نمایش داده شود.

کارت جایزه

شکل ۹: ایجاد کارت وفاداری در اپلیکیشن 

روال گرفتن جایزه ای که شما در قسمت “جایزه” مشخص کرده اید به این صورت است که کاربر/مشتری شما باید برای گرفتن هر امتیاز حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان از شما خریداری کند. هرگاه کاربر/مشتری شما خرید معادل با حداقل ۵۰ هزار تومان انجام دهد، موبایلش را پیش کارمند شما که آن را قبلاً در سیستم تعریف کرده اید، می برد؛ و کارمند شما با استفاده از رمز عبور شخصی خود یکی از کوپن های کاربر/مشتری را برایش فعال می کند. هرگاه بر اساس همین روال مجموع ۶ کوپن کاربر تکمیل شدند، کاربر می تواند با نشان دادن موبایلش به کارمند مربوطه نسبت به دریافت جایزه خود اقدام کند. در آخرین مرحله کارمند شما با زدن رمز عبورش کوپن را باطل/ریست می کند.

نکته: اگر گزینه “فقط برای یکبار استفاده؟” را فعال کنید. با تکمیل کوپن ها و دریافت جایزه، این کارت وفاداری برای مشتری شما حذف می شود.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *