هر نکته ای که شما نیاز دارین درمورد اپلیکیشن فروشگاهی بدانید

تمام نکات در مورد اپلیکیشن فروشگاهی

تمام نکات در مورد اپلیکیشن فروشگاهی

راهنمای گام به گام فروشگاه برنامه برای بازرگانان Shopifyبه راحتی یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای تجارت الکترونیکی در بازار است.
تقریباً هرکسی که در نظر دارد فروشگاه اینترنتی ( Shop App ) خود را بسازد، Shopify را برای کار خود در نظر می‌گیرد. به هر حال، Shopifyهمه مواردی که برای شروع به کار نیاز دارید، از ابزارهای کمکی برای تسلط بر Googleگرفته تا اپ فروشگاه خود را در برمی‌گیرد.
با این حال، در حالی که Shopify بر روی بیش از یک میلیون کسب و کار در سراسر جهان قدرت دارد و در نتیجه جامعه بسیار خوبی دارد، هنوز جنبه‌هایی از این سیستم عامل وجود دارد که مردم به طور کامل با آنها آشنا نیستند. به عنوان مثال‌، اگر بر روی این مقاله کلیک کرده‌اید، احتمالاً در مورد برنامه جدید خرید Shopify خرید کنجکاو هستید.
اپ خرید در واقع آن طور که به نظر می رسد جدید نیست. Shopify با به روزرسانی بخش Arrive، یعنی ابزاری که مشتریان می‌توانند از آن برای ردیابی بسته‌های خریدشان از خرده فروشان و بازرگانان استفاده کنند این اپ جدید را ساخته. فروشگاه برای ردیابی بسته‌ها از همان توانایی گزینه‌ی Arrive استفاده می‌کند، اما موارد بسیار بیشتری نیز برای ارائه دارد. این برنامه که در اندروید و iOS قابلیت استفاده دارد، اطلاعات خوبی در مورد خرید آنلاین ارائه می دهد.
بیایید دقیق‌تر بررسی کنیم.

 

مقدمه ای بر اپلیکیشن فروشگاه

اپلیکیشن فروشگاه

اپلیکیشن فروشگاه

Shop App اساساً برنامه خرید Shopify برای مصرف‌کنندگان است. اپ تلفن همراه محیط مناسبی فراهم می‌کند که در آن مشتریان می‌توانند روند تسویه حساب را سریع انجام دهند، محصولات را بررسی کنند و همچنین توصیه‌ها را ببینند.
از آن‌جایی که COVID-19 تمایل به خرید اینترنتی و نه خرید شخصی را به شکل روزافزونی بالا می‌برد، برنامه‌هایی از این دست محبوبیت روزافزونی پیدا می‌کنند. علاقمندان به خرید با موبایل اکنون می‌توانند از مارک‌هایی که می‌خواهند از آن‌ها خریداری کنند اطلاعات بیشتری به دست بیاورند و با یک کلیک از موبایل یا آیفون خود اجناسی که می‌خواهند را خریداری کنند.
Shopifyاعلام کرد که Shop Appپاسخی به تحول فزاینده در چشم انداز دیجیتال است. مشتریان اکنون نه تنها از رایانه‌های رومیزی که از طریق تلفن‌های همراه خود هم می‌توانند به این تجارت در حال توسعه دسترسی پیدا کنند. خریداران امروز نیز به جای اعتماد به مرورگرهای وب خود، می‌خواهند بیشتر از اپ‌های خرید تلفن همراه بومی استفاده کنند.
به خاطر Shopify و این‌که بیشتر مشتریان فقط تعداد انگشت شماری اپ‌ دانلود می‌کنند، برای اکثر شرکت‌ها سخت است که مشتریان خود را متقاعد کنند تا یک برنامه اختصاصی برای فروشگاه خود دانلود کنند. با این حال، با اپ فروشگاهShopify ، مشتریان می‌توانند به تمام فروشگاه‌های مورد نظر موبایل‌های اپ یا اندروید خود دسترسی داشته باشند.

 

اَپ فروشگاه چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

فروشگاه اپ یک تجربه‌ی واقعی از گشت‌وگذار و خرید برای مشتریان ایالات متحده است.
مشابه خرید در آمازون، مشتریان تعداد زیادی از محصولات را از فروشندگان مختلف برای در بازار می‌خرند. دستیار خرید دیجیتال تمام ویژگی‌های اصلی برنامه‌ی Arrive برای ردیابی بسته‌ها و برنامه‌یShop Pay را با هم ترکیب می‌کند. این بدان معناست که مشتریان می‌توانند در مورد محصولات پرطرفدار پیام‌های تأکیدی دریافت کرده و از طریق شیوه‌ی پرداخت مخصوص به خود به سرعت تسویه حساب کنند.
ایده این است که این پلتفرم تجارت موبایل راهی بهتر برای فروش محصولات بیشتر در اختیار مشاغل محلی و مشاغل آنلاین قرار دهد. در عین حال مشتریان خریدی بهتر را تجربه می‌کنند که در آن همه‌چیز احساس راحتی را به آن‌ها القا می‌کند.
اپ خرید همه‌چیز را پشتیبانی می‌کند. از رهگیری بسته‌ها گرفته تا کار با کارت‌های هدیه. وقتی مشتری‌ها تجربه خرید بهتری داشته باشند، احتمال خرید آنلاین‌شان بیشتر می‌شود.
فروشگاه توصیه‌های خرید مخصوص به هر مشتری هم ارائه می‌دهد. این توصیه‌ها براساس مارک‌هایی طراحی شده‌اند که مشتریان قبلاً به آن‌ها علاقه نشان داده‌اند. اگر قبلاً از فروشگاه Shopify خرید کرده‌اید یا پروفایل شرکتی را در برنامه دنبال کرده‌اید، توصیه‌های آن شرکت را مشاهده خواهید کرد.
روش منحصر به فرد برای توصیه محصولات فروشگاه به این معنی است که مشتریان توصیه مرتبط‌تری با خریدهای پیشین خود کسب می‌کنند. این کار با بسیاری از ابزارهای خرید و فروش موجود فرق دارد. آن‌ها اغلب مشتریان را با محصولاتی جدید از مارک‌هایی آشنا می‌کنند که مشتری واقعاً آنها را نمی‌شناسد و به آنها اهمیت نمی‌دهد

 

بررسی ویژگی های برنامه فروشگاه

ویژگی اپلیکیشن فروشگاهی

ویژگی اپلیکیشن فروشگاهی

مصرف‌کنندگان امروز تعداد زیادی برنامه منحصر به فرد توی تلفن‌های هوشمند خود دارند، از ابزارهای برگشت پول و کوپن گرفته تا خدمات خرید Shop Appفقط برنامه iOS و اندروید دیگری‌ست که برای خدمت به بازار مدرن طراحی شده است. با استفاده از Shop App ، مشاغل می‌توانند با یک تجربه تسویه حساب راحت و کارآمد، مشتری‌های بیشتری برای خود دست و پا کنند.
در جهانی که حدود یک چهارم خریداران آمریکایی می‌گویند که اغلب به خاطر شیوه پرداخت پیچیده و طولانی سبد خرید خود را رها می‌کنند، یک تجربه خرید سریع و کارآمد ممکن است هنگام به وجود آوردن تجارت‌تان شما را از از دست دادن تعدادی از مشتریان با اهمیت‌ نجات دهد.
پرداخت تمام خریدهای Shop Appاز طریق برنامه‌ی Shop Pay پرداخت می‌شود. Shop App Pay سریعترین برنامه خرید است و با یک کلیک توسط Shopify ارائه می‌شود. حتی به مشتریان امکان می‌دهد کارت اعتباری و اطلاعات حمل و نقل خود را ذخیره کنند تا مجبور نباشند هر بار جزئیات را دوباره وارد کنند. طبق گفته‌ی Shopify ، دسترسی به Shop Pay به این معنی است که شرکت ها می‌توانند درآمد خود را با خرید مجدد مشتری‌های قبلی حدود هجده درصد افزایش دهند.
Shop Appپیشرفت‌های خارق‌العاده جدیدی در بخش تسویه حساب فروشگاه به وجود آورده و این در شرایطی است که مواردی مانند ویروس کرونا باعث می شود مشتری‌ها بیشتر وقت خود را روی تلفن هوشمند خود بگذرانند و برای خرید در فروشگاه‌های سنتی مانند Walmart وقت کمتری اختصاص بدهند.
علاوه بر این، راه اندازی اپ خرید برای صاحبان مشاغل نیز کاری آسان است. هنگامی که گزینه کلیدShop Pay را فعال کنید، بلافاصله عملکرد پرداخت یک کلیکی را در دسترس همه مشتریان قرار می‌دهید. همان‌طور که مشتری‌ها خرید خود را از طریق تلفن یا آیپد با فروشگاه شما انجام می‌دهند، گزینه ذخیره جزئیات پرداختشان هم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
با فعال کردن Shop Pay ، این اطمینان به شما داده می‌شود که در آینده مصرف‌کنندگان می‌توانند با زدن یک دکمه کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. علاوه بر این، به لطف Shop App، مشتری‌ها توصیه‌های شخصی زیادی هم برای خرید خود دریافت می کنند.

 

Shop App خرید با موبایل را راحت‌تر می‌کند

Shop Appدر واقع باعث سهولت خرید مردم از فروشگاه آنلاین شما می‌شود. متوسط ​​هزینه خرید مشتری در این بازار رقابتی در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است. این بدان معنی است که خریدهای مکرر شرکت‌ها بیشترین سود را کسب می‌کنند. فروشگاه برای توصیه محصولات و خدمات راهی جدید در اختیار شرکت‌های امروزی قرار می‌دهد.
از آنجا که مشتریان شما در حال خرید با تلفن خود در مکان‌های مختلفی در سراسر جهان هستند، این منطقی است که برنامه‌ای به آن‌ها بدهید که خرید را برای‌شان راحت‌تر کند. فروشگاه از طریق توصیه‌های درون برنامه‌ای که مشتریان را به خرید مجدد تشویق می‌کند، باعث‌ می‌شود نام تجاری شما مجدداً توسط مشتری کشف شود. صفحات فروشگاه‌ها به عنوان یک پایگاه خبری شخصی برای شناساندن فروشگاه شما به مشتری عمل می کند.
مشتریان به سرعت به مارک‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند بدون نیاز به بلند کردن انگشت خود آن‌ها را توی اپ خود پیدا کنند. به علاوه، مشتریان خوشحال می‌توانند به راحتی و با انتخاب خود از فروشگاه شما دوباره سفارش دهند. اگر مشتریان شما نمی‌خواهند از گزینه پرداخت سریع استفاده کنند، اجباری در کار نیست.
اساساً، Shop App همراهی برای خریداران آنلاین شماست که یافتن محصولات و مارک‌های مورد نظر شما را آسان تر می‌کند. علاوه بر این‌ها، به خاطر این‌که مشتریان می‌توانند خریدهای خود را ردیابی کنند، اعتماد به نام تجاری شما را افزایش می‌یابد.
همان‌طور که در ابتدای سال ۲۰۲۰ مشاهده کردیم، شرایط بحرانی می‌تواند فشار زیادی به کسب و کارهای کوچک وارد کند تا بتواند هرچه بیشتر مشتری جدید و تکراری پیدا کند. این مشاغل کوچک قلب جوامع محلی است، اما این مشاغل اغلب دا ند با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند.Shop App به طرق مختلفی از این مشاغل کوچک پشتیبانی می‌کند.
در واقع، اگر می‌خواهید حتی می‌توانید ماهیت محلی خود را به مشتریان خود نشان دهید. اپ Shopify این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که مکان خود را برای مشتریان خود نمایش داده و در صورتی که نمی‌خواهند منتظر تحویل بمانند، گزینه انتخاب محل تحویل را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

 

Shop Appبرای آرامش خاطر مشتری

یکی از ویژگی‌های قابل توجهShop App این است که برای ایجاد اعتماد به نفس خریدار بهتر است. وقتی مشاغل در Shop App ظاهر می‌شوند، خصوصیتی به اسم حقایق خرید، تمام ویژگی‌های مربوط به کالا و تمام چیزهایی که باعث جلب اعتماد خریدار می‌شود را برجسته می‌کند. این بدان معناست که مشتریان می‌فهمند شرکت شما فعال است و به طور معمول سفارشات را تحویل می‌دهد یا نه.
هیچ گونه تنظیمات پیچیده‌ای برای بازگشت وجود ندارد که بخواهید نگران باشید و خصوصیت حقایق خرید، به طور خودکار جزئیاتی را که می‌تواند به تقویت اعتماد مشتری کمک کند، نشان می‌دهد. هنگامی که سفارشی برای مشتری ارسال می‌شود، فروشگاه با ارائه اطلاعات حمل و نقل و سفارش ش، به تقویت اعتماد مشتری کمک می‌کند.
با استفاده از اپلیکیشن خرید، شرکت‌ها فقط به مشتریان خود راهی آسانتر و سریعتر برای خرید از تلفن های هوشمند خود نمی‌دهند‌، بلکه راه‌حلی مناسب برای ایجاد اعتماد مشتری هم ارائه می‌دهند. به هر حال، مشتریان امروزی می‌خواهند بدانند که آیا محصولی را که برای آن پرداخت کرده‌اند، به دست‌شان می‌سد یا نه.App Shop کمک می‌کند که مشتریان بدون پر کردن صندوق ورودی ایمیل‌شان به این مهم دست پیدا کنند.
در Shop App، مشتریان در مورد همه چیزهایی که می‌خرند به روزرسانی‌های مربوط و به موقع دریافت می کنند. آنها بدون نیاز به جابجایی بین اپ‌ها یا وب‌سایت‌ها برای تعامل با شرکت‌های مختلف، می‌توانند ببینند که بسته‌هایشان در چه مرحله‌ای از ارسال قرار دارند.Shop App نه تنها برای سفارش محصولات بلکه برای ردیابی اطلاعات نیز فضایی مناسب فراهم می‌کند.
فناوری خرید به راحتی با داده‌های ایمیل مشتری همگام‌سازی می‌شود تا سفارشات مشتریان را بدون هیچ کد رهگیری یا اطلاعات ناخوشایندی ردیابی کند. مشتریان اطلاعاتی کاملاً شفاف از زمان و چگونگی رسیدن محموله خود در اختیار دارند.Shop App حتی برای ردیابی تحویل‌ها، نقشه منحصر به فرد نمایش زنده خود را دارد. به علاوه، می‌توانید اعلان‌هایی تنظیم کنید تا زمان نزدیک بودن سفارش‌تان را به شما اطلاع دهد.
اگر مشتری‌ها در انتظار سفارش خود بی‌قرار هستند، می‌توانند توی اپ خرید بر روی دکمه «سفارش من کجاست» کلیک کنند. اگر آن‌ها برای دریافت راهنمایی اضافی نیاز به تماس با فروشنده دارند، این گزینه برای تماس و سفارش جزئیات نیز توی اپ خرید مشتری وجود دارد. این گزینه به شما کمک می‌کند تا مکالمات زیادی با نمایندگی‌های فروش کاهش یابد.

 

راهی جدید برای خرید مشتریان پیدا کنید

Shop App توی Shopify برای کسب و کارها راهی منحصر به فرد و جدیدی برای تعامل با مشتریان خود ارائه می‌دهد. به عنوان اولین فروشگاه خرید در نوع خود، به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید به تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد برای مشتریان خود تبدیل شوید. تجربه‌ای که حول محور عشق آن‌ها به فناوری دیجیتال و خرید از طریق موبایل می‌چرخد.
با این حال، Shopify تازه کار خود را با توسعه این اپلیکیشن آغاز کرده است، بنابراین شکی نیست که در آینده شاهد راه‌حل‌های جدید و جالب زیادی خواهیم بود. بستر تجاری Shopify فروش محصولات خود را برای همه ساده تر می‌کند. علاوه بر این، اپ راحت‌ترین روش برای خرید مشتریان از مشاغل مختلف بدون این‌که نیاز خرید از وب‌سایت‌های مختلف در تلفن های هوشمند است.
بستر تجارت Shopify ساخت و تولید تجربه جدید خرید برای مشتریان و ارتقا نام تجاری شما را سریع و ساده می‌کند. تنها نکته منفی این است که شما باید مشتریان خود را متقاعد کنید تا قبل از برداشت سود خود‌، واقعاً از این فروشگاه استفاده کنند. خبر خوب این است که شما می‌توانید در صفحات خرید خود گزینه‌ای بگذارید که از مشتریان می‌خواهند در صورت نیاز به پیگری سفارش خود اپلیکیشن را دانلود کنند.
از آنجا که بیشتر مشتریان مشتاق دریافت سریع سفارش خود هستند، متقاعد کردن مشتری برای دانلود اپ کار چندان دشواری نیست. به یاد داشته باشید، هنگامی که Shop App و Shop Pay را برای فروشگاه خود فعال کردید، مهم است که توصیه‌های محصول شخصی را هم برای فروشگاه خود فعال کنید، این طوری در بخش خبری مشتری نشان داده می‌شوید.

 

برای Shop App آماده هستید؟

همانطور که کارل ریورا از Shopify هنگام صحبت در مورد Shop Appخاطر نشان کرد، این اپ تنها ابزاری دیگر از مجموعه Shopify است و برای سهولت زندگی مشتریان و خرده فروشان طراحی شده است. با استفاده از این اپ دیگر نیازی به سر و صدا انداختن به خاطر بارکد و عدم برقراری ارتباط با وب‌سایت‌های پیچیده و عدم امکان روشن کردن کامپیوتر در حین حرکت نیست.
این اپلیکیشن فروشگاه به مارک‌های امروزی به جلب مشتریانی که بیشتر وقت خود را صرف تلفن‌های هوشمند خود می‌کنند، کمک می‌کند. با داشتن ویژگی‌هایی برای ارائه همه‌چیز، از توصیه‌های شخصی گرفته تا پیگیری سفارش‌، این اپ روش‌های بی‌شماری برای جذب کردن مشتریان شما دارد. به علاوه، با تسویه حساب سریع، باعث می‌شوید تجربه خرید راحت‌تری داشته باشند.
آیا از Shop App استفاده می‌کنید؟ آیا قبلاً این ابزار را دانلود کرده‌اید؟ در مورد تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. علاوه بر این همین حالا این اپ را دانلود و خودتان آن را امتحان کنید. مطمئناً این ابزار به شما کمک می‌کند تا فروشگاه آنلاین خودتان را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *