مراحل ساخت یک اپلیکیشن پول ساز

بی مقدمه؛ می ریم سر اصل موضوع. برای ساخت یک اپلیکیشن پولساز شما سه راه دارید:

  • مثل اکثر کسایی که می خوان تازه شروع کنن، بیاید هزینه کنید و یک اپلیکیشن بسازید و بعدش هم با سعی و خطا سعی کنید که ازش پول در بیارید. که البته احتمال موفقیتش قدری پایینه.
  • روش دوم اینه که خودتون آستین بالا بزنید و اول شروع کنید به یادگیری مفاهیم و بعدش با آگاهی بالا، بیاید و شروع به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن کنید. این راه بسیار منطقی و عاقلانه هست، اما قدری زمان بر هست.
  • راه آخر هم اینه که شما سرمایه گذاری کنید و یک فرد یا تیم کل کارهاتون رو براتون انجام بدن. البته توی این حالت هم باز بهتره که خودتون حداقل ها رو بدونید تا بتونید آگاهانه تر کسب و کار موبایلی خودتون رو مدیریت کنید.

اگر شما جزء دسته اول هستید، همین حالا می تونید فرم سفارش اپلیکیشن ما رو پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرن و راهنماییتون کنند.

اگر جزء دسته دوم و سوم هستید، پیشنهاد می کنیم اول فیلم تخته گاز در بزرگراه کسب و کارهای آنلاین را ببینید و بعدش نسبت به ادامه کارتون یک تصمیم آگاهانه بگیرید. توی همین صفحه هم می تونید فیلم معرفی دوره رو ببینید و اگر خوشتون اومد می تونید با همکاران ما تماس بگیرید تا برای تهیه دوره راهنماییتون کنند.

اگر هم شک دارید و نمی دونید، توی کدوم دسته قرار می گیرید، می تونید همین الان با مشاورین با تجربه ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *