پیشنهاد پنج اپلیکیشن تخفیفی برای صرفه جویی در خرید هوشمندانه‌تر سال ۲۰۲۰

نمونه اپلیکیشن تخفیفی سال 2020

نمونه اپلیکیشن تخفیفی سال 2020

در این مقاله به معرفی چند اپلیکیشن تخفیفی برای صرفه جویی در خرید می پردازیم. اَپ‌های هوشمند خرید با استفاده از جزئیات تحلیلی و دیگر تکنولوژی‌های ابداعی به شما کمک می‌کند تا در خرید، پول کمتری هزینه کنید. این اَپ‌ها در پیدا کردن خریدهای خوب با قیمت‌های مناسب و تخفیف، مقایسه قیمت در فروشگاه‌های مختلف و خرید از بهترین فروشگاه‌های آنلاین به شما کمک می‌کنند. این‌ اَپ‌ها خدماتی از این دست و بیشتر از این‌ها را به شما ارائه می‌دهند!

بهترین اپلیکیشن برای صرفه جویی در خرید

هوشمند را در این مقاله برای شما گردآوری کردم. البته، اَپ‌های شناخته شده‌ای مثل Aamazon، eBay و غیره را حذف کردم تا در زمان شما صرفه‌جویی کنم. خب منتظر چه هستید؟ بگذارید شما را با چند اپلیکیشن تخفیفی آشنا کنم.

اپلیکیشن برای صرفه جویی در خرید

اپلیکیشن برای صرفه جویی در خرید

اپلیکیشن Ibotta

Ibotta  با تشکر از برنامه بازپرداخت پول و پیشنهادهای خرید درون برنامه‌ای که دارد، یکی از اَپ‌های محبوب برای صرفه‌جویی در پول به هنگام زمان خرید است. چیزی که در این اَپ به نظرم از همه جالب‌تر بود این است: Ibotta ادعا دارد که تا به حال به کاربرانش کمک کرده به شکل اعجاب‌انگیزی ۶۸۲ میلیون دلار صرفه‌جویی کنند! معتقدم این یکی از دلایل محبوبیت زیادش است و این کارش اثری معکوس در بر دارد.

با Ibotta فروختن به شدت راحت است: یک شماره حساب پشتیبان و فضایی برای فروش درون برنامه‌ای یا آنلاین اضافه کنید، از کالاهای خود عکس بگیرید، آپلود و کسب درآمد کنید. مرتباً می‌توانید از مزایای کارت وفاداری این اَپ استفاده کنید و یا با آن یک خرید درون اپلیکیشنی انجام بدهید. تقریباً می‌توانید در خرید هر چیزی از بیشتر فروشگاه‌ها از جمله Wallmart، Uber، Target، Kroger،  Groupon و جاهای دیگر صرفه‌جویی کنید. مثل رخت و لباس، خورد و خوراک، کالاهای مورد نیاز خانه یا در حین سفر و غیره.

بعلاوه در ماه مه ۲۰۱۹ برنامه پرداخت درون اپلیکیشنی خودش را معرفی کرد. پرداخت کردن با اپ Ibotta  و تخفیف فوری گرفتن برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین بی‌شماری دلیل دیگریست برای این که Ibotta را امتحان کنید. موافق نیستید؟ در نهایت می‌توانید درآمد حاصل از فروش خود را به PayPal منتقل و یا تبدیل به یک کارت هدیه کنید.

این همه‌اش نیست. با دعوت کردن و یا پیشنهاد دادن اپ به دوستان خود و یا اضافه کردن دوستان خود به این اپ و همین‌طور یک سری تبلیغات دیگر، می‌توانید سود بیشتری کنید. باید بگویم که معتقدم Ibotta برای هر مصرف‌کننده کوپن و یا شخص حسابگری کاملاً مفید است. این اَپ در صدر تمام گزینه‌های صرفه‌جویی و کوپن‌هایی قرار دارد که تا به حال امتحانش کرده‌اید.

قیمت: رایگان 

اپلیکیشن هوشمندانه

اپلیکیشن هوشمندانه

اپلیکیشن RetailMenot

RetailMeNot اپلیکیشن تخفیفی برای کوپن، حراج و تخفیف است که به شما کمک می‌کند وقتی قصد خرید کالاهای زیاد و مختلف دارید در پول صرفه‌جویی کنید. این اَپ ادعا دارد که به شما کمک می‌کند تا سقف هفتاد درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. برای خرید کالاها هم در خود فروشگاه و هم در فروشگاه‌ آنلاین پیشنهادهایی می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد یک بازپرداخت نقدی و یا جایزه‌ای برنده شوید که توسط Ibotta آماده شده.

می‌توانید از این پیشنهادهای خرید در سطح وسیعی از کالاها استفاده ببرید که هیچ محدودیتی ندارد و شامل محصولات مربوط به خودرو، رخت و لباس، مواد غذایی، کیف دستی، کفش و غیره می‌شود. همچنین این اَپ برای فروشگاه‌های زیاد دیگری هم کار می‌کند، مثل Airbnb، Amazon، Barnes & Noble ، Best Buy، Domino’s، Macy’s، Shutterfly، Target، Walmart و…

چیزی که به نظرم جالب بود، این بود که اپلیکیشن تخفیفی به خصوص و حراج‌هایی تحت عنوان جمعه سیاه، حراج‌های مجازی دوشنبه و حراج کریسمس دارد. بعلاوه به شما کمک می‌کند روی نسخه‌های دارویی هم صرفه‌جویی کنید. کارت تخفیف نسخه‌های دارویی که دارد به شما کمک می‌کند تا قیمت داروها را با هم مقایسه کنید، کوپن بگیرید و در پیچیدن نسخه‌های دارویی‌ خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت: رایگان

اپلیکیشن تخفیفی

اپلیکیشن تخفیفی

اپلیکیشن Flipp

Flipp ادعا دارد که به شما کمک می‌کند تا در نصف هزینه‌های خرید هفتگی خود صرفه‌جویی کنید. Flipp این کار را با فرستادن تبلیغات، کوپن‌ها و حراج‌های بیشتر از دو هزار خرده‌فروش برای شما عملی می‌کند. فهرست این خرده‌فروش‌ها شامل نام‌های خیلی محبوبی می‌شود. مثل Aldi، CVS Pharmacy، Kroger و Wallmart.

این‌ همه‌‌اش نیست. Flipp در هفته بیش از هزار آگهی و بیشتر از صد کوپن از برندهای مورد علاقه‌تان و از فروشگاه‌های خرده‌فروشی محل‌تان برای شما می‌فرستد. این کار باعث می‌شود از تخفیف‌های در دسترس مطلع شوید یا در آن‌ها به دنبال محصول یا فروشگاه خاصی بگردید. اعلام کرده کوپن‌هایش به خریداران کمک می‌کند که از بیست تا هفتاد درصد به روی خریدهای گوناگونی تخفیف بگیرند.

ولی گزینه‌های بیشتری هم داد! به شما کمک می‌کند یک فهرست خرید درست کنید، کارتان را در پس‌انداز بهتر راحت‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید با اضافه کردن کارت‌های وفاداری، در هنگام پرداخت، تخفیف بیشتری هم بگیرید، درست مثل Ibotta که برنامه پرداخت مخصوص به خودش را دارد.

قیمت: رایگان

نمونه اپلیکیشن تخفیفی

نمونه اپلیکیشن تخفیفی

اپلیکیشن ShopSavvy

ShopSavvy یک اپلیکیشن تخفیفی برای مقایسه قیمت‌ها و جستجوی کالاست. چیز جالبی که در موردش پیدا کردم، این است که این اپ به شما اجازه می‌دهد با استفاده از اسکن بارکد یک پروسه مقایسه قیمت‌ سریع را در بین فروشگاه‌ها تجربه کنید. برای شما فروشگاهی پیدا می‌کند که کالای مورد نظر را با قیمت پایین‌تری می‌فروشد و کمک می‌کند در هزینه صرفه‌جویی بیشتری کنید.

می‌توانید هر کالایی را با استفاده از بارکد، کد مخصوص به هر کالا و یا یک کلیدواژه (که همان نام کالا باشد.) جستجو کنید. سپس اَپ کالای مورد نظر را در تمام فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین (فروشگاه‌های محلی) جستجو و قیمت‌ها را با هم مقایسه می‌کند و به شکل غافلگیرکننده‌ای کمک می‌کند تا یک کالا را از فروشگاهی که قیمت بالا می‌گوید با استفاده از قانون یکسان‌سازی قیمت‌ها با قیمت پایین‌تری بخرید.

ShopSavvy به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اپ‌های مقایسه قیمت، برندها و فروشگاه‌های فراوانی را تحت پوشش قرار می‌دهد. فهرستش شامل Amazon، Barnes & Noble، Best Buy، eBay، Nordstrom، sears، Target و Walmart است ولی به همین‌ها محدود نمی‌شود.

همه‌اش همین نیست، این اپلیکیشن تخفیفی همچنین نظرات کاربرها را نشان می‌دهد و برای کالایی که جستجو کرده‌اید تخفیف‌ها و حراج‌های موجود را پیدا می‌کند. هدف غایی این اَپ این است که به شما کمک کند کالاهای مورد علاقه خود را با پایین‌ترین قیمت بخرید! بنابراین می‌توانید کالاهایی که دارید را فهرست‌بندی کنید و مستقیماً به کاربران دیگر اَپ بفروشید و به شما اجازه می‌دهد همان کالاهایی که خریده‌اید را مجدداً بفروشید!

قیمت: رایگان

اپلیکیشن مشابه تخفیفان

اپلیکیشن مشابه تخفیفان

اپلیکیشن Dosh

Dosh هم مثل Ibotta یکی از آن اَپ‌هایی‌ست که قابلیت بازپرداخت دارد. شعارش این است «راحت‌ترین درآمدی که تا به حال داشته‌اید.» و البته این به خاطر سیستم قیمت مقطوعی‌ست که دارد. این اَپ برخلاف RetailMeNot و Flipp کوپن یا تخفیف و حراج ندارد.

روندش هم ساده‌ است: باید به کارت‌های خرید خود وصل شوید (کارت اعتباری یا نقدی.) سپس در رستوران‌ها و فروشگاه‌های وابسته به آن شام بخورید یا خرید کنید و بعد به طور خودکار ده درصد از پول پرداخت شده به حساب‌تان باز می‌گردد. معتقدم نقطه قوّت این نوع فروش منحصر به فرد، سرعت بازگردانده شده درصدی از پول به حساب‌تان است.

Dosh مثل تمام اَپ‌های نام‌برده شده در این مقاله رستوران‌ها و فروشگاه‌های بی‌شماری را پشتیبانی می‌کند. برای مثال فهرست مکان‌هایی که پشتیبانی می‌کند شامل هزار و هشتصد گل‌فروشی، کافه، خانه بازی، پیتزا فروشی، کلوب‌های حق‌عضویتی، غرفه‌های عکاسی فوری و… می‌شود. چیزی که این اَپ را منحصر به فرد می‌کند این است که حتی می‌توانید با آن در هتلی اتاق رزرو کنید و ده درصد پول خود را پس بگیرید.

بعلاوه، می‌توانید حتی با عضو کردن دوستان خود در Dosh، درآمد بیشتری داشته باشید. برای هر یک نفری که به واسطه شما در Dosh عضو می‌شود، به شکل غافلگیرکننده‌ای پنج دلار می‌گیرید! در نهایت می‌توانید درآمدی که داشته‌اید را به حساب خود در بانک، Paypal یا Venmo بسته به تصمیم خود منتقل کنید. همچنین می‌توانید مبلغی که به شما بازپرداخته شده را به خیریه‌هایی که این اَپ پشتیبانی می‌کند، اهدا کنید.

قیمت: رایگان

نتیجه‌گیری

چون انواع مختلفی از اَپ‌های خرید در این مقاله نام برده شد، می‌توانید برای صرفه‌جویی بیشتر در پول، از آن‌ها استفاده ترکیبی ببرید.

برای مثال می‌توانید از RetailMeNot کوپن و یا تخفیف بگیرید و در Ibotta به دنبال همان اجناس بگردید و آن کالاها را با کوپن یا تخفیفی که از RetailMeNot گرفته‌اید، خریداری کنید. سپس می‌توانید رسید خود را در Ibotta آپلود کنید و درصدی از پولی که پرداخته‌اید را پس بگیرید. بنابراین هم در پول صرفه‌جویی کرده‌اید و هم کسب درآمد داشته‌اید!

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *