پانزده اپلیکیشن برتر فروشگاهی در دنیا برای اندروید!

اپلیکیشن برتر فروشگاهی

اپلیکیشن برتر فروشگاهی

این روزها خرید اینترنتی یکی از متداول‌‌ترین راه‌های خرید است. فروشگاه‌های حقیقی (غیر مجازی) خوب هستند ولی این‌که در پایان روز بتوانید تلفن همراه خود را بردارید و اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنید بی‌نهایت راحت‌تر است. برای این‌که بتوانید اقلام مورد نیازتان را با تلفن همراه خود بخرید هزاران راه و اپلیکیشن وجود دارد. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های برتر فروشگاهی در دنیا برای اندروید خواهیم پرداخت.

این‌ها بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاهی برای اندروید هستند. لطفاً به خاطر داشته باشید که تمام اپلیکیشن‌های فروشگاهی خرید به جز بعضی استثنائات به رایگان قابل دانلود هستند.

  • Amazon Shopping
  • Chewy
  • Craigslist
  • eBay
  • Etsy
  • Facebook Marketplace
  • Google Shopping
  • Instacartیا Postmates
  • Jet
  • Krazy Coupon Lady
  • Newegg Mobill
  • RetailMeNot
  • Shopular
  • Niche sites, communities, and forums
  • Brick-and-mortar stores

اپلیکیشن فروشگاهی Amazom Shopping

قیمت: رایگان/ ۱۱۹٫۹۹ دلار در سال

هیچ فهرستی از اپلیکیشن های برتر فروشگاهی در دنیا   بدون ذکر آمازون کامل نیست. آمازون یک فروشگاه جامع و کامل اینترنتی است که میلیون‌ها نفر هر ساله از آن استفاده می‌کنند. عملاً می‌توانید هر محصولی را که به فکرتان می‌رسد، پیدا کنید به اضافه چیزهایی مثل سوپرمارکت آمازون که حتی می‌توانید از آن غذا و آشامیدنی بخرید. همچنین معاملات صاعقه‌ای هم دارند، معاملاتی که اگر مرتباً از اپلیکیشن استفاده کنید در آن می‌توانید اجناس را با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید. یاد گرفتنش سریع، راحت و ساده است. عضویت ویژه آمازون سالانه ۱۱۹٫۹۹ دلار است بدون تبلیغات و با ارسال رایگان یک یا دو خرید در یک روز و هزاران خصوصیت دیگر.

اپلیکیشن فروشگاهی آمازون

اپلیکیشن فروشگاهی آمازون

اپلیکیشن فروشگاهی Chewy

قیمت: رایگان

چوی شبیه آمازون است فقط مال حیوانات خانگیست. همه جور کالایی در آن می‌توانید پیدا کنید. که شامل غذای حیوان، ابزارهای تیمار، اسباب‌بازی، ابزار محدود کردن (قفس و چیزهایی از این دست.) لوازم جانبی، محصولات بهداشتی و چیزهای خیلی زیاد دیگری می‌شود. استفاده از این اپلیکیشن به اندازه کافی ساده است و چوی هزاران محصول خاص دارد که اساساً پیوسته در حال خریده شدن هستند. بعلاوه سفارش‌ها خیلی سریع ارسال می‌شوند. مخصوصاً چوی خریدهای بالای چهل و نه دلار را یک یا دو روزه ارسال می‌کند. به هر حال، پیشنهاد می‌کنیم در روز جمعه یا شنبه از آن استفاده نکنید چون آخر هفته تمام ارسال‌ها را به تأخیر می‌اندازد. به هر حال اصولاً هر کسی که حیوان خانگی دارد باید این اَپ را امتحان کند.

 

اپلیکیشن فروشگاهی چوی

اپلیکیشن فروشگاهی چوی

 

اپلیکیشن Craigslist

قیمت: رایگان/ متغیر

 

کریگزلیست جای خوبی برای جیب‌های پر پول است. تقریباً هر چیزی می‌توانید در آن پیدا کنید. از ماشین و خانه گرفته تا انواع مختلف مبلمان، وسایل برقی و همه جور وسایل. امنیتش کمی از بقیه اپلیکیشن‌های خرید کمتر است. هرچند یک مقر عمومی و یک بررسی مناسب معمولاً مشکلات را رفع می‌کند.

کریگزلیست یک اَپ رسمی موبایل ندارد. اما از آن هم نام بردیم چون یک اپلیکیشن چندجانبه رضایت‌بخش است. کاملاً رایگان است، بدون هیچ خرید درون برنامه‌ای ولی مقداری تبلیغات دارد. گزینه‌های دیگری هم در گوگل‌پلی دارد که هزینه و خصوصیات مختلفی دارند.

اپلیکیشن فروشگاهی کریگزلیست

اپلیکیشن فروشگاهی کریگزلیست

اپلیکیشن فروشگاهی eBay

قیمت: رایگان

eBay یکی دیگر از اپلیکیشن های برتر فروشگاهی در دنیا است. همیشه بوده و همه می‌دانند چیست. اَپ کاملاً مناسبی است و می‌توانید تمام کارهایتان را در یک وبسایت انجام بدهید که این وب شامل پیشنهاد دادن، جستجو کردن، خرید کردن است از طرفی می‌توانید بررسی اقلامی که خریده‌اید را هم در این اَپ انجام بدهید. اگر صبور باشید اجناس خیلی زیادی را در این‌جا با قیمت خوبی می‌تونید پیدا کنید. شاید اَپ روزمره‌ای مثل آمازون نباشد ولی باز هم جستجو کردن و دیدن این‌که چه چیزی می‌توانید پیدا کنید خالی از لطف نیست. یکی از آن اپلیکیشن هایی است که همیشه جستجو در آن خوش می‌گذرد.

اپلیکیشن فروشگاهی ای بی

اپلیکیشن Etsy

قیمت: رایگان

Etsy یک جور بازار دست‌دوم فروشی اینترنتی برای هنرمندان و طراحان است. بیشتر از ده میلیون جنس از هشتصد هزار فروشنده در آن وجود دارد. بی‌شک می‌توانید چیزهای بی‌نظیری در آن پیدا کنید. یکی از خصوصیت‌های خوب Etsy این است که درصد زیادی از اجناسش به شکل محدود تولید می‌شوند. اَپ این امکان را به وجود می‌آورد که هم بتوانید به جستجو و خریداری کالا بپردازید و هم زمان اگر فروشنده هستید فروشگاه خود را اداره کنید. همین‌طور برای پرداخت راحت‌تر از طریق کیف‌پول گوگل و PayPal پشتیبانی می‌شود و برای کالاهای خاصی این امکان را دارد که فروشنده‌هایی در منطقه خود را پیدا کنید. Etsy یکی از آن اپلیکیشن های فروشگاهی است چون خیلی از کالاهای توی آن منحصر به فرد هستند.

اپلیکیشن Facebook Marketplace

قیمت: رایگان

اَپ فیسبوک وحشتناک است. با این حال فضای فروشگاهی آن یکی از ایده‌های بهتر آن‌هاست. در فضای عمومی خودتان می‌توانید به دنبال چیزهایی بگردید که دیگران برای فروش گذاشته‌اند. کالاهای جور و واجوری در آن وجود دارد. می‌توانید ماشین، بازی‌های ویدیویی، لباس یا هر چیزی که بخواهید در آن پیدا کنید. فضای آن خیلی شبیه اپلیکیشن کریگزلیست است. بیشتر اجناس گنجینه‌ اشخاص دیگر هستند. با این حال گهگداری می‌توانید چیزها خارق‌العاده‌ای در آن پیدا کنید. افراد خیلی زیادی فیسبوک دارند. به هر حال باید از خدماتش استفاده ببرید دیگر، مگر نه؟ اَپ فیسبوک  یکی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی برای کالاهای محلی‌ست.

فروشگاه فیس بوک

فروشگاه فیس بوک

اپلیکیشن Google Shopping

قیمت: رایگان

Google Shopping یا همان Google express سابق، ترکیبی از تجارب فروشگاه‌های زیادی در یک اَپ است. اساساً می‌توانید کالاها را در هر خرده فروشی‌ای در اینترنت هم پیدا کنید. شامل سایت‌های پر طرفدار مثل Target وBest Buy  در کنار هر سایت دیگری می‌شود. همین‌طور برای مقایسه قیمت‌ها، پیدا کردن معامله‌های مختلف و جستجوی صوتی، اَپ خوبی است. و در نهایت، با توجه به عادت خریدهایتان پیشنهاداتی برای خرید به شما می‌دهد. همچنین میانبرهایی برای سفارش دوباره اجناس و پرداخت‌های سریعتر دارد. در حقیقت خیلی بهتر از گذشته شده و به راحتی هم به بخش جستجویی گوگل دسترسی دارد.

فروشگاه گوگل

فروشگاه گوگل

اپلیکیشن Instacart  یا Postmates

قیمت: رایگان

Postmates یا Instacart  بخشی از موج جدیدی از اپلیکیشن های برتر فروشگاهی است. کالا را در اَپ سفارش می‌دهید و یک نفر بلافاصله آن را جلوی در به شما تحویل می‌دهد. هر دو اَپ کارهای متفاوتی انجام می‌دهند. Instacart بیشتر برای خرید خاروبار است. غذا سفارش می‌دهید و کسی برای شما آن را می‌خرد و جلوی در خانه‌تان می‌رساند. Postmates همه‌چیز را از همه‌جا می‌رساند. هر دو اَپ رایگان هستند. هرچند برای پیکی که کالا را می‌رساند و کالایی که می‌خرید باید هزینه پرداخت کنید.

اینستاکارت

اینستاکارت

اپلیکیشن فروشگاهی Jet

قیمت: رایگان

Jet یک اَپ خرید منحصر به فرد است که به شما امکان خرید کالاهای گوناگونی را می‌دهد و وقتی خریدتان قطعی شد، سابقه خریدتان را ذخیره می‌کند. هزاران کالا برای فروش دارد بنابراین پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستید نباید کار سختی باشد. هنگامی که به اندازه کافی از این اَپ خرید کنید، عضویت رایگان به شما تعلق می‌گیرد و همین‌طور از پشتیبانی حساب مالی اندرویدی برخوردار خواهید بود. خریدهای یک کلیکی و روش‌های عجیب ولی منحصر به فرد مثل این‌که به شما فرصت می‌دهد تا با چشم‌پوشی از حقوق خریدار کمی پول برای خود پس‌انداز کنید. بامزه به نظر می‌رسد و ارزش امتحان کردن را دارد.

اپلیکیشن فروشگاهی جت

اپلیکیشن فروشگاهی جت

اپلیکیشن فروشگاهی Krazy Coupon Lady

قیمت: رایگان

Krazy Coupon Lady قطعاً از اپلیکیشن های برتر فروشگاهی است. البته این برای کالاهایی که عموماً از آن‌ها استفاده می‌کنید نیست. کوپن‌های خرید همه جا را دارد. که شامل Walmart، Target، CVS، Wahgreens و دیگر فروشگاه‌ها. همین‌ طور در سایت‌های Coupon.com، IBotta و Checkout 51 هم جستجو می‌کند. همین‌طور مشاوره و ویدیوهای آموزشی دارد تا به شما یاد بدهد چطور کوپن بگیرید. یکی از آن اَپ‌های با چهارچوب خرید نیست ولی دوست داریم در این مقاله از آن یاد کنیم. قطعاً برای کسانی که دوست دارند از فروشگاه حقیقی (غیر مجازی) خرید کنند خیلی مفید است.

اپلیکیشن فروشگاهی کریزی کوپن

اپلیکیشن فروشگاهی کریزی کوپن

اپلیکیشن Newegg Mobile

قیمت: رایگان

Newegg یکی از اپلیکیشن های برتر فروشگاهی برای کالاهای الکترونیکی است. همه جور چیزی را می‌توانید در این‌جا پیدا کنید. قطعات یدکی، کالاهای مصرفی، کامپیوتر، بازی، وسایل مورد نیاز دفترها، نرم‌افزارها و چیزهای خیلی زیاد دیگری را می‌توانید در این اَپ پیدا کنید. حتی اجناسی مثل جاروبرقی و ساعت هم دارند. حمل و نقل سفارش‌ها عموماً خوب هستند و خدمات مشتریان قابل توجهی هم دارد. حساب کاربری ویژه‌اش سالانه ۴۹٫۹۹ دلار است. و به نوعی شبیه نسخه عضویت ویژه آمازون است. همچنین سیستم پرداخت PayPal را هم می‌پذیرند.

اپلیکیشن RetailMeNot

قیمت: رایگان

RetailMeNot یکی از محبوب‌ترین اَپ‌های خرید کوپن است. برای همه‌جور چیزی کوپن نمایش می‌دهد. که شامل مد، محصولات زیبایی، تحویل غذا، تعطیلات، خانه و باغ و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. بیشتر کوپن‌ها برای مارک‌های شناخته شده مثل JCPenny، Kohl و حتی Amazon هستند. نمی‌توانید از خود اَپ چیزی بخرید. با این‌حال این کوپن‌های سر رسیددار باعث می‌شوند سوار ماشین خود شوید و برای خرید چیزی بیرون بروید. علاوه بر این‌ها با GPS موقعیت نزدیک‌ترین مکانی که می‌توانید از این کوپن‌ها استفاده کنید را هم نشان می‌دهد.

اپلیکیشن Shopular

قیمت: رایگان

Shopular خیلی شبیه به RetailMeNot است. یک اَپ کوپن فروشی است با هزاران پیشنهاد برای هزاران مکان. می‌توانید در آن کوپن‌هایی با مارک‌های Macy، Target، Cartwheel و مارک‌های خیلی زیاد دیگری پیدا کنید. همچنین یک نمایشگر GPS هم دارد. هنگامی که فروشگاهی در نزدیکی شما باشد، فروشگاه‌ها و کوپن‌ها را به صورت آنی نمایش می‌دهد. علاوه بر این‌ها هزاران فروشگاه را هم پوشش می‌دهد. بعضی از پیام‌هایش می‌توانند آزاردهنده باشند. هرچند اگر بخواهید می‌توانید بیشتر پیام‌هایش را خاموش کنید. یک اَپ رایگان است و قطعاً می‌تواند به هنگام خرید برای پس‌انداز چند دلار به شما کمک کند.

اپلیکیشن فروشگاهی شوپولار

اپلیکیشن فروشگاهی شوپولار

سایت‌ها، فروشگاه‌ها و تالارهای گفتگوی Niche

قیمت: رایگان

سایت‌ها، تالارهای گفتگو و فروگاه‌های گوناگون Niche برای خرید کردن عالی هستند. مثال‌های خیلی زیادی هستند که ما حتی نمی‌توانیم به فهرست کردن آن‌ها نزدیک شویم. برای مثال Swappa حتی از eBay هم برای خرید تلفن بهتر است. اعضای تالار Head-Fi می‌توانند از همدیگر هدفون‌های گرانقیمت بخرند. Hunt برای مد (دست‌کم برای مد خانم‌ها) عالیست. Drop.com سایتی بشدت محبوب برای خرید انواع و اقسام کالاهاست. کالاهای زیادی هم در تالارهای گفتگوی اختصاصی سایت Reddit وجود دارند. این سایت‌ها، تالارهای گفتگو و اَپ‌ها در سرتاسر اینترنت وجود دارند. پیدا کردن‌شان ممکن است کمی زمان ببرد. با این حال معمولاً می‌توانید چند پیشنهاد خرید از کالاهایی که دوست دارید پیدا کنید.

سایت‌ها، فروشگاه‌ها و تالارهای گفتگوی Niche

سایت‌ها، فروشگاه‌ها و تالارهای گفتگوی Niche

اپلیکیشن Brick-and-mortar shopping apps

قیمت: رایگان

فروشگاه‌های حقیقی و پیشرفت بزرگی در اپلیکیشن های فروشگاهی موبایل. یکی از آن اَپ‌های بزرگ و پیشرفته مثل آمازون و بقیه اَپ‌های دیگر است. هزاران پیشنهاد در آن وجود دارد که شامل Target، Best Buy، Walmart و فروشگاه‌های خرده‌ریز فروشی دیگر می‌شود. حتی می‌توانید اَپ منحصر به فردی مثل Gamestop، فروشگاه‌های انحصاری بعضی مارک‌ها مثل Abercrombie و Fitch و کلی فروشگاه دیگر را در آن پیدا کنید. این‌ها مجموعه‌ای از اجناس ابر فروشگاهی مثل آمازون را نخواهند داشت، ولی دسته‌بندی‌های فروشگاه niche به شدت شخصی‌سازی شده هستند. بعلاوه بیشتر آن‌ها قابلیت انتقال به یک فروشگاه را دارند. (یا خرید کردن از یک فروشگاه) بنابراین هنوز هم می‌توانید فروشگاه‌های محل خودتان را حمایت کنید بدون این‌که واقعاً سری به آن‌ها بزنید. شدیداً چنین گزینه‌هایی را برای آخر هفته‌ها و جمعه‌های سیاه پیشنهاد می‌کنیم.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *