بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس در دو سال اخیر کدام اند؟

برنامه آنتی ویروس

برنامه آنتی ویروس

استفاده از اپلیکیشن های آنتی ویروس یکی از نیازهای اساسی ما برای استفاده درست و ایمن از گوشی های موبایل، تبلت ها و هر نوع سیستم و دستگاه هوشمندی است. هر روز نوع جدیدی از ویروس ها، تروجان ها و فایل های مخرب با عناوین مختلف و به روش های گوناگون و اغلب دور از انتظار به وجود می آیند. اغلب این ویروس ها با هدف خرید و استفاده از برنامه های ضد ویروسی که توسط خود طراحان همین ویروس ها، ایجاد شده اند، طراحی می شوند. ینابراین بهترین روش برای مراقبت از دستگاه های هوشمند، حفظ آن ها در برابر آسیب ها و فایل های مخرب است.

گوشی های موبایل از چه طریقی آلوده می شوند؟

اتصال مداوم گوشی به اینترنت، ارتباط با دیگران از طریق این بستر و ارسال و دریافت ایمیل و… هر کدام می توانند به عنوان راهی برای درگیر شدن با ویروس ها شناخته شوند. پس شاید همیشه پیشگیری از آلودگی قابل انجام نباشد. از این رو باید به دنبال راهی برای رفع خطر در مواقع ضروری بود. پس بهتر است تا آنتی ویروس ها را بشناسید و یکی از بهترین آن ها را روی گوشی موبایل تان نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن آنتی ویروس های اندروید

ما در این مقاله قصد داریم تا از میان تعداد زیادی برنامه ویروس یاب که تا به حال طراحی و روانه بازار شده اند، بهترین و کارآمد ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. این برنامه های امنیتی در دو سال اخیر توانسته اند با ارائه خدمات حرفه ای و به روز خود، کاربران زیادی را جذب کرده و بر شهرت و محبوبیت خود، بیفزایند. در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهید شد.

آنتی ویروس Avast Mobile Security

تا به حال نسخه های گوناگونی از این برنامه های ویروس یاب حرفه ای و قدرتمند ساخته شده است که با قابلیت های امنیتی و بسیار قوی خود توانسته انواع ویروس های خطرناک بسیاری را از صدمه زدن به فایل های کاربران، باز دارد. از آن جا که نسخه رایگان این آنتی ویروس، دارای تبلیغات است می توانید نسخه پریمیوم آن را تهیه نمایید و با این کار به نتایج بهتری دست یابید.

آنتی ویروس Sophos Mobile Security
رابط کاربری آسان و توانایی به روز رسانی خودکار از جمله بهترین ویژگی های این برنامه امنیتی است. در واقع Sophos Mobile Security در هر روز یک بار به دنبال فایل های آپدیت خود می گردد و پس از آن گوشی شما را برای یافتن ویروس ها و فایل های خطرناک، اسکن و بررسی می نماید.

آنتی ویروس Kaspersky Mobile Antivirus

اگر به دنبال یک آنتی ویروس قوی برای مقابله با بدافزارها هستید، ما آنتی ویروس Kaspersky Mobile Antivirus را به شما پیشنهاد می کنیم. این ویروس یاب سایت ها و لینک های مخرب را مسدود می کند و با اسکن مداوم و خودکار خود، گوشی تلفن همراه شما را در مقابل هر نوع ویروسی محافظت می کند.

از دیگر قابلیت های این آنتی ویروس می توان به ضد فیشینگ بودن آن اشاره کرد که مانع از نفوذ و دسترسی هکرها می شود. به علاوه این که این آنتی ویروس مس تواند پیام ها و تماس ها را مدیریت کرده و به دلخواه شما فیلتر کند.

آنتی ویروس Bitdefender
آن چه که نظر کاربران درباره این آنتی ویروس را در چند سال آخر مساعد کرده است، توانایی فوق العاده آن در از یین یردن انواع ویروس ها و فایل ها و برنامه های مخرب است.
مطابقت با گزارشات تهیه شده، تعداد بسیاری زیادی از ویروس های کشف شده با استفاده از Bitdefender قابل تشخیص بوده اند. به علاوه این که این ویروس یاب از پایگاه داده های ابری استفاده می کنند که باعث افزایش سرعت اسکن و همچنین اسکن فایل ها می شود.

آنتی ویروس McAfee Security

مک آفی یکی از اپلیکیشن های امنیتی محبوب در دو سال اخیر است که به دلیل ویژگی های خاص خود توانسته کاربران زیادی را به خود علامند سازد. این آنتی ویروس قادر است تا با کنترل برنامه های نصب شده بر روی گوشی، از نشت اطلاعات جلوگیری کند. به علاوه این که وجود آن می تواند گوشی شما را از سرقت مصون نگه دارد.

برنامه مک آفی علاوه بر محافظت از گوشی در برابر تهدیدات خارجی و ویروس ها، مانع از دسترسی سایت های مخرب به دستگاه شما می شود و با ایجاد یک لیست سیاه، تمامی پیامک ها و تماس های مزاحم را در خود بایگانی می کند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *