ویژگی های خاص اپلیکیشن های سفارش غذا

ویژگی های خاص اپلیکیشن رستوران

اپلیکیشن رستوران

اگر صاحب رستوران هستید و یا به هر نحوی به کار تهیه غذای آماده مشغولید، حتما به ساخت اپلیکیشن مخصوص کار خودتان فکر کرده اید. با توجه به اهمیت اپلیکیشن ها و این که در حال حاضر همه افراد به راحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند، داشتن یک برنامه موبایل برای کسب و کارتان ایده خوبی است. به شرط آن که با آگاهی کامل به سراغ عملی کردن آن بروید. از آن جایی که می خواهیم در این مقاله در مورد ویژگی های خاص اپلیکیشن های رستوران صحبت کنیم، بهتر است در ابتدا در مورد دلایل ساخت این برنامه بحث کنیم.

چرا یک اپلیکیشن سفارش غذا را بسازیم؟

اولین ویژگی مثبت یک برنامه سفارش غذا، جلوگیری از اتلاف وقت افراد در صف های طولانی است. حتما به یاد دارید که در گذشته های نه چندان دور، برای خریدن کباب باید زمان زیادی را در صف می گذراندیم، هر چند که هنوز هم این روش در مرسوم است اما ما می خواهیم از علم و تکنولوژی برای راحتی بیشتر استفاده کنیم.

اگر بتوانیم، سفارش مان را از طریق یک اپلیکیشن ثبت کنیم، حتی اگر مجبور باشیم خودمان سفارش را تحویل بگیریم، باز هم تا آماده شدن غذا در صف انتظار نخواهیم بود. حالا این ثبت با اپلیکیشن چه فایده ای ندارد؟ مگر نمی شود این کار را به صورت تلفنی هم انجام داد؟ پاسخ به این سوال در واقع تمام ویژگی های خاص یک اپلیکیشن رستورانی را لیست خواهد کرد.

دیدن منوی غذا و انتخاب راحت تر

انتخاب غذا با استفاده از اپلیکیشن، فرصت انتخاب راحت تر و تصمیم گیری بهتر را به مشتری بدهد. منوی رستوران شما در یک اپلیکیشن می تواند با توجه به معیارهای مختلفی مرتب شده باشد، اما مهم این است که همیشه رو به روی مشتری باز است و به او در انتخاب غذای مورد علاقه اش کمک می کند.

مقایسه قیمت ها

قیمت های غذاها را در اپلیکیشن تان به روز کنید و اگر قیمت مناسبی برای آن ها در نظر گرفته باشید، حتما با مشتریان جدیدی رو به رو خواهید شد. اپلیکیشن شما مثل یک دفترچه یادداشت قیمت غذاها را به طور دائم به مشتریان اعلام می کند، پس اگر از رستوران دیگری غذا تهیه کند، با مقایسه قیمت ها باز هم به سراغ شما می آید.

مکان یابی سریع

مسلما هر چقدر که غذا زودتر به دست مشتری برسد، رضایتش بیشتر جلب می شود. برای ارسال غذاها به مشتریان کافی است اپلیکیشن شما مجاز به مشاهده مکان مشتری باشد. در این صورت حتی اگر آدرس اشتباه تایپ شود و یا پیدا کردن آن سخت باشد، مکان یاب به کمک پیک خواهد آمد و به یکی از ویژگی های خاص اپلیکیشن شما تبدیل می شود. علاوه بر این می توانید امکان ذخیره اطلاعات کافی و آدرس ها پرکاربرد مشتریان را ذخیره کنید و به این طریق سرعت ثبت سفارش را بالا برده و از بروز اشتباه جلوگیری کنید.

ویژگی های خاص اپلیکیشن رستوران

کارتان را به طور رایگان تبلیغ کنید

عکس های وسوسه انگیزی از غذاها در اپلیکیشن تان قرار دهید و در صورت امکان فیلم هایی از روند طبخ غذا در آن بگنجانید. این امکان اعتماد مشتریان برای رعایت بهداشت و سلامت محصولات را جلب می کند و به آن ها در انتخاب غذاها کمک می کند.

جذب مشتری بیشتر با نظرسنجی از مشتریان قبلی

مشتریان قبلی شما می توانند وسیله ای برای جذب مشتریان جدید باشند به شرط این که پل ارتباطی آن ها را از طریق اپلیکیشن تان فراهم کنید. برای این کار اجازه دهید تا کاربران نظرات خود را در مورد غذاها در اپلیکیشن ثبت کنند. مشتریانی که از کیفیت بالا و تحویل درست و به موقع غذا لذت برده اند، حتما از شما تشکر خواهند کرد و سایر مشتریان را برای سفارش غذا به شما ترغیب خواهند کرد.

ویژگی های خاص اپلیکیشن های رستوران به همین موارد ختم نمی شود و شما با داشتن یک اپلیکیشن حتما به موارد بیشتری پی خواهید برد که شاید تا به حال به ذهنتان هم خطور نکرده باشد. به یاد داشته باشید که استفاده از چنین اپلیکیشنی فاصله شما با رقبا را کمتر خواهد کرد و رستوران شما را به عنوان یک رستوران به روز و مدرن معرفی خواهد کرد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *