برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ و معیارهای انتخاب آن ها

برترین اپلیکیشن های سال 2018

حتما شما هم کنجکاو هستید تا بدانید در بازار داغ رقابت اپلیکیشن های سال گذشته، کدام یک توانسته اند گوی سبقت را از سایرین بگیرند و در لیست برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ گنجانده شوند. برای انتخاب این برنامه ها مسلما معیارها و ملاک های متعددی در نظر گرفته شده است که شناخت آن ها می تواند گامی برای ساخت اپلیکیشن های مشابه و بهتر برای سال جدید باشد.

با توجه به این موضوع ما در این جا برخی از این معیارها را عنوان کرده و پس از آن به سراغ معرفی اپلیکیشن های برتر خواهیم رفت.

سه معیار مهم انتخاب برنامه برتر

– رفع یک نیاز ضروری و مهم

لیست ابرترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ پر از اپلیکیشن هایی است که واقعا برای رفع یک نیاز ضروری طراحی شده اند. این اپلیکیشن ها مسلما سعی دارند تا نیازی که تا به حال برای رفعش تلاش نشده و یا ساخت برنامه های گذشته کمکی به بهبود آن نکرده را بشناسند و در گام بلندی را برای از بین بردن آن بردارند. البته این مورد یکی از اهداف ساخت هر نوع برنامه ای است اما رتبه بندی برای برنامه هایی است که توانسته اند واقعا در این مسیر حرکت کنند و کاربران از نصب و استفاده از آن ها پشیمان نمی شوند.

– زمان پاسخ گویی

از آن جایی که همه ما دوست داریم تا کارهایمان به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام شود، زمان پاسخ گویی و دریافت نتیجه از اپلیکیشن ها برای مان بسیار اهمیت دارد. اگر قرار باشد ماشین حساب، عملیات ریاضی را به کندی انجام دهد و یا زمان زیادی برای اتصال یک برنامه به اینترنت صرف شود، استفاده از آن دوام زیادی نداشته و به زودی Uninstall خواهد شد.

– امنیت بالا

اگر روزی قرار باشد تنها یک مورد از معیارهای انتخاب برترین اپلیکیشن ها در نظر گرفته شود، قطعا بحث امنیت آن ها خواهد بود. چون حتی یک بار استفاده کردن از یک اپلیکیشن نا امن کافی است تا خسارات مالی و معنوی زیادی به کاربران قربانی برسد. هر چند که آن برنامه سریع و مفید باشد.

 

معرفی اپلیکیشن ها

آنتی ویروس ها

با ایجاد سیستم عامل اندروید، تقاضا برای طراحی نسخه موبایل برخی از پرکاربردترین نرم افزارها و سازگاری آ ها با این سیستم عامل بالا رفته است. در میان آنتی ویروس های مطرح دنیا، Avast، Bitdefender و Norton در جایگاه خوبی قرار دارند و حالا اپلیکیشن های آن ها در لیست برترین اپلیکیشن های سال ۹۸ قرار گرفته اند.

– ویرایش فیلم

ویرایش فیلم برای ارسال به دیگران و یا بارگذاری در شبکه های اجتماعی و با هر هدف دیگری می تواند جذاب باشد. اگر شما هم اهل مشاهده فیلم و ایجاد تغییر در آن هستید بهتر است اپلیکیشن Magisto را امتحان کنید. انتخاب این برنامه به دلیل وجود افکت های زیادی است که برای آن طراحی شده. از طرفی برنامه Quick هم می تواند برایتان جذاب باشد.

– لانچر

استفاده از هر لانچری برای شخصی سازی گوشی شما مناسب نیست. Nova Launcher اپلیکیشن لانچر اندروید به شما امکان می دهد تا از برنامه های دلخواه خودتان به جای برنامه های پیشفرض گوشی استفاده کرده و آن را به شکلی که مورد پسندتان است، مدیریت کنید.

– نقشه و مکان یابی

گوگل مپ، پرچم دار برنامه های مکان یابی است و به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

– کیبوردها

شخصی سازی کیبوردها هم یکی از کارهای مورد علاقه کاربران اندروید است. برنامه های SwiftKey  و Gboard برای این کار به کمک شما می آیند و لذت تایپ راحت تر و استفاده از تم های زیبا را هدیه می کنند.

– آموزش زبان

انتخاب Drops به عنون یکی از برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۸ برای آموزش زبان انگلیسی بی دلیل نیست. یادگیری ۳۱ زبان زنده دنیا با این اپلیکیشن به راحتی میسر می شود. استفاده از این برنامه زمانی لذت بخش تر است که آواها و سمبل های به کار رفته در آن، مورد توجه قرار می گیرد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *