چگونه می توان صاحب یک وب سایت پربازدید شد؟

وب سایت پربازدید

وب سایت پربازدید

پربازدید شدن یک وب سایت کار چندان راحتی نیست. تقریبا همه مدیران سایت ها در تلاش اند تا سایت شان رتبه بالاتری را در میان سایت های رقیب کسب کند و بازدید بیشتری را به خود اختصاص دهد. راه های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که با پیگیری آن ها می توان به نتیجه دلخواه خود رسید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پربازدید شدن سایت شما زمان بر است و نمی توانید به یکباره و بدون صرف هیچ هزینه و زمانی به آن دست پیدا کنید. پس صبر داشته باشید و به دنبال دور زدن الگوریتم های گوگل نباشید. این الگوریتم ها به طور مداوم در حال تغییر هستند و در هر به روزرسانی خود، سیاست های سختگیرانه تری را برای رتبه بندی و امتیاز دهی به سایت ها در نظر می گیرند.
گوگل جرایمی را برای سایت هایی که از قوانین سرپیچی کرده اند، به کار می گیرد و اجازه نمی دهد تا سایتی بدون رعایت قوانین و با استفاده از راه های نامعتبر به رتبه بالایی برسد. یکی از این جرایم عدم نمایش سایت در نتایج جستجو برای مدت زمانی کوتاه است که البته با تکرار تخلف، طولانی تر خواهد شد‌.

دو نکته مهم را فراموش نکنید

شما برای داشتن یک وب سایت پرطرفدار و پربازدید باید دو نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که مشتری ها و بازدیدکنندگان سایت شما از چه طریقی باید با محصول و خدمات تان آشنا شوند. پس از آن باید به دنبال راه هایی برای نگه داری و حفظ این بازدید کنندگان باشید.

بازدیدکنندگان جدید معمولا از طریق جستجو در اینترنت با صفحه اینترنتی شما آشنا می شوند. آن ها یک کلمه کلیدی را دنبال می کنند و در حین جستجو به سایت شما خواهند رسید. علاوه بر این ممکن است آن ها بر روی لینک هایی کلیک کرده باشند که مقصدشان سایت شما است. این لینک ها به احتمال زیاد در سایر سایت ها آمده اند و یا از طریق شبکه های اجتماعی و محتوای اختصاصی شده شما افراد را به سایت تان هدایت کرده اند.

محتوای جذاب و مورد نیاز روز بسازید

محتوا می تواند با هر شکل و فرمتی به اشتراک گذاشته شود. متن و مقاله، عکس، اینفوگرافیک، صوت، فیلم و… مهم این است که محتوای سایت شما دست اول و همچنین واقعی و معتبر باشد. سعی کنید از مباحث روز دنیا محتوا ایجاد کنید. به روز رسانی آن و ذکر منابع را فراموش نکنید. برای صفحات خود بخش نظرسنجی را در نظر بگیرید و مطابق با نظرات منطقی کاربران، محتوای مورد نیاز آن ها را تهیه کنید.

محتوای جذاب برای سایت

محتوای جذاب برای سایت

شبکه های اجتماعی راهی برای افزایش بازدید از سایت شماست

این روزها اکثر افراد به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند و از آن برای ارتباط با سایر افراد، کسب خبرهای جدید، خرید، سرگرمی و … استفاده می کنند. شما هم باید از همین موضوع استفاده کنید و آن را وسیله ای برای رسیدن به اهدافتان قرار دهید.

مهمترین شبکه های اجتماعی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند را بیابید. مانند تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و … که بهتر است با یک شناسه مشخص در هر کدام از این شبکه ها یک صفحه بسازید. نام و لوگوی سایت خود را در این شبکه ها استفاده کنید، محصولاتتان را به اشتراک بگذارید و افرادی را دنبال کنید که در کار شما خبره هستند. لینک سایت تان را در صفحات خود قرار دهید و از مخاطبان تان بخواهید تا برای انجام خرید، خواندن ادامه مقالات و کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند.

ترفندهای زیادی برای جذب مخاطب بیشتر در این شبکه های اجتماعی وجود دارد که می توانید بسته به نوع آن و کسب و کار خودتان به دنبال یادگیری و امتحان آن ها باشید.

شبکه های اجتماعی راهی برای افزایش بازدید از سایت شما

شبکه های اجتماعی راهی برای افزایش بازدید از سایت شما

هر کاربر می تواند سایر کاربران را به سمت صفحه اینترنتی شما هدایت کند

اگر از تبلیغات مهیج استفاده کنید و یا محتوای جذاب و کارآمدی را تولید کنید، می توانید به راحتی شاهد افزایش تعداد مخاطبان خود باشید. به عنوان مثال اگر کلیپی را با نام و آدرس صفحه اینترنتی تان منتشر کرده اید، در صورتی که برای یک کاربر جذاب باشد، به احتمال زیاد دست به دست شده و زمینه آشنایی افراد بیشتری را با سایت تان فراهم می کند.

به ظاهر سایت تان بیشتر برسید

دسترسی راحت به منوها، لینک های واقعی، نبود پاپ آپ های مزاحم، ظاهر شیک و جذاب، محتوای کامل و بدون غلط، همگی می توانند استفاده از صفحه اینترنتی شما را راحت تر کنند. این مورد باعث می شود تا افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند، آن را به عنوان یک وب سایت پربازدید و کاربرپسند در ذهن خود سپرده و باز هم به آن سر بزنند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *