سایت اپلیکیشن ساز آنلاین برای ساخت اپلیکیشن های قدرتمند iOS و Android

یکی از بهترین روش‌های طراحی اپلیکیشن ها در جامعه امروز استفاده از سایت اپلیکیشن ساز آنلاین است. این سایت به‌سرعت در میان توسعه‌دهندگان برنامه رواج پیداکرده است و محبوبیت خاصی در بین مشتریان دارد و این به این معنی است که سایت اپلیکیشن ساز با استفاده از رابط کاربری خوب و عملکردهای عالی  برای همه مشتریان و طراحان برنامه قابل‌دسترسی است.

با توجه به جامعه کنونی و در حال پیشرفت امروز کاربران زیادی از تلفن همراه استفاده می‌کنند و بیشتر آن‌ها ترجیح می‌دهند تا از یک سایت و اپلیکیشن خوب و مفید استفاده کنند. ازآنجایی‌که فناوری به‌سرعت توسعه‌یافته است و دهه‌های امروز رشد چشم‌گیری در استفاده از سایت‌ها برای انواع کسب‌وکار و اهداف خود دارند داشتن یک برنامه تلفن همراه نشانه شایستگی در کسب‌وکار است که توانایی حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها را فراهم می‌کند. بسیاری از طراحان برنامه کسانی را که درزمینه برنامه‌نویسی استعداد دارند را استخدام می‌کنند تا با کمک آن‌ها برنامه خود را ایجاد کنند ولی این روش برای آن‌ها هزینه سرسام‌آوری به وجود می‌آورد.

برخی از طراحان حرفه‌ای برای ساخت برنامه‌های کاربردی  مثل تلفن همراه و وب‌سایت‌ها از سایت اپلیکیشن ساز استفاده می‌کنند که با کمک آن می‌توانند برنامه خود را تغییر دهند.  سایت‌های زیادی وجود دارند که در آن می‌توانید مهارت برنامه‌نویسی بیاموزید و سپس اپلیکیشن خود را ایجاد کنید. ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با استفاده از سایت اپلیکیشن ساز  آنلاین اپلیکیشن خود را به‌راحتی ایجاد کنید و درزمینه کسب‌وکار و رقابت از دیگران پیشی بگیرید. در ادامه مطلب ما سایت اپلیکیشن ساز آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم  که با کمک آن می‌توانید زمینه رشد خود را در کسب کارتان فراهم کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر  در این  زمینه به صفحه اپلیکیشن ساز مراجعه نمایید.

سایت اپلیکیشن ساز آنلاین چیست؟

سایت اپلیکیشن ساز آنلاین

سایت اپلیکیشن ساز آنلاین به‌منظور پاسخ به مشکلات کاربران و مشتریان درزمینه کسب‌وکار و ایجاد اپلیکیشن های مفید ارائه‌شده است و به شما اجازه می‌دهد تا برنامه خود را از صفرتا صد بدون مهارت برنامه‌نویسی ایجاد کنید. با استفاده از سایت اپلیکیشن ساز شما می‌توانید تنها با یک کشیدن و رها کردن اپلیکیشن خود را ایجاد کنید. سایت اپلیکیشن ساز به شما این امکان را می‌دهد تا یک طراحی خیره‌کننده را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

ساخت اپلیکیشن باوجود تمام مزایای دارای یک عیب است و آن‌هم هزینه ایجاد و توسعه آن برنامه است ولی شما با استفاده از سایت اپلیکیشن ساز می‌توانید برنامه خود را بدون هیچ هزینه‌ای و به‌صورت رایگان طراحی کنید هم‌چنین شما می‌توانید با اضافه کردن ویژگی‌هایی مثل فروشگاه، منو، گالری، ویدئو، جدول زمانی، شمارنده، جدول قیمت‌گذاری، رسانه‌ها و غیره به ا اپلیکیشن خود اپلیکیشن بهتری به کاربران ارائه دهید و تجربه کاربران خود را بهبود بخشید درنتیجه مشتریان خود را افزایش داده و در کسب‌وکار خود موفق‌تر از قبل باشید.

ویژگی‌های سایت اپلیکیشن ساز آنلاین

سایت اپلیکیشن ساز آنلاین

توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب اپلیکیشن ساز ویژگی‌های آن را بررسی کنید و یک سایت اپلیکیشن ساز  آنلاین متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. در ادامه مطلب برخی از ویژگی‌های یک سایت اپلیکیشن ساز آنلاین را برای شما بیان کرده‌ایم.

گزینه‌های طراحی

 شما با استفاده از اپلیکیشن ساز  آنلاین می‌توانید برنامه خود را پیکربندی کنید و مواردی مثل تغییر رنگ، فونت، تصاویر و متن‌ها را به برنامه اضافه کرده و اپلیکیشن خود را به‌صورت رایگان سفارشی کنید.

شبکه‌های اجتماعی

شما با کمک سایت اپلیکیشن ساز آنلاین می‌توانید شبکه‌های اجتماعی را به برنامه خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات شمارا در شبکه‌های اجتماعی خود ببینند و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. شما با ادغام این ویژگی می‌توانید کاربران و بازدیدکنندگان اپلیکیشن خود را به صفحه خود نیز دعوت کنید.

رسانه‌ها و گالری

برای جلب‌توجه بازدیدکنندگان و کاربران خود همه رسانه‌ها  مثل فایل‌های صوتی و تصویری را به برنامه خود اضافه کنید و خلاقانه در مسیر پیشرفت خود گام بردارید هم‌چنین شما می‌توانید رنگ، توضیحات متن و کلیدهای پخش که با طراحی شما مطابقت دارد را سفارشی کنید.

پشتیبانی رایگان

سایت اپلیکیشن ساز آنلاین قادر است تمام ابزار و اطلاعات لازمی که برای ایجاد برنامه خود نیاز دارید را به‌صورت رایگان برای شما فراهم کند و شما می‌توانید به هراندازه که می‌خواهید اپلیکیشن بسازید. خدمات پشتیبانی راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که در طول ساخت اپلیکیشن با آن مواجه می‌شوید را به شما ارائه می‌دهد.

ویرایشگر عالی

شما با استفاده سایت اپلیکیشن ساز می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی اپلیکیشن خود را تغییر دهید و بدون برنامه‌ریزی و خلاقیت در انجام کار قادر خواهید بود تا طرح‌های رنگی حرفه‌ای در برنامه خودتان ایجاد کنید.

mobirise

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *