به سادگی چند کلیک اپلیکیشن دلخواهت را بساز!

اپلیکیشن های موبایل

اپلیکیشن های موبایل

در سال های اخیر رشد گسترده استفاده از اینترنت و دستگاه های همراهی همچون موبایل های هوشمند و تبلت ها  همچنین اپلیکیشن ها بر همگان آشکار شده است. در راستای استفاده بهتر از اینترنت و دستگاه های همراه و راضی نگه داشتن کاربران، هرروزه تعداد بسیار زیادی از برنامه نویسان و شرکت ها سعی می کنند تا خدماتی متفاوت را به کاربران در سرتاسر جهان ارائه کنند.

همچنین بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک نیز سعی می کنند تا با ارائه اپلیکیشن ها و وب سایت هایی کاربردی، علاوه بر ارائه خدماتی نوین به مشتریانشان و راضی نگه داشتن آنها، مشتریانی جدید نیز جذب نمایند. این امر نیز در نهایت منجر به توسعه کسب و کار آنها می شود.

با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها تعامل بسیاری با قشر وسیعی از جامعه دارند، لذا باید بتوانند بهترین ارتباط را جهت افزایش رضایت مندی مشتریان، با آنها برقرار نماید. بنابراین باید بتوان نیازهای موجود را کشف و آنها را شکوفا نمود.

الزامات لازم در کسب و کار

یکی از نیازهای بزرگی که در اکثر کسب و کارها وجود دارد، نیاز مشتریان به اطلاعات دقیق از محصولات، قیمت ها و حتی رویدادهای کسب و کارها می باشد. تحقیقات نشان داده است، که مشتریان آگاه، با اعتماد بیشتری خرید می کنند و اعتماد بیشتر باعث وفاداری مشتریان می گردد.

از سمت دیگر مدیران اصولاً علاقه دارند تا اطلاع رسانی ها را با حداقل هزینه انجام دهند و بتوانند برای مناسبت های مختلف برای مخاطبان خود پیام هایی ارسال نمایند و تعامل خود را با آنها بیشتر نمایند. همچنین انجام نظرسنجی راحت از مشتریان در مورد کیفیت خدمات کسب و کارها می تواند همواره یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کارها باشد، که تا کنون به روش های سنتی صورت می پذیرفته است. از سوی دیگر تحلیل خریدهای مشتریان برای تبلیغات هدفمند نیز امری ضروری به حساب می آید.

ضرورت اپلیکیشن های موبایل در کسب و کارها

یکی از ابزارهای بسیار کارآمدی که می تواند به سادگی به چالش های مطرح شده در بالا پاسخ دهد، اپلیکیشن موبایل می باشد. لذا امروزه داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها امری ضروری شده است اما بسیاری از کسب و کارها به دلیل نداشتن نیروی فنی، زمان کافی یا هزینه محدود ترجیح می دهند ساخت اپلیکیشن موبایل را به آینده موکول کنند. اما به تعقیب انداختن این موضوع عواقب بدی برای کسب و کار شما به همراه دارد که مهم ترین آن عقب ماندن از رقباست. ممکن است کسب و کار شما خدمات بهتری داشته باشد ولی وقتی باقی رقبا به فکر ایجاد بستری برای تعاملات راحت تر و بهتر با مشتریان هستند احتمال این هست که برند شما هر روز کم رنگ تر و کم رنگ تر شود و نهایتا شما از میدان رقابت خارج شوید!

ما برای کسب و کار شما راه حلی ارائه می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، بدون نیاز به نیروی فنی برنامه نویسی با توجه به نیاز و با سلیقه شخصی خودتان اپلیکیشن کسب و کارتان را برای نسخه های اندروید و iOS بسازید و در مارکت های جهانی گوگل پلی و اپ استور انتشار دهید!

راه حلی که به شما ارائه می کنیم استفاده از سیستم “اَپ ساز” می باشد.

اَپ ساز یک سیستم آنلاین برای ساخت اپلیکیشن های اندروید و iOS بدون دانش برنامه نویسی است.

اَپ ساز در واقع یک سیستم از پیش برنامه نویسی شده است که به شما امکان استفاده از امکانات ساخت یک اپلیکیشن را به سادگی چند کلیک به شما می دهد.

چند مورد از امکانات اَپ ساز:

  • -ارسال پیام فوری(پوش نوتیفیکیشن)
  • -فروشگاه ساز
  • -صفحه سفارشی
  • -ساخت کاتالوگ
  • -صفحه اخبار
  • -لیست تو در تو
  • -همگام سازی با وردپرس
  • -ساخت گالری تصاویر
  • -قرار دادن صوت و ویدئو
  • -قرار دادن RSS
  • -ساخت فرم
  • -قرار دادن نقشه

و ۳۰ قابلیت کاربردی دیگر

در صورتی که تمایل دارید به صورت عملی با یک نمونه اپلیکیشن که با اپ ساز ساخته شده و هم اکنون در گوگل پلی و اپ استور قرار دارد بیشتر آشنا شوید به این لینک مراجعه فرمایید.

اگر هم تمایل دارید تا خودتان لذت ساخت یک اپلیکیشن با استفاده از اپ ساز را تجربه کنید، همین حالا روی این لینک کلیک کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *