بهترین اپلیکیشن دیکشنری فرانسه به فارسی برای گوشی های اندروید و iOS

دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس

دیکشنری فرانسه به فارسی

امروزه استفاده از اپلیکیشن های موبایل باعث شده تا شما به راحتی بتوانید از خدماتی که این برنامه ها ارائه می دهند استفاده کنید و نیازی به مراجعه حضوری یا صرف وقت و هزینه زیاد برای انجام بسیاری از امور را نداشته باشید. نمونه ای از این اپلیکیشن ها، برنامه های بانکی برای پرداخت قبوض، انجام کارت به کارت، خرید شارژ و بسته های اینترنتی و … است که حتما با آن ها آشنایی دارید. دیکشنری ها هم بسیار کارآمد خواهند بود، چرا که نیاز شما را به استفاده از کتاب های حجیم کم نموده و به راحتی قابل استفاده اند. اگر به دنبال یک دیکشنری منحصر به فرد برای ترجمه لغات فرانسه به فارسی و برعکس هستید، وقت آن رسیده تا با اپلیکیشن لاروس فارسی آشنا شوید.

این برنامه با امکانات فوق العاده ای که در اختیارتان می گذارد، شما را از نصب و بکارگیری هر نوع اپلیکیشن دیکشنری فرانسه به فارسی دیگری بی نیاز می کند. اپلیکیشن لاروس توسط تیم اپ ساز پشتیبانی شده و قابل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل می باشد.

منو و محیط دیکشنری لاروس

منو و محیط دیکشنری لاروس

امکانات یک اپلیکیشن شگفت انگیز

  • پشتیبانی از حداکثر تعداد لغات

حتما اولین و مهم ترین توقعی که از یک دیکشنری دارید این است که از حداکثر لغات پشتیبانی کند تا با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنید و هر لغت جدیدی را به راحتی در آن بیابید. لاروس بیش از ۱۰۰۰۰ واژه و ۱۵۰۰۰ مثال فارسی و فرانسه را دارا است و در بیشتر موارد، معادل انگلیسی لغات را برای درک بهتر، مشخص می نماید.

دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس متداول ترین معانی، مترادف، نوع کلمه، اسم، قید، صفت و همچنین نوع فعل و لازم و متعدی بودن آن و … را مشخص می نماید و این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی بتوانید واژه ها را جستجو نمایید. علاوه بر این معانی اصطلاحات و کنایه های زیادی را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال “گلویی تازه کردن” یا “گلیم خود را از آب بیرون کشیدن” و …

نمایش معانی و توضیحات

نمایش معانی و توضیحات

  • حساب کاربری و پرداخت امن

بسیاری از اپلیکیشن ها برای ارتقا و استفاده از تمامی امکانات هزینه ناچیزی را دریافت می کنند. در اپلیکیشن لاروس فارسی می توانید ابن پرداخت را از طریق حساب کاربری و به صورت کاملا ایمن انجام داده و از همه ویژگی های آن لذت ببرید.

ایجاد حساب کاربری در دیکشنری لاروس

ایجاد حساب کاربری در دیکشنری لاروس

  • بخش معرفی به دوستان

حتما بعد از نصب لاروس، به این فکر خواهید کرد که چگونه امکان دسترسی به آن را برای دوستان خود فراهم کنید. لاروس برای حل این مشکل بخشی با نام معرفی به دوستان در نظر گرفته که شما بتوانید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود، دوستانتان را از طریق ارسال لینک دریافت از پلی استور، کافه بازار، ایران اپس و یا سیب اپ با این دیکشنری معرفی کنید.

معرفی به دوستان در دیکیشنری لاروس

معرفی به دوستان در دیکیشنری لاروس

  • بخش درباره ما

این بخش به شما این امکان را می دهد تا با تیم سازنده اپلیکیشن دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس آشنا شوید، امکان ارائه نظرات و پرسیدن سوالات خود از آن ها را داشته باشید و از ویژگی های جالب این دیکشنری مطلع شوید.

بخش درباره ما در دیکشنری لاروس

بخش درباره ما در دیکشنری لاروس

  • واژه های مورد علاقه

در هر مرور و جستجو می توانید لغات مهم، پرکاربرد و مورد علاقه خود را نشانه گذاری کنید تا بعدا آن ها را از طریق بخش لغات مورد علاقه بیابید. این کار به یادگیری لغات و صرفه جویی در زمان شما کمک خواهد کرد.

واژه های مورد علاقه در دیکشنری لاروس

واژه های مورد علاقه در دیکشنری لاروس

  • مشاهده تاریخچه جستجو

حتما برایتان پیش آمده است که بعد از جستجوی چندین لغت در دیکشنری یک از آن ها را فراموش کنید. در دیکشنری لاروس فارسی می توان تا ۳۰ جستجوی اخیر را از طریق بخش تاریخچه جستجو بازبینی کرد.

  • بخش ارسال ایرادات

سازندگان دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس به همه چیز فکر کرده اند. در این برنامه بخشی برای ارسال ایرادات در نظر گرفته شده است که کاربر از طریق آن بتواند ایرادات مربوط به یک واژه را با ذکر دلیل و توضیحات به تیم سازنده ارسال کند و در ارتقا و بهبود این برنامه سهیم باشد.

بخش ارسال ایردات در دیکشنری لاروس

بخش ارسال ایردات در دیکشنری لاروس

  • بخش درخواست واژه

یکی دیگر از بخش هایی که در دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس به چشم می خورد، بخش درخواست واژه است. دایره لغات در نظر گرفته شده در دیکشنری زیاد است. این دیکشنری تقریبا تمام واژه های پرکاربرد را پوشش می دهد. اما امکان درخواست یک واژه به همراه توضیحات آن برای کاربران عزیز فراهم شده است.

بخش درخواست واژه در دیکشنری لاروس

بخش درخواست واژه در دیکشنری لاروس

  • تغییر اندازه فونت

یکی از امکانات لاروس که موجب جذابیت بیشتر آن شده، امکان تغییر سایز فونت است که با علامت A در بالای هر لغت نشان داده شده است.

  • پیشنهاد واژه در هنگام جستجو

در هنگام جستجو لیست الفبایی را مشاهده می کنید;که به طور همزمان معنای واژه های پیشنهادیرا به نمایش گذاشته و قابل انطباق با واژه مورد جستجو می باشد. این امکان به شما در یافتن سریع و بدون مشکل واژه ها کمک زیادی می کند.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری لاروس فارسی

شما می توانید دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس را از طریق لینک های زیر دانلود کنید و با نصب آن از یک اپلیکیشن دیکشنری فرانسه به فارسی قدرتمند و کامل بهره مند شوید.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن دیکشنری فرانسه به فارسی لاروس

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *