کدام اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید برای شما مناسب است؟

اپلیکیشن های های موبایل گزینه‌ای عالی برای جذب و حفظ مشتریان هستند. تقاضای رو به رشد دسترسی به تلفن همراه، اپلیکیشن های اندروید تلفن همراه را مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی هر کسب‌وکار می‌کند. برنامه‌های اندروید می‌توانند از طریق فروشگاه‌ها توزیع شوند و به شما کمک می‌کنند تا تأثیر بسیار خوبی در جذب مشتری داشته باشید. برنامه‌های اندروید متن‌باز هستند. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید با کمترین هزینه آن را توسعه دهید همچنین انتشار آن بسیار سریع  است.

برنامه‌های اندروید موبایل به‌عنوان یک روش آسان برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود شناخته‌ شده‌اند. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکار برای پیشرفت و موفقیت بیشتر در کسب‌وکار خود یک برنامه اندروید مناسب با کسب‌وکار خود ایجاد می‌کنند.

اگر شما نیز برای کسب‌وکار خود تصمیم به ساخت یک اپلیکیشن اندروید گرفته و می‌خواهید خودتان خالق اپلیکیشن اندروید باشید اما چیزی از کد نویسی و برنامه‌نویسی نمی‌دانید و از طرفی نیز تمایل به یادگیری ندارید نگران نباشید گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد.

اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید برای شما بهترین گزینه می‌باشد. اپلیکیشن سازهای آنلاین اندروید ابزارهایی هستند که به‌طور خاص برای افرادی که قصد ساخت و انتشار اپلیکیشن اندروید را دارند به کار می‌روند. اپلیکیشن سازهای آنلاین اندروید عمدتاً دارای قابلیت کشیدن و رها کردن هستند.

هنگام استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید قطعاً شما از این‌که ابزارهای انعطاف‌پذیری هستند شگفت‌زده خواهید شد بسیاری از این برنامه‌ها تمام ابزارها و قابلیت‌های موردنیاز شما ، برای ساخت یک اپلیکیشن اندروید را ارائه می‌دهند. در بسیاری از موارد شما می‌توانید یک برنامه را در کمترین زمان ایجاد کنید.

تولید اپلیکیشن اندروید  با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید در سه مرحله:

اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید

  1. قالب ظاهر برنامه خود را انتخاب کنید.
  2. قابلیت‌ها و ویژگی‌های موردنظر خود را با کشیدن و رها کردن به برنامه خود اضافه کنید و برنامه اندروید خود را ایجاد کنید.
  3. درنهایت برنامه خود را منتشر کنید.

مزیت استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید

زمانی که شما قصد دارید یک برنامه اندروید تولید کنید به یک توسعه‌دهنده با دانش برنامه‌نویسی خاصی احتیاج دارید و این قطعاً برای شما هزینه بالایی در بر خواهد داشت. با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید با کمترین هزینه برنامه موردنیاز خود را بدون هیچ نگرانی منتشر کنید. مزیت دیگر استفاده از اپلیکیشن ساز اندروید این است که شما می‌توانید به‌سرعت و در کمترین زمان برنامه اندروید خود را بسازید.

چگونه می‌توان یک اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید مناسب انتخاب کرد؟

اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید

اگر شما قصد ایجاد یک برنامه برای کسب‌وکار خود از طریق اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید دارید باید یک اپلیکیشن ساز مناسب و قابل‌ اعتمادی را برای این منظور ، انتخاب کنید.

در ادامه برای شما لیستی از معیارهایی که می‌تواند به شما در انتخاب اپلیکیشن ساز اندروید مناسب کمک کند قرار داده‌ایم.

چه نوع برنامه‌ای می‌خواهید؟

اپلیکیشن سازهای آنلاین اندروید توانایی ساخت برنامه‌ی بومی، وب و ترکیبی را دارند بنابراین در این مرحله مهم است که شما تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را می‌خواهید. یک پلت فرم بی‌ نقص بومی، یا یک پلتفرم انعطاف‌پذیری که توسط برنامه ترکیبی و یا وب ارائه‌ شده است.

نوع پلاگین‌ها، افزونه‌ها و ادغام‌هایی که نیاز دارید:

در این مرحله لازم است که برخی از سؤالات را از خود بپرسید. آیا شما می‌خواهید برنامه خود را با اپلیکیشن های اجتماعی ادغام کنید؟ آیا شما به یک پرتال پرداخت احتیاج دارید و غیره. این کار باعث می‌شود شما به دنبال اپلیکیشن سازی باشید که بتواند نیازهای خاص شما را در ساخت اپلیکیشن برآورده کند.

نوع پشتیبانی موردنیاز برای تجزیه‌وتحلیل و بازاریابی و ارتقاء:

ممکن است در ساخت برنامه به ویژگی‌هایی مانند کوپن‌ها، پاداش‌ها، برنامه‌های وفاداری مشتری یا تبلیغات مبتنی بر مکان، نیاز داشته باشید. گزینه‌هایی مانند نمایش تبلیغات در فیس بوک یا سایر رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. برخی از سازندگان برنامه پشتیبانی داخلی را در زمینه بازاریابی ارائه می‌دهند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا برنامه‌های خود را به شیوه مناسب به بازار عرضه کنند. قبل از انتخاب اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید این خدمات را در نظر بگیرید.

بودجه‌ای که برای انتخاب یک اپلیکیشن ساز در نظر دارید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که شما در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب یک اپلیکیشن ساز هستید بودجه‌ای است که تصمیم گرفته‌اید به توسعه برنامه موردنظر خود اختصاص دهید. قیمت برای اپلیکیشن ساز های آنلاین اندروید کاملاً متفاوت است با توجه به نوع برنامه و ویژگی‌هایی که شما ممکن است نیاز داشته باشید. همیشه هزینه‌های پنهانی مانند هزینه انتشار، هزینه تعمیر و نگهداری وجود دارد که باید قبل از انتخاب اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید در نظر بگیرید.

همان طور که گفتیم شما به راحتی می توانید برای کسب و کار خود اپلیکیشن آنلاین بسازید. حتی می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان راه اندازی کنید. بله به صورت کاملا رایگان، اگر مایلید در مورد ساخت اپلیکیشن رایگان بیشتر بدانید، بهتر است به صفحه ساخت اپلیکیشن رایگان اندروید مراجعه نمایید.

منابع

appypie

androidauthority

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *