اپلیکیشن خدماتی و کاربرد آن در دنیای مدرن امروز

طراحی اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی موبایل

طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی

حتما شما هم به گوشی های هوشمند دسترسی دارید و انواع اپلیکیشن ها و موبایل بانک ها را بر روی آن نصب کرده اید. مسلما با استفاده از این برنامه ها و اپلیکیشن های خدماتی به میزان زیادی در وقت خود صرفه جویی می کنید، به علاوه این که با پرداخت قبوض و انجام عملیات بانکی یا خرید محصولات مختلف هزینه کمتری را صرف خواهید کرد.

تا به حال به این فکر کرده اید که اگر خودتان هم برای معرفی محصولات و یا ارائه خدماتتان یکی از این اپلیکیشن ها را داشته باشید، چه می شود؟ این کار برای شما مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت و به روز بودن در این دوران پیشرفت علم و تکنولوژی کمترین چیزی است که به آن دست خواهید یافت. بنابراین اگر صاحب یک کسب و کار هستید و تصمیم گرفته اید تا خدمات خود را با فاصله بیشتری از رقبا ارائه دهید، این نوشتار را تا پایان مطالعه کنید.

یک اپلیکیشن خدماتی چه امکاناتی خواهد داشت؟

ایجاد یک اپلیکیشن خدماتی امکانات مختلفی را در اختیار فروشندگان و ارائه دهندگان و همچنین مشتریان آن ها قرار می دهد. اجازه دهید تا در ابتدا این اپلیکشن را از دیدگاه یک فروشنده و ارائه دهنده خدمات بررسی کنیم.

فرض کنید که شما یک فروشگاه موبایل و لوازم جانبی دارید و در کنار آن کارهای تعمیرات و خدمات مرتبط با گوشی های موبایل را نیز انجام می دهید. شما می توانید یک اپلیکیشن متناسب با کار خود داشته باشید و با تشویق دیگران به نصب آن، به میزان زیادی در کار خود پیشرفت کنید. می توانید در این اپلیکیشن بخش های مختلفی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال به مشتری امکان سفارش موبایل و قطعات و لوازم جانبی آن را بدهید تا بتواند از محصولات موجود در فروشگاه شما اطلاع کسب کند. از قیمت آن ها آگاه شود و به راحتی آن ها را سفارش دهد. می توانید با اتصال به یک درگاه بانکی امکان پرداخت بیعانه برای محصول سفارش داده شده را فراهم کنید یا حتی با فروش محصول، آن را برای شخص در هر جای شهر یا کشور ارسال نمایید.

این اپلیکشن می تواند امکان نظر سنجی را برای شما فراهم کند تا از نظر مشتریان خود درباره کیفیت کار و نحوه انجام خدماتتان  آگاه شوید و اقدامات مثبتی را برای رفع مشکلات و بهتر شدن کار خود انجام دهید. همچنین بخشی را برای ارتباط با مشتریان در نظر بگیرید تا بتوانند سوالات یا مشکلات خود را با شما در میان بگذارند و به این صورت میزان رضایت آن ها از خدمات خود را افزایش دهید.

این اپلیکیشن ها مزایای زیادی را هم برای مشتریان به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، می توانند بدون مراجعه حضوری به یک مرکز خدمات و تعمیر لوازم خانگی هماهنگی های لازم را برای حضور تعمیرکار در محل  را انجام دهند. برای مراجعه به پزشک یا یک مشاور یا تعمیر کار وقت قبلی بگیرند. بدون صرف هزینه و به راحتی با لمس چند دکمه کالای مورد نظر خود را سفارش دهند و هزینه آن را پرداخت نمایند.

اپلیکیشن خدماتی و کاربرد آن در دنیای امروز

خصوصیات قابل توجه در ایجاد یک اپلیکشن خدماتی

مهم ترین ویژگی ای که در ایجاد یک اپلیکشنر خدماتی مورد توجه قرار می گیرد این است که با سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و IOS سازگار باشد. این کار به تعامل مشتری با اپلیکیشن کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

از طرفی اپلیکیشن مورد نظر باید کاربر پسند باشد به این معنا که مشتری بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. از ظاهر اپلیکیشن شما لذت ببرد و خدمات ارائه شده توسط شما به خوبی معرفی شده باشد تا مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

یک اپلیکیشن خوب باید سبک باشد و دانلود، انتقال و نصب آن به راحتی و در زمان کمتری انجام شود. در چنین حالتی است که مشتری تمایل بیشتری به استفاده از آن خواهد داشت و به راحتی محصول دیگری را به آن ترجیح نمی دهد.

توجه داشته باشید که در دنیای تکنولوژی امروز، داشتن یک اپلیکیشن شما را به عنوان یک مرکز خدماتی پیشرفته معرفی خواهد کرد و هر چه قدر که جلوتر می رویم تمایل افراد به استفاده از برنامه های کاربردی بیشتر خواهد شد و از کسب و کارهای مختلف توقع ارائه چنین امکاناتی را خواهند داشت. پس هر چه زودتر دست به کار شوید و اپلیکیشن مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *