چگونگی استفاده از یک اپلیکیشن ساز آنلاین

چگونگی استفاده از یک اپلیکیشن ساز آنلاین

چگونگی استفاده از یک اپلیکیشن ساز آنلاین

اپلیکیشن ساز آنلاین: ساخت یک اپلیکیشن به صرف زمان و دقت بالایی نیاز دارد. شما برای تولید یک اپلیکیشن ساده باید ساعت ها کدنویسی کنید و تا حد قابل قبولی به برنامه نویسی تسلط داشته باشید. اما اگر چنین زمانی را در اختیار نداشته و یا اصلا تا به حال کدهای برنامه نویسی را ندیده باشید، چطور می توانید صاحب یک اپلیکیشن شوید؟ این جا است که یک اپلیکیشن ساز آنلاین به کمک تان می آید و با امکاناتی که در اختیارتان می گذارد، شما را شگفت زده خواهد کرد. این امکانات شامل قابلیت های متنوعی است که به برنامه شما افزوده شده و به زیبایی، کارایی و جذاب شدن آن کمک می کند.;

اپلیکیشن ساز آنلاین چگونه کار می کند؟

اساس کار یک اپلیکیشن ساز برای شما به چند کلیک و وارد کردن یک سری اطلاعات ساده ختم می شود. اما مسلما در پس پرده این کار، فرایند پیچیده ای انجام خواهد شد. چیزی که برای شما اهمیت بیشتری دارد کاری است که باید با این اپلیکیشن ساز انجام دهید. مراحلی که در ادامه بیان می کنیم بسته به هر اپلیکیشن ساز ممکن است با ترتیب متفاوتی انجام شود، اما تقریبا روند کار در همه آن ها یکسان است.

تعیین قالب و ویژگی های ظاهری اپلیکیشن

این ویژگی برای انتخاب قالب و رنگ بندی بخش های مختلف اپلیکیشن به شما کمک می کند. می توانید محل قرارگیری منوها، فونت و رنگ نوشته ها و صفحات مختلف برنامه تان را به دلخواه خود تعیین کنید و آن را به صورت کاملا سفارشی شده و مطابق با سلیقه خود ایجاد کنید.

بارگزاری محتوا

برای این کار تنها کافی است که آن چه را نیاز است;در اپلیکیشن خود منتشر کنید، در بخش مشخص شده از اپلیکیشن ساز آنلاین وارد نمایید. این محتوا می تواند شامل عکس، فیلم، متن و … باشد;و با توجه به نحوه تنظیماتی که شما انجام می دهید، نمایش داده شود.

تست قبل از انتشار

یک اپلیکیشن ساز آنلاین حرفه ای به شما امکان تست برنامه، پیش از انتشار و تایید نهایی آن را می دهد. حتی می توانید آن را به دیگران نشان دهید و نظر آن ها را در مورد اپلیکیشن خود پرسید. مسلما این کار از دوباره کاری جلوگیری و در وقت شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این;به شما اطمینان می دهد که اپلیکیشن تان در نهایت، عامه پسند و بی نقص خواهد بود.

انتشار در مارکت ها

مارکت های مختلف مانند مایکت، کافه بازار، اپ استور و … از اپلیکیشن های استاندارد پشتیبانی می کنند. شما می توانید برنامه خود را از طریق اپلیکیشن ساز آنلاین بر روی این مارکت ها منتشر کنید و آن را در دسترس همه افراد;قرار بدهید. البته این به شرطی است که قوانین مورد نظر هر مارکت هم رعایت شود.

استفاده از افزونه ها، یک تجربه بسیار شیرین

هر اپلیکیشن ساز آنلاین مجموعه ای از افزونه ها را ارائه می دهد که برای افزایش کارایی و جذاب تر شدن اپلیکیشن ها مفید هستند. هر کدام از این افزونه ها یک قابلیت را به اپلیکیشن شما اضافه می کنند.

افزونه ایجاد حساب کاربری

این افزونه به شما این امکان را می دهد تا کاربران جدیدی را تعریف کنید، دسترسی آن ها به بخش های مختلف را تعیین نموده و اجازه دهید تا بتوانند رمز عبور خود را بازیابی کنند.

افزونه های تماس با ما و درباره ما

این دو افزونه هم برای یک اپلیکیشن حرفه ای ضروری هستند. با استفاده از آن ها می توانید اطلاعات تماس، هدف خود از ساخت اپلیکیشن، نحوه سفارش و بهره گیری از خدماتتان را شرح دهید.

افزونه نظر سنجی و رای گیری

دریافت نظر کاربران به شما ایده های جدیدی جهت ارتقای اپلیکیشن تان را می دهد. شما با این کار به نظر کاربران احترام می گذارید و سلیقه های متفاوت را با دلایل آن ها در برنامه خود اعمال می نمایید. دقت داشته باشید که این افزونه به هر نفر یک بار اجازه ثبت رای را می دهد.

افزونه های ارسال مستقیم ایمیل، پیام کوتاه و برقراری تماس

اپلیکیشن ساز آنلاین با این افزونه امکان اتصال به ایمیل و رفتن به صفحه تماس ها و برنامه ارسال پیامک را با یک کلیک فراهم می کنند تا کاربران به راحتی و بدون هیچ اشتباهی;در ورود شماره و ایمیل، با شما ارتباط برقرار نمایند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *