چگونه می توان صاحب یک اپلیکیشن رایگان شد؟

چگونه می توان صاحب یک اپلیکیشن رایگان شد؟

چگونه می توان صاحب یک اپلیکیشن رایگان شد؟

اپلیکیشن رایگان: همیشه استفاده از انواع اپلیکیشن موبایل به دلیلی راحتی استفاده و در دسترس بودن آن ها، مورد استقبال قرار می گیرند. حال فرض کنید که شما برای محصول تولیدی خود و یا معرفی خدماتتان به دیگران، یک اپلیکیشن اختصاصی داشته باشید. با این کار شما هم با قدم گذاشتن در دنیای اپلیکیشن های موبایل می توانید جایگاه مناسبی برای معرفی محصول و ارتقای کسب و کار خود داشته باشید. خب چه چیزی بهتر از این؟! مخصوصا اگر صاحب یک اپلیکیشن رایگان شوید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای بتوانید از آن استفاده کنید.در حال حاضر انواع مختلفی از این اپلیکشن ها ساخته شده اند که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. این کار به درآمدزایی و تبلیغات بهتر برای امور مختلف و کسب و کارهای گوناگون کمک کرده است. پس چرا شما;صاحب یک اپلیکیشن رایگان نباشید؟ اگر می خواهید درباره این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما همراه شوید.

معرفی چند اپلیکیشن پرکاربرد رایگان

اجازه بدهید تا در ابتدا شما را با چندین اپلیکیشن رایگان و البته مفید آشنا کنیم. برخی از این اپلیکیشن ها برای حفظ سلامتی تان به شما کمک می کنند. به عنوان مثال برنامه Headspace 2.0 به طور روزانه تمرینات مدیتیشن را به شما یادآوری می کند تا بتوانید از استرس و اضطراب روزمره خود بکاهید.
اپلیکیشن The Work Break Timer هم به نوعی از شما مراقبت می کند. حتما شنیده اید که نشستن های طولانی به مهره های کمر، گردن و حتی زانو فشار وارد می کند. این اپلیکیشن هر چند دقیقه به شما یادآوری می کند تا از جایتان بلند شوید و کمی به خود استراحت بدهید.
اپلیکیشن Clarity Money هم می تواند برنامه مفیدی برای شما باشد، به خصوص اگر در محاسبه پول و سرمایه خود سردر گم می شوید. این برنامه;مانند یک حسابدار خصوصی، همه خرج ها و حساب های شما را مدیریت می کند.

از یک اپلیکیشن رایگان چه توقعاتی می توانید داشته باشید؟

بسیاری از سایت ها امکان ساخت اپلیکیشن های سازگار با انواع سیستم عامل ها را از سایت ها و وبلاگ ها، فراهم می کنند و مورد استقبال هم قرار گرفته اند. علت این امر همانطور که گفتیم، پیشرفت تکنولوژی و ایجاد یک بستر مناسب برای توسعه چنین برنامه هایی است.
اگر شما هم قصد دارید تا سفارش ساخت یک اپلیکیشن رایگان را بدهید،می توانید سری به این سایت ها بزنید. اما بهتر است قبل از آن بدانید که اپلیکیشن شما چه انتظاراتی را باید برآورده کند.

این نکات را فراموش نکنید

مسلما نوع فعالیت شما، نحوه کار اپلیکیشن و ورودی ها و خروجی های آن را مشخص می کند؛ اما برخی از ویژگی های مشترک برای این برنامه ها وجود دارد که در نسخه رایگان آن ها نیز در نظر گرفته می شوند. برای مثال اپلیکیشن شما می تواند با نام و لوگوی کاری شما ارائه شود. طراحی این اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که بتوانید اطلاعات خود را ویرایش کنید و قالب و تم آن را تغییر داده و رنگ بندی جدیدی برای آن در نظر بگیرید. همچنین اطلاعات منوها را تغییر دهید. امکان پرداخت درون برنامه و همچنین معرفی توسط پیام کوتاه و پست الکترونیکی برای آن فراهم شده باشد.

آیا قابلیت دیگری هم باقی می ماند؟

از آن جایی که برنامه مورد نظر شما یک اپلیکیشن رایگان است، قطعا با محدودیت هایی مواجه خواهید بود. اما نگران نباشید. معمولا با ارتقای برنامه و پرداخت هزینه ای مناسب می توانید اپلیکیشن خود را به قابلیت های جدیدی مجهز کنید. برای مثال می توانید اجازه انجام تبلیغاتی که معمولا به صورت یک کادر یا نوار باریک در اطراف برنامه نمایش داده می شوند را;در اختیار بگیرید.

علاوه بر این می توانید مطمئن باشید که برنامه شما با آیفون، آیپد و … هم سازگار است. همچنین در اپلیکیشن های حرفه ای قابلیت ارسال پیام و نوتیفیکیشن برای کاربران وجود خواهد داشت. از همه مهم تر این که پشتیبانی سایت شما در مدت زمانی بیشتر و با خدمات گسترده تری انجام خواهد شد و به شما برای رفع مشکلاتتان کمک ویژه ای خواهد نمود.

سخن آخر

داشتن یک اپلیکیشن به خودی خود یک مزیت است حتی اگر رایگان باشد. اما به یاد داشته باشید که یک اپلیکیشن رایگان معمولا برای وبلاگ ها و سایت های کوچک استفاده می شود. پس در ابتدا می توانید از این سرویس استفاده نموده و در صورت رضایت آن را به یک اپلیکیشن قدرتمند تر تبدیل نمایید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *