ساخت اپلیکیشن خدماتی و تاثیرات آن بر سهولت زندگی

ساخت اپلیکیشن خدماتی و تاثیرات آن بر سهولت زندگی

در این مقاله قصد معرفی اپلیکیشن خدماتی و تاثیر آن بر روی زندگی انسان ها داریم در آخر به نحوه ی ساخت این گونه برنامه ها میپردازیم.

یکی از هدف های مهم علم و فناوری سرعت بخشیدن به کارهای انسان هاست در طی چند سال گذشته ما شاهد پیشرفت عظیمی در حوزه آی تی به خصوص تولید و ساخت اپلیکیشن های موبایل بوده ایم. اپلیکیشن ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند مثل گیم اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و واتساپ اپلیکیشن های مخصوص ادیت عکس و ویدیو و اپلیکیشن های خدماتی که در این مقاله بیشتر به این نوع اپلیکیشن ها می پردازیم.

ساخت اپلیکیشن تاثیر گذار

شاید رایج ترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن خدماتی برای همه ما اسنپ باشد. در زمستان سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در ایران آغاز کرد به جرئت میتوان گفت یکی از اپلیکیشن هایی است که تحول بسیار عظیمی در زندگی ما ایجاد کرده است.

  اپلیکیشن خدماتی در واقع برنامه ای است که کاربر می‌تواند با با نصب آن بر روی سیستم موبایل خود خدمتی را از طرف یک تیم ارائه دهنده دریافت نماید. این خدمات گستره بسیار زیادی دارد که به طور مثال می‌توان به خدمات نظافت منزل، خدمات تعمیر و یا تعویض روغن ماشین در محل، خدمات شست و شوی اتومبیل، خدمات تاکسی آنلاین، خدمات کرایه خانه و غیره اشاره کرد.

تاثیری که طراحی و ساخت اپلیکیشن های خدماتی بر روی زندگی انسان ها گذاشته بی شک غیر قابل انکار می باشد مثلا شما قصد شست و شوی اتومبیل خودتان را دارید شما می بایست خودروی خودتان به نزدیکترین کارواش ببرید، این رو تصور کنید که مسیر رفتن به کارواش ترافیک باشد و می بایست در صف طولانی منتظر بایستید تا نوبت شست و شوی ماشین شما شود و یا وقت انجام این کار را نداشته باشید شما به راحتی می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن خدماتی شست و شوی اتومبیل، این کار را در کمتر از یک دقیقه انجام دهید.

در خانه نشسته اید و قصد خوردن یک غذای خوشمزه دارد شما به راحتی می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن خدماتی سفارش غذا، غذای مورد نظر خود را در اپلیکیشن انتخاب و با وارد کردن آدرس آن غذا را تازه در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. بدون شک در آینده نه چندان دور انجام بسیاری از کارها بدون استفاده از اپلیکیشن های خدماتی بسیار سخت و یا غیر قابل انجام می باشد.

در ادامه به معرفی چند نمونه از اپلیکیشن های خدماتی که توسط تیم طراحی اپ ساز تولید شده اند، میپردازیم.

اپلیکیشن خدماتی

معرفی چند نمونه اپلیکیشن کاربردی

  • خشکشویی پاکیزان که میتوانید لباس هایتان در اسرع وقت با بهترین قیمت به صورت شسته و اتو شده در درب منزل تحویل بگیرید.
  • اپلیکیشن خدماتی mcarwash که این امکان را به شما میدهد تا به صورت آنلاین درخواست شست و شوی اتومبیل خود در محل مورد نظرتان را بدهید.

 

برای ساخت یک اپلیکیشن خدماتی به چه نکاتی باید توجه کرد

همه ما که کسب و کارهای کوچک و یا بزرگ داریم، می توانیم با طراحی و ساخت اپلیکیشن خدماتی، خدمات خود  را گسترش دهیم؛ اما ساخت یک اپلیکیشن نیاز به رعایت فاکتورهای متفاوتی دارد. مهمترین فاکتور که می بایست در نگاه اول به آن دقت کنید، نیاز آن جامعه می باشد.

ابتدا باید بررسی شود مردمی که در جامعه ما  زندگی می کند با استفاده از خدمات ما می خواهند کدام نیازشان را برطرف کنند و یا اصلا این نیاز جزو نیازهای ضروریشان می باشد یا نه. فاکتور بعدی انتخاب یک تیم متخصص و کاربلد طراحی اپلیکیشن خدماتی می باشد که بتواند خدمت شما را به نحو احسن برای کاربر و یا استفاده کننده نمایش دهد.

سایت اپ ساز با چندین سال تجربه در زمینه تولید اپلیکیشن های مختلف از جمله اپلیکیشن خدماتی با تولید بیش از دویست و نود و دو اپلیکیشن منتشر شده توسط یک تیم خلاق و حرفه ای آماده می باشد که کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن گسترش دهد.

یک گام مهم

یکی از مهم ترین گام ها در ساخت اپلیکیشن، فرآیند پشتیبانی پس از ساخت محصول می باشد که تاثیر بسیاری در موفقیت و یا عدم موفقیت اپلیکیشن دارد؛ بهبود خطاهای احتمالی و یا تغییرات از جانب کارفرما همگی در این مرحله صورت میگیرند.

در صورت بروز مشکل و یا کمبود در ارائه خدمات اگر تیم پشتیبانی آن را بررسی و اصلاح نکند، به مرور موجب کاهش مراجعه و استفاده از اپلیکیشن میشود. لازم به ذکر است وب سایت اپ ساز پس از اتمام پروژه ساخت اپلیکیشن خدماتی شما، آن را بیمه میکند تا در صورت بروز مشکل برای برنامه، آن را رفع نماید و تمام این مراحل به طور رایگان انجام میشود.

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۱ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *