فواید طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشتریان

فواید طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشتریان

فواید طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشتریان

فواید طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشتریان

چرا طراحی اپلیکیشن موبایل مفید است و چه فایده‌ای برای کسب‌وکارمان دارد؟ آیا ساخت اپلیکیشن موبایل فروش و میزان درآمدمان را در بازار کسب‌وکار افزایش می‌دهد؟ موارد بالا تنها بخشی از سوالاتی‌ست که صاحبان بنگاه‌های کوچک کسب‌وکار می‌‎پرسند و جواب شما «بله» است. ساخت اپلیکیشن موبایل فواید زیادی برای مشتریان دارد. اپلیکیشن موبایل مشتریان را خوشحال می‌کند و کسب‌وکارتان قطعاً بهبود می‎یابد. اما چگونه؟

 

فواید طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشتریان

فواید طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشتریان

 

امروزه هرکسی صاحب گوشی همراه است. عموم مردم از موبایل برای رفع نیازهای‌شان استفاده می‌کنند در واقع موبایل به بخش جدایی‌ناپذیر صنایع کسب‌وکار الکترونیک تبدیل شده است. شما با آسایش بیشتری می‌توانید کسب‌وکارتان را توسعه دهید. شاید از رونقی که اپلیکیشن به شغل‌تان می‌دهد آگاه نباشید، چیزی که روند رشد کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهد.

جوانان قابلیت بیشتری دارند تا خودشان را با کسب‌وکار الکترونیک هماهنگ سازند. البته مردم در هر سنی می‌توانند در تبدیل کسب‌وکار معمولی به کسب‌وکار الکترونیک سهمی داشته باشند. همه چیز در دستان شماست. کسب‌وکار روزانه صحنه‌ی رقابت است و شما باید بتوانید مشتری را راضی نگه دارید. اپلیکیشن موبایل این توانایی را به شما می‌دهد. هم رضایت خودتان را جلب می‌کند و هم مشتری.

اکنون به همان سوال اولیه برمی‌گردیم. ساخت اپلیکیشن موبایل چه فوایدی دارد؟

۱- فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کسب‌وکار الکترونیک

گسترش فرهنگ دیجیتال و تاثیر آن بر بازار اینترنتی، افزایش نقش وب‌سایت‌ها در کسب‌وکارمجازی و نیاز روزافزون به طراحی اپلیکیشن‌های موبایل باعث شده کسب‌وکار در جهان ما سرعت بیشتری داشته باشد. می‌توانید در کسب‌وکارتان از بازار منطقه‌ای به بازار جهانی برسید. اما چطور؟ با اپلیکیشن موبایل. شک نکنید.

۲- تعامل مثبت با مشتری

می‌توانید به آسانی با همکاران‌تان در بازار اینترنتی ارتباط برقرار کنید. اگر کسب‌وکارتان با رسانه‌های اجتماعی سروکار دارد، مطمئن باشید استفاده از اپلیکیشن ضامن پیشرفت شماست. مشتریان در آینده‌ی نزدیک انتظار دارند با سرعت بیشتری خدمات‌رسانی کنید و دائماٌ در دسترس باشید

۳- مشتری مورد نظر را به آسانی پیدا کنید

حضور آنلاین و تجربه‌ی شغلی می‌تواند به کمک کسب‌وکارتان بیاید. سعی کنید مشتری را با راهبردهایی مانند دادن تخفیف یا پیشنهادهای داغ برای محصولات تخفیف‌دار جذب کنید. اپلیکیشن موبایل مشتری را به شما نزدیک می‌کند.

۴- کسب‌وکار شما را رایگان تبلیغ می‌کند

خوب است که بدانید اپلیکیشن‌تان چگونه در بازار اینترنتی پیدا می‌شود. باید از فرایند ارتباط در بازار اینترنتی نهایت استفاده را بکنید و درمقابل اپلیکیشن شما در رده بالای بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

۵- راحت‌تر کار می‌کنید

معادله ساده است. در جهان رقابتی امروز نمی‌توانید با مشتری‌های موردنظرتان در مکان‌های مختلفی دیدار کنید. شما انتخاب ساده و همه‌گیری در اختیار دارید تا خودتان را با اپلیکیشن موبایل هماهنگ سازید. این کار به شما رضایت می‌دهد و می‌توانید به سودآوری برسید.

۶- کسب‌وکار فصلی انتخاب بیشتری به شما می‌دهد

بسیاری از مردم جهان با کسب‌وکار فصلی سروکار دارند که به صورت منابع طبیعی، محصولات غذایی، منسوجات، ساخت نرم افزار و سخت‌افزار و چیزهای دیگر نمود پیدا می‌کند. اپلیکیشن‌ها در کوتاه‌ترین زمان به کسب‌وکار فصلی رونق می‌بخشند.

۷- برانگیختن کنجکاوی مشتریان

اپلیکیشن موبایل مردم را راضی نگه می‌دارد زیرا احساس می‌کنند به نسبت دیگر رسانه‌ها ارتباط نزدیک‌تری دارید. مشتری وقتی به نیازهای خود و محصولات اپلیکیشن شما نگاه می‌کند کنجکاوتر می‌شود و این فرصت مناسبی برای شماست که محصولات جدید را در اپلیکیشن عرضه کنید.

چرا کسب‌وکارتان به اپلیکیشن نیاز دارد؟

چند سوال مهم. آیا کسب‌وکارتان نسبت به رقبا سرعت کمتری دارد؟ آیا زمان کافی ندارید تا کسب‌وکارتان را با برنامه‌ی زمانی هماهنگ کنید؟ آیا نیروی تمرکزتان را در رسیدن به اهداف و جذب مشتری از دست داده‌اید؟ نگران نباشید. همه چیز آماده‌ست تا شما از این شرایط خارج شوید.

در زمان گذشته، تاجران با مردم دیدار می‌کردند تا محصولات‌شان را به آنها معرفی و با آنها معامله کنند. به مرور زمان بازارها با تبلیغات توسعه پیدا کرد و وسیله‌ای برای گسترش کسب‌وکار در بازار شد. اگر این ارتباط گذشته را در قالب امروز در بیاوریم، گسترش کسب‌وکار از حالت غیر خودکار به بازارهای وسیع و پر تقاضای اینترنتی رسیده است.

اکنون ارتقای کسب‌وکار از صحنه‌ی صفحات وب به مسیر جدید ساخت اپلیکیشن تبدیل شده است. (کار شما فقط لمس صفحه‌ی گوشی‌تان است.) امروزه کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که از اپلیکیشن استفاده می‌کنند و تعدادی کمی از آنها در بازار اینترنتی یافت می‌شوند. مانند: «پی تی ام»، «شرکت مسافربری آنلاین اوبر»، «رد باس» برای اتوبوس‌ها، «شرکت آلمانی فود پاندا» برای سفارش غذا و بسیاری از فعالیت‌های دیگر که با طراحی اپلیکیشن ممکن می‌شود.

انواع اپلیکیشن‌های موبایل

آموزشی: برگزاری دوره‌های آموزشی اینترنتی

سلامت: برای خرید دارو و کسب اطلاعات درباره‌ی آن.

خرده‌فروشی: برای خرید اینترنتی.

طراحی اپلیکیشن موبایل هم به نفع شرکت‌های کسب‌وکار است و هم به نفع مشتری. پس تلاش کنید تا از این تعامل دوطرفه لذت ببرید.

 

 

 

مقالات خواندنی:

ترند های استارتاپ‌ های تکنولوژی در سال ۲۰۱۹

۱۰ قدم برای ساخت اپلیکیشن با فروش بالا (بروزرسانی ۲۰۱۸)

چگونه ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی ممکن است؟

۱۲ ترند توسعه برنامه‌های موبایل در سال ۲۰۱۹ که باید مراقب آنها بود.

۱۰ نکته که باید هنگام ساخت اپلیکیشن‌ کاربرمحور لحاظ کنید

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *