اپلیکیشن ساز وردپرس و ۷ سوال رایج (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز وردپرس

اپلیکیشن ساز وردپرس

اپلیکیشن ساز وردپرس و ۷ سوال رایج (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز وردپرس و 7 سوال رایج (بروزرسانی 2018)

اپلیکیشن ساز وردپرس و ۷ سوال رایج (بروزرسانی ۲۰۱۸)

۱- اپلیکیشن ساز وردپرس چیست؟

دو اصطلاح «وردپرس» و « اپلیکیشن ساز»  و از همه مهم تر « اپلیکیشن ساز وردپرس » این روزها بین افرادی که با استارت اپ درگیر هستند؛ رد و بدل می شود. اما چرا و چگونه این دو واژه محبوب شدند؛ سوالاتی است که در این مقاله به شما پاسخ می دهیم.

۲- وردپرس چیست؟

کسب و کار الکترونیک هر روز رشد می کند و افراد برای حضور در این فضا باید وب سایت داشته باشند. روش های مختلفی برای ساخت وب سایت وجود دارد. ولی یکی از این روش ها محبوب شده است. یا ساده تر بگوییم یکی از این روش های ساخت وب سایت وردپرس است. وردپرس یک سامانه مدیریت محتواست. (CMS) این سامانه به دلیل برورزسانی های مداوم، کاربر پسند بودن، رایگان بودن و ارایه شدن هزاران هزار قالب و پلاگین و امکان نصب فروشگاه ووکامرس بسیار محبوب شده است.

به جد می توان گفت از هر ۱۰ سایت موفق ۸ مورد آن وب سایت وردپرسی است. از این رو استارت اپ ها (کسب و کارهای نوپا) به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و بسیاری از مزایای دیگر  وردپرس را بر روی هاست خود نصب می کنند.

 

۳- اپلیکیشن ساز وردپرس چیست؟

اپلیکیشن ساز وردپرس هم کار پیچیده ای را که طراحی اپلیکیشن است خیلی ساده انجام می دهد و وب سایت وردپرسی شما را به یک اپلیکیشن قدرتمند تبدیل می کند.

بسیاری از کسب و کارهای ایرانی با وب سایت وردپرسی خود رشد کرده اند.  امروز برای خود مشتری ها و مخاطبان زیادی دارند. این یک موفقیت بزرگی محسوب می شود؛ چراکه رقابت در گوگل و موتورهای جستجو اگر از رقابت در حوزه اپلیکیشن سخت نباشد، آسان هم نیست. به هر حال ما امروز قصد داریم از تبدیل یک وب سایت وردپرسی موفق به یک اپلیکیشن موفق صحبت کنیم.

۴- اپلیکیشن ساز وردپرس چه کاربردی دارد؟

اگر شما تصمیم داشته باشید که وب سایت پرمخاطب خود را به یک اپلیکیشن تبدیل کنید مسئله های زیادی پیش می آید. ما برخی از این مسئله ها را پیش بینی کرده ایم و مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز وردپرسی را لیست می کنیم که راه حلی مناسب برای این مسئله ها هستند:

مزایای اپلیکیشن ساز وردپرس

  • هزینه بسیار ناچیز در برابر طراحی یک اپلیکیشن مجزا
  • زمان خیلی کوتاه در مقایسه با فرایند طولانی یک اپلیکیشن مجزا
  • کاربری آسان و بدون نیاز به افراد متخصص
  • امکانات خیلی زیاد در برابر هزینه بسیاری کمی که پرداخت می شود
  • همخوانی با وب سایت وردپرسی و بروزرسانی مداوم
  • نصب و راه اندازی آسان
  • کم دردسر و نگهداری آسان

۵- روش ساخت اپلیکیشن برای وردپرس چگونه است؟

به راحتی می توانید با پشتیبان یا مسئول فروش اپ ساز تماس بگیرید و نیاز خود را مطرح کنید. آن ها شما را برای ساخت یک اپلیکیشن راهنمایی می کنند و همزمان بهترین مشاوره را از متخصصان حوزه اپلیکیشن دریافت می کنید.

۶- با استفاده از اپلیکیشن ساز وردپرس چه موفقیت هایی بدست می آورید؟

کسی که این مقاله را می خواند به احتمال زیاد صاحب یک وب سایت وردپرسی است. دوست عزیز شما با وب سایت خود فقط به افرادی دسترسی دارید که از وب استفاده می کنند. پتانسیل ها و فرصت های بینظیری در اپلیکیشن ها  وجود دارد که با یک کار ساده شما هم از این فرصت های خوب بهرمند می شود. فقط کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

۷- آیا خدمات اپلیکیشن ساز وردپرس فقط در ایران ارایه می شود؟

خیر- وردپرس یک CMS محبوب در جهان است. سایت های خارجی هم با اپلیکیشن ساز وردپرس برای وب سایت خود اپلیکیشن طراحی می کنند. اگر شما یک وب سایتی را برای مخاطبان انگلیسی زبان اداره می کنید باز هم می توانید از این خدمات مفید استفاده کنید.

نوبت شما

اگر شما هم از اپلیکیشن ساز وردپرس استفاده کرده اید، یا دوست دارید به جامعه بزرگ کاربران اپلیکیشن ساز وردپرس بپیوندید می توانید سوالات و نظرات خود را در همین پست مطرح کنید.

مقالات خواندنی:

اپلیکیشن ساز آنلاین و ۵ سوال مهم (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

طراحی اپلیکیشن رستوران | چگونه یک اپلیکیشن عالی برای رستوران خود طراحی کنیم؟

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

۵ مزیت بی نظیر طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن | ۷ دلیلی که کسب و کار ها به اپلیکیشن موبایل نیاز دارند

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای تازه کارها (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اپلیکیشن ساز اندروید ؛ چگونه یک اپلیکیشن رایگان بسازیم؟

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

4 دیدگاه

  1. طیبه says:

    بسیار عالی من نمی دونستم یک اپلیکیشن وردپرس اینقدر خوب و کارامد هست.

  2. ساسان says:

    سلام خیلی خوب بود لطفا در مورد اپلیکیشن های وردپرس بیشتر مقاله بزارید.

  3. سعیدی says:

    تجربه شخص من از اپلیکیشن ساز اپ ساز، واقعا در مدت ۳ سال بهترین بودن داخل ایران و انواع اپلیکیشن برای وردپرس دارن که فکر نمیکنم هیچ شرکتی مثل این مجموعه برای وردپرس اپ داشته باشه. بهتره شما هم مدیر عزیز از این اپلیکیشن ساز های داخلی حمایت کنید و معرفی کنید. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *