کوه یخ تجارت همراه، موفقیت اپلیکیشن های موبایل

تجارت همراه برای موفقیت اپلیکیشن های موبایل

قطعاً بارها شده که به فکر راه اندازی کسب و کار خودتون در فضای مجازی افتادید. قطعا اولین چیزی هم که بعد از ایده به ذهنتون رسیده یک سایت یا اپلیکیشن موبایل هست. اما باید بدونید که سایت و اپلیکیشن فقط ابزارهای کار شما هستند.  شما به چیزی بسیار فراتر از این ابزارها برای موفقیت نیاز دارید. به نظر شما موفقیت اپلیکیشن های موبایل چطور حاصل میشه؟

در طی سال هایی که در اپ ساز فعالیت می کنیم مشتریان بسیار داشتیم؛ که با انگیزه بسیار بالا و ایده های بعضاً جدید و حتی تکراری می خواستن وارد بازار بشن و در مسیر موفقیت خودشون حرکت کنند. اما چون فقط به اینکه ابزاری بسیار خوب و کارا دارند تکیه کردند، شکست خوردند. ما با توجه به بررسی هایی که روی این دسته از مشتریانمون انجام دادیم به یک چیز مشترک در بین همه اونها رسیدیم. اون هم اینکه از یک اصل بسیار مهم غافل بودند. این اصل با اهمیت “ندانستن جزئیات مسیر” هست.  حتماً می پرسید جزئیات مسیر چی هستن؟

 

آنچه برای موفقیت اپلیکیشن های موبایل باید بدانید

 

  • روش اجرایی ورود به بازار
  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • ارتباط با مشتریان
  • روش های کسب درآمد
  • و …

کوه یخ تجارت همراه چیست؟

کسی که می خواد وارد دنیای تجارت الکترونیک بشه باید بدونه که صرف داشتن یک ابزار مثل اپلیکیشن یا وب سایت دلیلی برای موفقیتش نیست. قبل از شروع باید به مواردی که در بالا آوردیم توجه کنه.

شکل زیر یک کوه یخ موفقیت تجارت همراه رو نمایش می ده! همونطور که در شکل هم می بینید؛ رسیدن به موفقیت اپلیکیشن های موبایل و تجارت همراه به چیزهایی فراتر از یک ابزار نیاز داره. و تقریباً موفقیت در دنیای تجارت همراه مثل یک کوه یخ هست. قسمت های خیلی زیادی داره که اکثر آدمها فقط اپلیکیشن و اون موفقیت نهایی رو می بینن!

کوه یخ تجارت همراه، موفقیت یک اپلیکیشن موبایل چگونه حاصل می شود؟

ما در راستای کمک به مشتریانمون برای اینکه اونها هم بتونن وارد دنیای تجارت همراه بشن؛ از این به بعد می خوایم روی تمامی پکیج هامون ۲ ساعت مشاوره رایگان(حضوری یا آنلاین) ارائه کنیم. هدفمون اینه که از این به بعد مشتریان ما بخاطر کمبود دانش در حوزه های مرتبط با تجارت همراه شکست نخورن! و بتونن مسیر موفقیت خودشون رو با سرعت زیادی طی کنند.

البته مشاوره های تخصصی بیشتری هم داریم که به همه قابل ارائه هست؛ اما هزینه داره. البته برای مشتریان اپ ساز شرایط همیشه متفاوته!

پشتوانه و ضمانت مشاوره ی اپ ساز حضور بیش از ۸ سال تجربه در بازار آی تی کشور هست. ده ها نفر از متخصصانی که هر کدوم در حوزه کاری خودشون حرف های زیادی برای گفتن دارند و از بهترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شدند در کنار شما خواهند بود. به پشتوانه همین متخصصان هست که اپ ساز تونسته به افتخارات زیادی دست پیدا کنه.

افتخارات اپ ساز

  • بیش از ۴۰۰۰۰ کاربر
  • بیش از ۱۰۰۰۰۰ اپلیکیشن ساخته شده
  • رتبه اول در گوگل برای بسیاری از کلید واژه های مرتبط
  • رتبه اول در گروه سایت سازها و اپلیکیشن سازها در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران
  • دریافت گواهی نامه ی جشنواره ی تقدیر از حقوق مصرف کنندگان فارس در سال ۹۶
  • دریافت تندیس برنز جشنواره ی تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس
  • بیش از ۲۰۰ اپلیکیشن منتشر شده در مارکت های بین المللی

پس همین حالا برای داشتن تجارت همراهی پر سود با ما همراه بشید و همین حالا فرم سفارش اپلیکیشن خوتون رو پر کنید یا برای مشاهده پکیج های آماده ما سری به این صفحه بزنید.

 

به امید دیدار شما در اپ ساز

سازنده موفقیت خودتون باشید

تیم اپ ساز

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

3 دیدگاه

  1. محمد نعمتی says:

    سلام وقتتون بخیر. اگر ما ساخت اپلیکیشن خودمون و به شما بسپاریم آیا این امکان وجود داره که ورود محتوا رو هم به شما واگذار کنیم؟ من می خواستم اپلیکیشن فروشگاهی بسازم اما دیتا های من زیاد هستن و این فرصت و ندارم که خودم اطلاعات و وارد اپلیکیشن کنم شما می تونید نیرویی به من بدید که این کار انجام بده یا قرار داد ورود محتوا با شما ببندم؟

    • مریم استرحام says:

      سلام دوست عزیز. بهترین راه برای مدیریت اپلیکیشن این است که شما خودتون نیرویی تحت نظارت خودتون داشته باشید که اطلاعات را برای شما وارد اپلیکیشن فروشگاهی تون کنه و شرکت اپ ساز همه ی آموزش های لازم را به شما و نیروهاتون خواهد داد. اما در غیر این صورت با شماره تماس های شرکت که در سایت موجود است تماس بگیرید.

      • محسن نادری says:

        سلام با توجه به تجارب ما توی این زمینه در صورت موافقت امکان همکاری ما وجود داره . ذکر جزییات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *