۵ ایده برای تجارت موبایلی

@appsaz_ir

۵ ایده برای تجارت موبایلی

هر استارت آپی می خواهد متفاوت و در تجارت موبایلی خود موفق باشد. خانم x هم از این امر مستثنی نبود. هنوز بهار ۲۰۱۴ فرا نرسیده بود که تصمیم گرفت از کارش استعفا دهد تا به رؤیایش که همان تجارت الکترونیکی بود بپردازد. اما مرتکب یک اشتباه شد.

تجارت الکترونیکی ای که مدنظرش بود چندان هم جدید و منحصر به فرد نبود. او این ایده را داشت که هر آنچه که محبوب هست را دنبال کند و هیچ چیز خلاقانه و نوآورانه ای را نداشت تا با اتکاء به آن فروشگاه اینترنتیش را بچرخاند. همانطور که تصور می کنید فروشگاهش بسته و نهایتا تجارتش زیان ده شد.

@appsaz_ir

اگر شما هم به دنبال ایجاد یک تجارت الکترونیکی هستید پس چنین اشتباهی را مرتکب نشوید. در انجام کارهایتان پشتکار داشته باشید و شکاف های تجارتتان را پیدا کنید و آنها را پر کنید. با وجود اینکه تجارت موبایلی رشد خوبی داشته است اما هنوز هم کسانی هستند که نمیتوانند و یا تمایل ندارند از اپ های فروشگاه های آن لاین خرید کنند. دلایل این امر می تواند متفاوت باشد از سختی تعامل با رابط های کاربری اپ های موبایل گرفته تا نبود گزینه های مختلف برای پرداخت. اما دلایل دیگری هم وجود دارد. مثل نبود محتوی منحصر به فرد و محتوی خاصی که مشتری را قانع کند تا وقت و پولش را صرف آن کند. امروزه صرف داشتن یک اپ مناسب و وب سایت ریسپانسیو برای موفقیت یک تجارت الکترونیکی کافی نیست بلکه محتوی و ایده ای که پشت آن پنهان شده است تضمین کننده موفقیت یک تجارت است.

ما در این مقاله پنج ایده خوب که مناسب استارت آپ های تجاری هستند را معرفی میکنیم پس با ما همراه باشید.

 طلا و جواهرات

از آنجا که بازار طلا و جواهر سود کلانی دارد با ساخت اپ فروشگاه آنلاین طلا و جواهر، شما می توانید با فروش لوازم جانبی مربوط به طلا مانند تزئینات دست ساز، لوازم جانبی ساخته شده از لوازم آرایشی و سازگار با محیط زیست که توسط طراحان جوان و با استعداد ساخته می شوند، سود خوبی ببرید. شما باید لوازم مختلف را با خلاقیت خود تلفیق کرده و چیزهای منحصر به فردی ارائه دهید تا محصولاتتان خاص و تازه باشند و مشتری جذب کنند.

یکی از مثال های خوب برای این مورد vintage-jewelry هست که از قدیمی های صنعت مد بوده است. شما می توانید در آن مزایده طلا و جواهر و همین طور کلکسیون های خصوصی را پیدا کنید.

هدایت بورس های تحصیلی

هر ساله دانشجویان  بدنبال یافتن فرصت های تحصیلی آنلاین هستند. این فرصت ها به آنها کمک می کند تا هزینه تحصیل خود را تامین کنند. واقعیت این است که صدها بورس تحصیلی وجود دارد که به صورت آنلاین پیدا می شود. اما بسیاری از دانشجویان نمی توانند آنها را بیابند یا بدانند که کجا را باید نگاه کنند. شما می توانید یک پلت فرم تجارت الکترونیک آنلاین ایجاد کنید که دانشجویان را با بورس تحصیلی رویایی خود متصل کنید. یک وب سایت بسازید که در آن دانشجویان می توانند اطلاعات بورس تحصیلی را با پرداخت هزینه دریافت کنند.

فروش بلیط

چقدر خوب میشد اگر می توانستیم بلیط همه انواع سرگرمی ها را در یک مکان به صورت آنلاین تهیه کنیم، این طور نیست؟ بنابراین شما می توانید چنین اپی را بسازید. کسب و کار تجارت الکترونیکی جدید شما می تواند یک وب سایت یا اپ موبایل باشد که بلیط های فیلم، نمایش کمدی، بلیط های کنسرت و غیره را به فروش برساند. شما می توانید بلیط ها را در تعداد بالا با قیمت کمتر تهیه کنید و به کاربران اپ یا وب سایتتان با کمی افزایش قیمت بفروشید.

فروشگاه آنلاین ورزشی و تفریحی

در حال حاضر فروشگاه های پوشاک آنلاین زیادی وجود دارد پس چرا یک فروشگاه دیگری باز کنید؟! مشتریان چیزی متفاوت درخواست می کنند. یک وب سایت طاقت فرسای مثل یکی از فروشگاه های خرده فروشی و سرگرمی را باز کنید. با استفاده از یک برنامه تجارت الکترونیکی، شما می توانید لباس، لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای ورزش های داخلی و خارجی را به فروش برسانید. این به شما کمک می کند تا برروی یک بازار خاص متمرکز شوید تا در ابتدای کارتان بهتر عمل کنید و چالش های کمتری داشته باشید.

مراقبت از حیوانات خانگی و فروش لوازم جانبی آنها

یکی از پرطرفدارترین ایده های راه اندازی تجارت الکترونیک، راه اندازی فروشگاه آنلاین حیوان خانگی است که در آن شما می توانید مواد غذایی حیوانات خانگی، اسباب بازی های حیوانات خانگی، لوازم خانگی مربوط به آنها و غیره را به فروش برسانید. کسانی که حیوان خانگی دارند به دنبال روش های مناسب برای دریافت مواد غذایی پتشان هستند. اگر شما بتوانید مواد مورد نیاز آنها را به سادگی به دستشان برسانید یک موفقیت بزرگ کسب خواهید کرد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *